14/12 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

Nå nu fik jeg set kampen. I forhold til Ajax og Bilbao kampen, spiller vi langt mere flydende. Spillet er mere stabilt og der er færre fejlafleveringer og generelt bare færre fejl. Når det er sagt synes jeg ikke at vi spiller en speciel god første halvleg. Årsagen er nok den midtbane vi spillede med, og Cesc som falsk 9'er.

1) der sker en kæmpe forskel i spillet efter Xavi bliver skiftet ind. Det var lidt tydeligt at vi manglede noget kreativitet på midtbanen, og det var lige hvad vi havde brug for, for at score;

2) se nemlig på andet mål. Det kommer efter Cesc trækker længere ned i banen, nemlig hvor han hører til.

Vi spillede en bedre anden halvleg, og det var som om Neymar var tændt de sidste 10 minutter, ellers synes jeg faktisk ikke han spillede en vildt god kamp. Det er dog enormt forfriskende at se holdet spille BOLD, i stedet for gang på gang at losse bolden væk fra eget felt, som vi gjorde imod Ajax og Bilbao.

Der er dog stadig plads til forbedringer, og sådan vil det altid være, hvis man har ambitioner om at være de bedste i verdenen - jeg er godt klar over at vi mangler 3 vitale spillere (Messi, Alves, Valdes). Jeg håber snart Tata indser at Cesc i angrebet ikke rigtig fungerer, det må snart selv Cesc have forstået. Jeg så gerne at Alexis blev brugt i den position; han er hurtig, kropsstærk og enormt god med ryggen til modstanderen. Derudover virker han til at have en god fodboldforståelse. Dette kunne give anledning til mere spilletid til Tello, og især nu hvor Messi er ude burde det være oplagt med spilletid. Slutteligt må jeg pointere, som jeg har gjort så mange gange før, men hold kæft hvor gør Roberto det egentlig godt, også i de få minutter han får spilletid. Mere spilletid til ham også, plz.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Skydefinten »

Man tager det lidt som en selvfølge, men hold nu kæft hvor er Bussi god og VIGTIG!
Han binder det hele sammen i går og laver små lækre detaljer. Må have mig en nr 16 trøje.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Jurij »

Skydefinten skrev:Man tager det lidt som en selvfølge, men hold nu kæft hvor er Bussi god og VIGTIG!
Han binder det hele sammen i går og laver små lækre detaljer. Må have mig en nr 16 trøje.
Enig... Tænk at folk (inklusiv mig selv) har hatted på ham, da Yaya Toure var i klubben. Vi så ikke hans geniale spilforståelse, men vi opdagede hurtigt hans manglende fart - i alt ting. I dag har han næsten opfundet en ny form for fodbold. Mens Alba tonser afsted og pløkker derudaf, så ser det ud til, at Busquets laver meget lidt. Men han er verdens klogeste spiller. Hver gang hans afleveringer ikke blev opfanget af en medspiller i går, så skældte jeg medspilleren ud! Hvorfor? Fordi Busquets aldrig laver en forkert aflevering, hvis hans aflevering ikke rammer, så er det fordi, at en medspiller ikke har taget sit løb ordentligt.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skydefinten skrev:Man tager det lidt som en selvfølge, men hold nu kæft hvor er Bussi god og VIGTIG!
Han binder det hele sammen i går og laver små lækre detaljer. Må have mig en nr 16 trøje.
Så ikke kampen igår, men Busquets er en fornøjelse at følge og er vanvittig vigtig for holdet, utroligt så stor en forskel der er på holdet når han er med og når han ikke er med. Enig, skal også snarest have anskaffet mig en trøje med Busquets på ryggen!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 14/12 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af emo »

Monty gennemførte 0/6 indlæg i går. Det er super skidt, især skidt da flere af dem var i en skide god position.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster