11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Det går mig seriøst på nerverne, at vi ikke har været i stand til at slå Atlético én eneste gang over tre opgør. Viser vel bare at Mourinho-type fodbolden stadig kan fungere. Desværre. Jeg har sgu ikke noget som helst til overs for deres måde at spille på. Jeg kan ærligt talt bedre lide Ancelotti's Madrid. Det siger en hel del. Men fint nok. 1 point, godkendt.
Vores filosofi er bare modsat deres... Synes nu stadig Mourinho er værre!
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

I øvrigt vil jeg lige henlede opmærksomheden på Mascherano's gule kort. Den slags frispark har altid gået mig gevaldigt på, for han gør virkelig ikke noget som helst. Sådan helt bogstaveligt talt. Han står helt og aldeles stille, mens Diego Costa brager direkte ind i ham. Der bliver som regel fløjtet for frispark til angriberen i situationer som den, og det pisser mig virkelig bare så meget af. Hvad skal Mascherano gøre? Han skal vel for fanden da ikke træde et skridt til siden og sige "Vær så god, løb du bare ligeså tosset du vil"? Hvis der var nogen idé i det, burde vi appellere det, men set i lyset af at vi alligevel aldrig får medhold, ville det bare være spild af egne ressourcer.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Det går mig seriøst på nerverne, at vi ikke har været i stand til at slå Atlético én eneste gang over tre opgør. Viser vel bare at Mourinho-type fodbolden stadig kan fungere. Desværre. Jeg har sgu ikke noget som helst til overs for deres måde at spille på. Jeg kan ærligt talt bedre lide Ancelotti's Madrid. Det siger en hel del. Men fint nok. 1 point, godkendt.
Vores filosofi er bare modsat deres... Synes nu stadig Mourinho er værre!
Ak ja. Så slem er Simeone trods alt heller ikke. Han når ikke Mourinho's Inter til sokkeholderne, når det handler om at spille destruktivt fodbold.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jo, jo, den er jeg med på, men stadig føj, det er jo ikke til at holde ud. Jeg havde haft lidt respekt for ham, hvis han nu praktiserede bare en smule smukkere omgang fodbold, men det der, det er jo helt igennem forfærdeligt. Underdogs eller ej.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg synes Barca bør begynde at arbejde på en spille stil som kan slå det der defensive lorte foldbold..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:I øvrigt vil jeg lige henlede opmærksomheden på Mascherano's gule kort. Den slags frispark har altid gået mig gevaldigt på, for han gør virkelig ikke noget som helst. Sådan helt bogstaveligt talt. Han står helt og aldeles stille, mens Diego Costa brager direkte ind i ham. Der bliver som regel fløjtet for frispark til angriberen i situationer som den, og det pisser mig virkelig bare så meget af. Hvad skal Mascherano gøre? Han skal vel for fanden da ikke træde et skridt til siden og sige "Vær så god, løb du bare ligeså tosset du vil"? Hvis der var nogen idé i det, burde vi appellere det, men set i lyset af at vi alligevel aldrig får medhold, ville det bare være spild af egne ressourcer.
Du har nok ret men hvis juanfran kan få trukket et kort tilbage for at kalde en anden spiller (eller dommeren - kan ikke huske det) for ludersøn så burde masche have en chance.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Du har nok ret men hvis juanfran kan få trukket et kort tilbage for at kalde en anden spiller (eller dommeren - kan ikke huske det) for ludersøn så burde masche have en chance.
Nah. Vi er ikke fra Madrid og vi har ikke en møgvigtig topkamp i næste kamp. Det er kriterierne for at få medhold i en appel.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Du har nok ret men hvis juanfran kan få trukket et kort tilbage for at kalde en anden spiller (eller dommeren - kan ikke huske det) for ludersøn så burde masche have en chance.
Nah. Vi er ikke fra Madrid og vi har ikke en møgvigtig topkamp i næste kamp. Det er kriterierne for at få medhold i en appel.
Og det er jo ikke engang tuderi at påstå. For vi får ALDRIG medhold i selv de mest latterlige kendelser, mens Madrid konstant får de underligste medhold!! Det er beviseligt.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Fin kamp, uden meget ballade men Messi var pisse heldig efter hans sammenstød med (kan ikke huske hvem).
Lidt træls for Iniesta men synes at vi kan klare os uden ham i næste 2 kampe.
Det er også retfærdigt resultat og dejlig at begge hold fik point og trækker fra Penaldo og hans klamme klub :)
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Glæder mig virkelig til at se hvordan holdet spiller mod City. Det bliver Tatas store prøve :) Og bare fordi jeg er kritisk over for Tata betyder det ikke at jeg afskriver ham. Jeg afskrev heller ikke Rijkaard i hans første sæson.

Simione virker som en god træner, fordi han blandt andet kan motivere sit hold til at spille som det gjalt liv eller død.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

For mig at se har Tata allerede bestået 2 store prøver mod 2x Madrid.
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:For mig at se har Tata allerede bestået 2 store prøver mod 2x Madrid.
Men vi er trods alt nogle som forlanger kontinuitet og overbevisende sejre/fodbold (og måske mere Tiki-taka end direkte fodbold) - i flere kampe i streg! Dét synes jeg ikke rigtig jeg har set. Hvis nu vi f.eks. havde haft en masse sejre i streg på overbevisende manér, ville jeg kunne acceptere uafgjort mod AM lidt lettere :)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:For mig at se har Tata allerede bestået 2 store prøver mod 2x Madrid.
Men vi er trods alt nogle som forlanger kontinuitet og overbevisende sejre/fodbold (og måske mere Tiki-taka end direkte fodbold) - i flere kampe i streg! Dét synes jeg ikke rigtig jeg har set. Hvis nu vi f.eks. havde haft en masse sejre i streg på overbevisende manér, ville jeg kunne acceptere uafgjort mod AM lidt lettere :)
Messi har ikke været fit hele sæsonen, og vi ligger nummer 1 og scorer tonsvis af mål.... Jeg synes du forventer for meget. Men vi kommer nok ikke videre ;-)
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Fik vi egentlig flere gule kort end Atlético? Nogen der ved det?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/1 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Fik vi egentlig flere gule kort end Atlético? Nogen der ved det?
Jep vi fik 3 mod 2 til dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster