1/2 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Ja, man skal slå Sociedad og Sevilla, og endda i en overbevisende stil, så man tror, at Valencia kampen var en engangsforestilling, og man er på rette spor.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

Wake up bitches! :razz:
Har vi tabt mesterskabet? Har vi tabt Copa del Rey? Har vi tabt Champions League?
Odder what ej fuck is goin' on? Vi har kun tabt 3 kampe indtil videre i denne sæson og vi er stadigvæk med i alle turneringer så hvad er problemet :?
Vi var uheldige i aften og det kan vi ikke gøre noget ved. Det var simpelthen ikke vores aften.
Lidt pinligt at det sker på hjemmebanen men det er ikke katastrofe.
Håber i cool i morgen og at jeres indlæg er lidt mere positive og optimistiske :cool:

PS: Jeg er lige kommet hjem fra en intimt thai massage så nederlaget påvirker mig ikke :mrgreen:

Visca Barca! ♡
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Vi var uheldige i aften og det kan vi ikke gøre noget ved.
Vi var mange ting, Lopezzz. Men uheldige var vi altså ikke. Vi var ineffektive, uskarpe, forudsigelige og sløsede. Blandt andet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Vi var uheldige i aften og det kan vi ikke gøre noget ved.
Vi var mange ting, Lopezzz. Men uheldige var vi altså ikke. Vi var ineffektive, uskarpe, forudsigelige og sløsede. Blandt andet.
Shhh jeg slapper af nu..... aummmmmmmmmm :p

Vi vinder næste kamp, jeg lover dig ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Vi var uheldige i aften og det kan vi ikke gøre noget ved.
Vi var mange ting, Lopezzz. Men uheldige var vi altså ikke. Vi var ineffektive, uskarpe, forudsigelige og sløsede. Blandt andet.
Shhh jeg slapper af nu..... aummmmmmmmmm :p

Vi vinder næste kamp, jeg lover dig ;-)

Problemet er bare at i denne tid er der bare ikke plads til fejl, jeg tror det var mesterskabet der røg der.. Tata skal tage fat i spillerne og give dem den skideballe de fortjener, vi er så færdige i CL hvis de ikke tager sig sammen, lige nu frygter jeg virkelig at det bliver en sæson som i 2007/2008 hvor vi endte på en 3 plads.. Hvad er det der sker med Messi? Synes det virker som om han har mistet sin gnist samt hans spille lyst..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig var det ikke mesterskabet der røg der... Både real og atl mangler svære kampe. De skal blandt spille mod hinanden og os. Der er stadig meget at spille om og så længe vi ikke kommer mere end 1 kamp (3 point) bagud så er vi med. Det var surt og elendigt men intet er tabt endnu!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Niklas
Indlæg: 53
Tilmeldt: søn sep 30, 2007 10:44 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Niklas »

Slap nu af altså.. Kan ikke tage folk seriøs der mener alt er tabt, bare fordi vi har tabt 2 f*cking kampe. Tag jer sammen.
Ronaldinho is my passion

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeps, og vores rivaler har jo også spillet dårligt i ret mange kampe, og så mega heldigt alligevel vundet.. Real har da også smidt point til modstandere de normalt vinder over..

Det er ofte sådan nogle kampe man regner med at vinde at man taber.. Ajax anyone!?

Det samme vil ske for os igen, og Real + Atl M ditto

thats football
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

16 runder tilbage og mesterskabet er tabt mens vi stadigvæk fører ligaen :lol: :lol: :lol:
Fik mig en god griner :glad:

Og hvad så hvis vi taber mesterskabet? Dør vi allesammen eller noget?
Jeg er ikke helt med :?

;)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Bager »

Jeg har lige kigget highlights igennem for at kigge på hvad der går galt i forbindelse med deres scoringer.

phpBB [video]


Hvis man kigger på det første mål som Valencia scorer, så synes jeg også det er svært at være forsvarsspiller i Barca. Efter min mening skyldes scoringen mere midtbanen end forsvaret. Det er faktisk Busquets som sælger hele organisationen. Efter Cesc har tabt en glidende tackling, vælger Busquets OGSÅ at gå ned i en glidende tackling og dermed satse hele midtbanen. Han taber, hvorefter både Cesc og Busquets ligger ned, Xavi er ude af position og de to Valencia-spillere får dermed en motorvej ned til vores forsvar. Forsvaret bliver jo på ingen måde støttet af midtbanen. Man kunne se med det samme da Busquets tabte, at det ville blive farligt det her. Busquets skal lære at han kun skal bruge glidende tacklinger som nødstilfælde. Glidende tacklinger er satsninger. Han skal blive på benene og agere buffer mellem forsvar og midtbane. Det skal måske også siges at Piqué meget gerne må holde øje med hvor hans mand placerer sig i hans ryg.

Ved deres anden scoring, der forstår jeg slet ikke Alves og Valdés. Alves står og kigger på bolden som om den er en sommerfugl. I mellemtiden har Piatti taget tilløb og hamrer for fuld skrald i bolden og vinder den hovedstødsduel uden kamp. Hvad laver Alves?? Han må sqda vide at han skal først på den bold og det indebære at tage tilløb og hoppe højt?? Hvis han ikke kan vinde duellen, så skal han sqda genere Piatti så han ikke kan kontrollere bolden som han gør. Valdés var slet ikke fokuseret igår. Så skriv sqda under med Monaco, så alle kan få afklaring?? Valdés tror til at starte med at han kan nå op til bolden. Dette selvom Alves er derude. Resultatet blive at Valdés blive fanget på mellemhånd - det eneste sted han ikke skal være.

Valencias tredje scoring er nærmest den mest håbløse af dem alle. Vi er et hav af Barca-spillere hjemme i vores eget felt. Der står bl.a. to midtbanespillere - Cesc og Busquets - og dækker INGENTING. Så står Feghouli og kan frit modtage bolden INDE I FELTET. Han snyder lidt heldigt et par spillere, slår et fladt indlæg og Piqué har svært ved at dække af. Hvad sker der i hovedet på Cesc og Busquets? Hvad er det der foregår her?

Istedet for at gå ind i pege fingre af enkelte spillere og sige ham der er for gammel, ham der skal videre til sommer og ham der har ikke niveuaet, så skal man prøve at gå ind og kigge på hvilke fejl der rent faktisk bliver lavet. Det er jo ikke fordi nogle af de kritiserede spillere - Valdés, Alves, Piqué, Cesc, Xavi, Busquets eller andre af de involverede spillere igår er dårlige spillere. De har allesammen bevist de kan være med her. Men man kan håbe på at fejlene bliver påtalt og spillerne kan rette op på dem til en anden gang.
Visca el Barca

gygfo

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af gygfo »

Lopezzz skrev:16 runder tilbage og mesterskabet er tabt mens vi stadigvæk fører ligaen :lol: :lol: :lol:
Fik mig en god griner :glad:

Og hvad så hvis vi taber mesterskabet? Dør vi allesammen eller noget?
Jeg er ikke helt med :?

;)
Den der thai massage må have været med happy ending, siden du er så glad hehe.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1694 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Lopezzz »

gygfo skrev:
Lopezzz skrev:16 runder tilbage og mesterskabet er tabt mens vi stadigvæk fører ligaen :lol: :lol: :lol:
Fik mig en god griner :glad:

Og hvad så hvis vi taber mesterskabet? Dør vi allesammen eller noget?
Jeg er ikke helt med :?

;)
Den der thai massage må have været med happy ending, siden du er så glad hehe.
Jeg vil ikke gå i detaljer og der er mange detaljer ;)
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Ligaen er på ingen måde tabt, men man har bare gjort det sværere for sig selv. Man havde et fint forspring på 5-6 point, som man langsomt har smidt. Der var også spænding i mesterskabskampen, selv med et forspring på 5-6 point, men man havde de bedste kort i hånden, men lige nu er spændingen på et andet niveau; hvor marginalerne vil være afgørende, ikke mindst formen(at man leverer hele tiden). Havde lidt håbet, at man havde haft forspringet frem til kampen på Berna, selvom det var for meget forlangt, men så tror jeg, at ligaen var vundet, hvis det havde været tilfældet. Man kan dog ikke bruge hvis til noget som helst.


Lige nu skal man stramme op, hvis man skal vinde ligaen og videre fra ottendedelsfinalen i CL, og gør man ikke det, så kan udfaldet meget vel blive det, at man både er ude af mesterskabskampen og CL, som sagt.


I øvrigt er jeg ligeglad med(ligeglad og ligeglad, men jeg kan godt kapere, at man ikke vinder nogle nævneværdige trofæer), om man vinder ligaen eller CL, så længe spillet er sprudlende og underholdende, hvilket det desværre ikke har været i snart 2 år.
Senest rettet af Kubala søn feb 02, 2014 5:51 pm, rettet i alt 2 gange.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Forøvrigt angående målene.


Første mål: Det er tydeligt at se, at Cesc dummer sig, hvorefter Busi har tre muligheder, 1) lave en glidende takling og håbe på at erobre bolden, 2) stå på benene og tage kampen, men Busi kommer fra siden, så det ville være svært at få bolden fra den side og 3) begå professionel frispark. Jeg havde klart valgt den sidste, selvom det er svinsk, men det er en del af sporten.


Andet mål: Pique taber duellen, hvilken han burde have vundet. Alves og Valdes kommunikerer slet ikke, og desuden er Alves for passiv i indgrebet.


Tredje mål: Feghouli afdribler Busi(må ikke ske selvfølgelig, men Feghouli er i feltet, så man skal passe på, at man ikke begår straffe). Kommer forbi Masch og afleverer, men spørgsmålet er: Hvad laver Pique? Hvordan kan han ikke se spilleren og være opmærksom? Hvorfor så passiv?


Min konklusion: Pique er involveret i alle tre scoringer, og er synderen, men ok, manden har spillet godt indtil denne kamp, og han havde en kortslutning mod Valencia, så jeg tilgiver ham. Det kan ske, selv for den bedste.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af j´♥ le foot »

At forsvare fremadrettet er svaret på vores problemer i forsvaret.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster