26/1 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Skydefinten »

Stor kamp af Pique!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Lopezzz »

For mig er Jordi Alba kampens spiller.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Jurij »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:Roberto viser som sædvanlig at han er håbløs! Hvad har han nogensinde vist på 1. Holdet? Helt ærligt folkens, han er virkelig en usikker alibi spiller
Kommer ikke som nogen overraskelse, at det kommer fra manden som også mener at Busquets er dårlig :)

Han skulle måske lave nogle flere flashy finter, sætte året op med 1 liter voks, plukke sine øjenbryn lidt tyndere og så ellers tage sol 2 gange om ugen..
Folk forventer jo næsten at han går ind og gør det bedre end Xavi og Iniesta. Han er jo blot en knægt. Husk på at Thiago også var dårlig de sidste 6 måneder i Barcelona, hvis ikke i længere tid. Roberto er for mig en som passer meget bedre ind i vores spil. Thiago virkede blot at for rastløs. Roberto skal nok blive god.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:Roberto viser som sædvanlig at han er håbløs! Hvad har han nogensinde vist på 1. Holdet? Helt ærligt folkens, han er virkelig en usikker alibi spiller
Kommer ikke som nogen overraskelse, at det kommer fra manden som også mener at Busquets er dårlig :)

Han skulle måske lave nogle flere flashy finter, sætte året op med 1 liter voks, plukke sine øjenbryn lidt tyndere og så ellers tage sol 2 gange om ugen..
Tænk engang at du på ugentlig basis kritiserer folk for ikke at være konstruktive....

Jeg synes ikke Busquets er dårlig. Jeg synes Touré ville være bedre.
Og Roberto kunne være skaldet med fregner for min skyld. Det ville ikke have en skid at gøre med hvor effektiv han var
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Arrrrrh fregnet? Det ville imo gøre ham værre!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Jeg synes ikke Busquets er dårlig. Jeg synes Touré ville være bedre.
Billede

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Drake »

Lopezzz skrev:For mig er Jordi Alba kampens spiller.

Jeg synes at han var noget særligt offensivt.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af emo »

Alba reddet to mål for os. God defensivt i dag.
Allez...

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Drake »

emo skrev:Alba reddet to mål for os. God defensivt i dag.
Ja rigtig god defensivt i dag :glad: Men ikke prangende offensivt, som jeg vurdere ham mest på. Han komme simpelthen ikke nok til baglinien. Men det synes jeg også er en tendens under Tata, at backerne ikke komme nok til baglinjen, eller får et sammenarbejde i gang med den der spiller kant. Jeg synes tit at kanterne er overladt til sig selv, det er der jeg mener at backsne skal komme i overlap, og komme til baglinien, også får at give Wingen flere muligheder.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af ladislau »

Alves var vel riiigeligt ved baglinien, og når nu Pique tilbragte det meste af første halveg i modstanderens felt, så skulle der vel være nogen tilbage...
Den taktik kan Tata vist ikke klandres for idag, og der var plads nok til fløjene, idag ihvertfald. Nok til et mål hver.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Bager »

Synes da også vi kom fint til baglinjen. Der blev sendt en del indlæg, hvoraf mange var virkelig elendige. Jeg fatter ikke Alves' tankegang nogle gange - han slår bare indlæg uden der er en sjæl i boksen. Nogle enkelte gange var det dog ved at blive lidt farligt. Dér min største anke ligger er hvorfor, når vores fuldbacks eller wings kommer igennem fra siden, hvorfor i helvede er det at de ikke bare prøver at skyde hårdt på målet??? Alves var nærmest i en vinkel af 30 grader i forhold til målet og han står få meter foran målmanden. Hvorfor er det han ikke bare skyder i stedet for at lede efter en afleveringsmulighed ind over som ikke eksisterer. Hvis han skyder hårdt på mål, er der for det første god chance for at den ryger ind hvis bare den er inden for målrammen på den afstand, for det andet så vil der alternativt komme en ripost, der med god sandsynlighed kommer forbi en barca-fod.

Ellers så synes jeg faktisk vi spillede en god kamp. Vi kunne godt have scoret 1-2 flere mål. Det gør virkelig en forskel i vores spil at have Alves og Alba med. Busquets sløsede en del igår synes jeg. Pedro og Alexis var gode til at blive ved med at udfordre og lægge pres når vi jagtede bolden. Der var en rigtig god balance mellem dem. Tænk hvis de havde lidt mere killer-instinkt foran målet.
Visca el Barca

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Drake »

ladislau skrev:Alves var vel riiigeligt ved baglinien, og når nu Pique tilbragte det meste af første halveg i modstanderens felt, så skulle der vel være nogen tilbage...
Den taktik kan Tata vist ikke klandres for idag, og der var plads nok til fløjene, idag ihvertfald. Nok til et mål hver.
Ja det er rigtig nok, at der skal være nogle tilbage når Pique tilbragte meget tid i modstanderens felt. Men jeg synes bare det er en tendens at backerne og kanterne ikke har et special sammenarbejde. fx lige som Messi og Alves havde det, da Messi var højrekant. Det synes jeg gør kanterne meget bedre, og Backerne.

Jeg synes mere at Backerne bliver mere en bred CM, ind en slags wing der holder kanten, så de kan gør banen bred, og komme til baglinien og lægge en bold imellem forsvar og målmand.

Jeg synes backerne bliver lidt overflødige under Tata.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af ladislau »

Synes bestemt ikke, at det er problemet. Alves og Alba(normalt) har mange løb til baglinien. Adrian E generelt bedre i spillet end i løbet, men synes da han laver lige så meget for sine medspillere, som han alle dage har gjort.
Montoya derimod løber helt og aldeles forkert, og er en hel klar hæmsko for vores spil.
Jeg tror nu mest det er spillerens elendighed og ikke Tatas taktik. Xavi og de andre spiller nemlig ofte bolden ud i de områder, hvorfra backen burde komme. Der har vi mistet mange bolde, som enten er blevet opsnappet eller bare trillet udover sidelinien.
Såfremt taktikken er ændret, så er det kun Montoya som følger den, men tror nu det er omvendt.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 26/1 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af kklaus »

Wennerberg, ny kamptråd, bitte! :smile:

Anyway:
Official: Puyol (leg) and Iniesta (knee) have recovered from their injuries and have been given the medical green light #fcblive
Official: 18 players called up for tomorow's cup game, Montoya, Puyol, Song and Iniesta are back, Alves, Busquets and Xavi rested #fcblive
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster