14/12 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af B-Freak »

Vigtig sejr!!!!

Så må Atletico Madrid godt tabe point imorgen, eller højst vinde med 3 mål så vi fortsat er nummer 1!!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Jurij »

Jurij skrev:Der er ingen som helst chance i helvede at vi ikke vinder den her! Og i kan citere mig!

Med Fabregas på banen går det aldrig galt. Den knægt ved ikke, hvad det vil sige at tabe. Han gør holdet 20% bedre alene mand, så er det sagt. Se ham i aften. Han kommer til at lege rundt med alt og alle.
SÅ I DEN SUKKERBOLD FABREGAS LAVEDE TIL ALEXIS? Der var jo næste skrevet "GOAAAAAAAAAAAL", på den bold han lavede der.
Genopbygning status: færdig.

SonicSpinner

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af SonicSpinner »

Vi kan godt være stolte at denne kamp folkens. Meget meget flot, specielt af neyney, alba er forrygende. Og pinto gav handskerne væk...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Elbarca »

Ja, vi har fået momentum tilbage. Lad os håbe vi fortsætter den gode form så vi kan være med i mere end la liga.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Reevenge »

Brombi skrev:Noooo!!! Jeg nåede kun at se de sidste 10 min, af en eller anden årsag troede jeg at den startede kl 22..
Der stod faktisk også kl. 22 på forsidens 'Næste kamp'-oversigt indtil idag/igår. Måske dér du har set det.

On-topic:

Virkelig fed kamp, holdet sprudler for tiden - Kom med City i CL! (joke, Olympiakos, tak)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:
Jurij skrev:Der er ingen som helst chance i helvede at vi ikke vinder den her! Og i kan citere mig!

Med Fabregas på banen går det aldrig galt. Den knægt ved ikke, hvad det vil sige at tabe. Han gør holdet 20% bedre alene mand, så er det sagt. Se ham i aften. Han kommer til at lege rundt med alt og alle.
SÅ I DEN SUKKERBOLD FABREGAS LAVEDE TIL ALEXIS? Der var jo næste skrevet "GOAAAAAAAAAAAL", på den bold han lavede der.
Jeg så den ikke :3

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Piquénbauer »

Tiki taka for alle pengene. Dog med en igen latterligt ringe song til at smadre alt hvad der ligner hurtig boldomgang. Xavi kommer heldigvis ind og redder os. Neymar var dejlig igen i dag.

Fed kamp og pisse spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Elbarca »

Jurij skrev:
Jurij skrev:Der er ingen som helst chance i helvede at vi ikke vinder den her! Og i kan citere mig!

Med Fabregas på banen går det aldrig galt. Den knægt ved ikke, hvad det vil sige at tabe. Han gør holdet 20% bedre alene mand, så er det sagt. Se ham i aften. Han kommer til at lege rundt med alt og alle.
SÅ I DEN SUKKERBOLD FABREGAS LAVEDE TIL ALEXIS? Der var jo næste skrevet "GOAAAAAAAAAAAL", på den bold han lavede der.
Han spillede elendigt, indtil 2 min efter jeg skrev han ville gøre noget genialt. Just saying :)
Senest rettet af Elbarca lør dec 14, 2013 11:01 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af B-Freak »

Vildt folk ikke har sagt noget herinde :glad:

Tata skiftede ud efter 60 minutter, og vendte kampen ved at skifte Xavi ind på et tidspunkt hvor vi begyndte at sejle. God taktisk vurdering og udskiftning!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Blaugrana92 »

Elbarca skrev:
Jurij skrev:
Jurij skrev:Der er ingen som helst chance i helvede at vi ikke vinder den her! Og i kan citere mig!

Med Fabregas på banen går det aldrig galt. Den knægt ved ikke, hvad det vil sige at tabe. Han gør holdet 20% bedre alene mand, så er det sagt. Se ham i aften. Han kommer til at lege rundt med alt og alle.
SÅ I DEN SUKKERBOLD FABREGAS LAVEDE TIL ALEXIS? Der var jo næste skrevet "GOAAAAAAAAAAAL", på den bold han lavede der.
Han spillede elendigt, indtil 2 efter jeg skrev han ville gøre noget genialt. Just saying :)
Kunne du ikke have skrevet det lidt før så?

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Reevenge »

Neymar viser glimrende takter og burde egentlig have gået hjem med den anden bold i træk. Han har så mange facetter i sit spil.


Montoya må gerne spise en fed lort. SÅ mange 100 % chancer vi havde haft, havde Alves spillet. Han er konstant et halvt sekund for sent til at aflevere, tænke, skide, alt. SPIL DOG BOLDEN IND OVER TIL TAPAS TAP-IN!!!

Ser INTET lys i Montoya. Glæder mig til at få Alves tilbage.


--- Så Pedro pigefornærmet ud efter kampen? Han løb direkte ned i omklædningsrummet og virkede også irriteret over Neymars fejlaflevering da de var 2 mod 2 i kontra (overtiden).


PS. XAVI!!! Kongespil af ham i 2 kampe i træk nu. Nu mangler Iniesta bare at spille 20 % bedre, så har vi trekløveren på fuld styrke!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

Reevenge skrev:
Brombi skrev:Noooo!!! Jeg nåede kun at se de sidste 10 min, af en eller anden årsag troede jeg at den startede kl 22..
Der stod faktisk også kl. 22 på forsidens 'Næste kamp'-oversigt indtil idag/igår. Måske dér du har set det.

On-topic:

Virkelig fed kamp, holdet sprudler for tiden - Kom med City i CL! (joke, Olympiakos, tak)
Kan man ikke sagsøge dem for sådan noget :D? Fandme ærgerligt, nu må jeg downloade den.... :(

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Michman »

Brombi skrev:
Reevenge skrev:
Brombi skrev:Noooo!!! Jeg nåede kun at se de sidste 10 min, af en eller anden årsag troede jeg at den startede kl 22..
Der stod faktisk også kl. 22 på forsidens 'Næste kamp'-oversigt indtil idag/igår. Måske dér du har set det.

On-topic:

Virkelig fed kamp, holdet sprudler for tiden - Kom med City i CL! (joke, Olympiakos, tak)
Kan man ikke sagsøge dem for sådan noget :D? Fandme ærgerligt, nu må jeg downloade den.... :(
Når du ser den så må du gerne lige fortælle mig hvad Neymar får gult kort for.. Fordi den var virkelig mærkelig..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

Michman skrev:
Brombi skrev:
Reevenge skrev:
Brombi skrev:Noooo!!! Jeg nåede kun at se de sidste 10 min, af en eller anden årsag troede jeg at den startede kl 22..
Der stod faktisk også kl. 22 på forsidens 'Næste kamp'-oversigt indtil idag/igår. Måske dér du har set det.

On-topic:

Virkelig fed kamp, holdet sprudler for tiden - Kom med City i CL! (joke, Olympiakos, tak)
Kan man ikke sagsøge dem for sådan noget :D? Fandme ærgerligt, nu må jeg downloade den.... :(
Når du ser den så må du gerne lige fortælle mig hvad Neymar får gult kort for.. Fordi den var virkelig mærkelig..

Som jeg forstår det, er det fordi Neymar har for hurtigt hår..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af rummenigge »

Gal en dejlig sejr!!! ...og en sindsyg god uge for Neyo!

Der blev sat endegyldigt låg på den dårlige stime... og om ikke alt for længe er Messi og Valdes tilbage, så bliver det godt igen.

VAMOS!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster