19/1 Levante - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:
Michman skrev:Ved godt det er latterligt at bringe op på grund af et dårligt resultat. Men seriøst jeg savner Tito..
Vi savner alle Tito, men mest fordi hans afsked var på grund af en ærgerlig sygdom. Tito lavede dog også åbenlyse fejl, til hans forsvar kan man så sige, at han på grund af sygdom ikke rigtig havde mulighed for at sætte sit præg på holdet.
Jeg er ikke sikker på at Tata var det rigtige valg.. Han har gjort det okay.. Men stadigvæk mener jeg han har taget noget af vores angrebs spil væk.. Er det bare mig der ikke helt stoler på ham?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Men han har da indført genpres igen, som mange af jer slagtede Tito for ikke at praktisere helt godt.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Ligaen er tættere end nogensinde, og Tata formår ikke at tale motivation ind i spillerne.

@Michman
For at spille mere direkte
Nej det ved vi jo at han ikke kan. Vi har direkte adgang til tata og hans møder med spillerne inden kampen. Og vi skal åbenbart ikke tro på hvad spillerne siger om at han er god til at have kontakt til hver enkelt.

Tvivler desuden på at man tager cesc ud med roberto for at spille mere direkte. Cesc er vel den spiller i hele truppen som er mest målsøgende (direkte).

Men ja det her var kun tatas skyld. Det var ham der havde slækket på holdmødet inden kampen hvilket betød mindre motivation til spillerne. Ydermere så havde han faktisk fortalt drengene at de skulle slappe af hvilket man tydeligt kunne se på messi, alexis, cesc osv.

Rolig nu charmetrold, hvad med at du skruer en lille smule ned på din charme. Tata skulle bringe nyt og flere alternativer, Tata skulle få gejst og motivation ind. I aften møder vi et hold og et koncept vi tidligere har haft problemer med, intet var anderledes, det var endda værre og spillet samt taktikken virkede idéforladt. At man samtidig ikke har formået at spille 4 rigtig gode kampe i træk med smuk fodbold, er det vel forståeligt at træneren står for skud.

Din evig kritik af spillerne og brok over at de ikke tager sig sammen er ligeså trættende og usaglig, som du mener kritikken af Tata er. Så tag den med ro.
Jamen bassemand dog. Føler du dig truffet eller skulle du bare leget forummets politimand? Og ja det skulle tata da. Men nu har vi snart set disse spillere levere denne slags præstationer under 3 trænere så måske er det ikke så meget træneren og mere spillerne der skal have skylden? Og forresten så spiller 9 ud af 10 hold sådan mod os og vi plejer nu godt at kunne slå dem. Der sker dog svipsere engang imellem (som i dag).

Jeg synes forresten ikke at jeg er mere kritisk overfor spillerne end jeg er overfor tata (tello og song er dog elendige). Og kunne feks sagtens se at tata lavede fejl i dag. Jeg er dog modstander af kritik uden et grundlag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:
Visca El Barca skrev:
Michman skrev:Ved godt det er latterligt at bringe op på grund af et dårligt resultat. Men seriøst jeg savner Tito..
Vi savner alle Tito, men mest fordi hans afsked var på grund af en ærgerlig sygdom. Tito lavede dog også åbenlyse fejl, til hans forsvar kan man så sige, at han på grund af sygdom ikke rigtig havde mulighed for at sætte sit præg på holdet.
Jeg er ikke sikker på at Tata var det rigtige valg.. Han har gjort det okay.. Men stadigvæk mener jeg han har taget noget af vores angrebs spil væk.. Er det bare mig der ikke helt stoler på ham?

Nej, der er helt klart flere spørgsmålstegn ved ham, ellers havde der ikke været så meget debat omkring holdet, især i Katalonien. Lad os nu se, hvad der sker fremadrettet. Indtil videre har det hele virket lidt vaklende synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Kubala skrev:Det er lige meget nu. Sket er sket. Dumt at tabe point mod Levante, men disse kampe forekommer. Det ser ud til, at det bliver et tæt og svært mesterskab.
Nemlig, det nytter ikke at græde snot over det. Jeg behøver nok ikke at forklare hvorfor det at skifte Cesc (som spillede Iniestas rolle) og Xavi ud, med Dongou og Roberto, er for at spille mere direkte.

Når jeg siger at Tata ikke kan motivere sine spillere, så mener jeg ikke at de skal stå og ligne gladiatore. Vi VED at Levante vil spille enormt defensivt til sådan en kamp, så hvorfor har det ikke været fokus? Hvorfor spiller vi så ukoncentreret? Dét at vi lukker et mål ind til at starte med, er skyld i at vi mister point - det skal de slet ikke have lov til, især ikke når de spiller så defensivt.

@Piquenbauer, som jeg skrev i den anden kamptråd, så undlad at svare på mine indlæg hvis de skal være så useriøse.
Jeg kan ikke lade være når du bare slynger påstande ud uden belæg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Mistede 750kr på den kamp, kommer jeg i tanke om. Ekstra bittert..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Prøv nu at debattere på en ordenlig måde, med holdninger og argumenter i stedet for personlige angreb..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Men hey! Atl. Madrid vinder ikke resten af deres kampe, det gør Real heller ikke. Desuden møder vi begge hold og slår dem. Jeg er stadig optimistisk.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har lige set kampprogrammet igennem og real mangler stadig en del svære kampe. Sevilla, atl madrid, real soc, ath bilbao ude samt os hjemme. Så nu skal vi ikke male fanden på væggen. Det bliver spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Tror ikke, at man slår Real på Berna, men Atleti på hjemmebane, kan godt lade sig gøre.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Ligaen er tættere end nogensinde, og Tata formår ikke at tale motivation ind i spillerne.

@Michman
For at spille mere direkte
Nej det ved vi jo at han ikke kan. Vi har direkte adgang til tata og hans møder med spillerne inden kampen. Og vi skal åbenbart ikke tro på hvad spillerne siger om at han er god til at have kontakt til hver enkelt.

Tvivler desuden på at man tager cesc ud med roberto for at spille mere direkte. Cesc er vel den spiller i hele truppen som er mest målsøgende (direkte).

Men ja det her var kun tatas skyld. Det var ham der havde slækket på holdmødet inden kampen hvilket betød mindre motivation til spillerne. Ydermere så havde han faktisk fortalt drengene at de skulle slappe af hvilket man tydeligt kunne se på messi, alexis, cesc osv.

Rolig nu charmetrold, hvad med at du skruer en lille smule ned på din charme. Tata skulle bringe nyt og flere alternativer, Tata skulle få gejst og motivation ind. I aften møder vi et hold og et koncept vi tidligere har haft problemer med, intet var anderledes, det var endda værre og spillet samt taktikken virkede idéforladt. At man samtidig ikke har formået at spille 4 rigtig gode kampe i træk med smuk fodbold, er det vel forståeligt at træneren står for skud.

Din evig kritik af spillerne og brok over at de ikke tager sig sammen er ligeså trættende og usaglig, som du mener kritikken af Tata er. Så tag den med ro.
Jamen bassemand dog. Føler du dig truffet eller skulle du bare leget forummets politimand? Og ja det skulle tata da. Men nu har vi snart set disse spillere levere denne slags præstationer under 3 trænere så måske er det ikke så meget træneren og mere spillerne der skal have skylden? Og forresten så spiller 9 ud af 10 hold sådan mod os og vi plejer nu godt at kunne slå dem. Der sker dog svipsere engang imellem (som i dag).

Jeg synes forresten ikke at jeg er mere kritisk overfor spillerne end jeg er overfor tata (tello og song er dog elendige). Og kunne feks sagtens se at tata lavede fejl i dag. Jeg er dog modstander af kritik uden et grundlag.
Lol årrrh kæreste Piquenbauer, jeg føler mig slet ikke ramt, du kan tage det roligt :).

Du modsiger rimelig meget dig selv. Du kan sagtens se, at Tata lavede fejl idag, men kritikken er alligevel uden grundlag? Lad os nu sige, at disse spillere har haft dette motivations problem tidligere, som er kommet til udtryk under tidligere trænere. Samtidig er Tata åbenbart spillernes mand, en ny træner hvis opgave også er at komme dette problem til livs. Er kritikken så ikke plads, når han ikke formår a gøre dette (jeg er nødvendigvis ikke enig i, at spillerne virkere ligeglade, men du siger du mere eller mindre så kører med den), ikke bare i denne kamp, men andre kampe i denne sæson også?

Derudover, Tata er blevet rost til skyerne for at bringe noget nyt, især mod hold med samme koncept som vi så i aften. Hvordan synes du selv, det går? Hans lange bolde løsning, virker det? Kan du forholde dig til det?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Tror ikke, at man slår Real på Berna, men Atleti på hjemmebane, kan godt lade sig gøre.
Vi skal "bare" have et x!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Tror ikke, at man slår Real på Berna, men Atleti på hjemmebane, kan godt lade sig gøre.
Vi skal "bare" have et x!

Ja, mod Real på Berna ville uafgjort være fint nok.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Hvorfor er der ingen af vores spillere, der kan finde gejsten til overhovedet at deltage i en hovedstødsduel i vores eget felt? Jeg brækker mig, når jeg ser en af modspillerne rage ½ meter op over vores højeste mand i en dødboldsituation! Det har været vores svaghed i årevis nu! Tata - Get. It. Sorted!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 19/1 Levante - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Vi havde kæmpe problemer med at slå Real på hjemmebane, jeg er ikke sikker at vi får noget med hjem fra deres hjemmebane.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster