6/12 Cartagena - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Hvorfor ansatte barca ikke bare dig?! Du har jo så uendeligt tjek på sagerne!
Det ved jeg ikke, måske fordi jeg ikke er træner ;-)

Men der for må jeg gerne have en mening.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det må du da... Men det er lidt trættende at du har den samme negative mening om ALT!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Pedro...


Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Drake skrev:Det virker ikke som om at han er dedikeret nok, eller stram nok i sin disciplin, lige som Pep var og er det :sørgelig:
Meget kan man sige, men jeg tror virkelig ikke at man kan stille spørgsmålstegn ved Tata's dedikation.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Ja det må du da... Men det er lidt trættende at du har den samme negative mening om ALT!
Kan godt forstå at du synes det er trættende, når du bare kan tage nogle få positive ting ud af kampen, og glæde dig over det.

Det kunne jeg da godt tænke mig at kunne: Men jeg ser fejlene, og går op i at vi skal gøre det så godt som muligt.
Selvfølge kan man ikke være 100% men man kan prøve.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig er der fejl! Alle hold fejler! Problemet er bare at det virker som om du sætter dette hold op mod peps og det kan man IKKE! Og det af mange forskellige årsager. Dine forventninger er simpelthen alt for høje.

Jeg støtter mit hold. jeg kan bliver sur som alle andre men fatter ikke hvorfor man ser fodbold hvis det gør en så vred som barca åbenbart gør dig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Selvfølgelig er der fejl! Alle hold fejler! Problemet er bare at det virker som om du sætter dette hold op mod peps og det kan man IKKE! Og det af mange forskellige årsager. Dine forventninger er simpelthen alt for høje.

Jeg støtter mit hold. jeg kan bliver sur som alle andre men fatter ikke hvorfor man ser fodbold hvis det gør en så vred som barca åbenbart gør dig.
Ja mine forventninger er nok for høje så, men jeg mener da man skal stile efter at kunne komme op på niveau med Pep's hold.
Det kan godt være at du mener man ikke kan det, men man skal da prøve mener jeg.

Jeg er Barca fan, og vil gerne have at vi gør det så godt som muligt. Også bliver jeg sur hvis man bliver ved med at lave de samme fejl.
En ting er at jeg sikke synes vi spiller så godt fodbold ind til videre, og har heller ikke gjort hele sidste sæson under Tito, Men det håber jeg da vender næste sæson, når Tata har fået lidt tid til at få sit koncept igennem.
Men han bliver ved med at lave de samme fejl.

Har også lettere ved at blive sur, når jeg ikke synes vi har spille godt fodbold i snart 3 sæsoner nu. Min tålmodighed er ikke særlig stor mere, jeg synes der er gået længe nok nu med dårlig fodbold.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

brilleaben
Indlæg: 231
Tilmeldt: søn nov 27, 2011 2:03 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af brilleaben »

Vi skulle have ansat David Moyes.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

brilleaben skrev:Vi skulle have ansat David Moyes.
Eller Martin Jol.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
Piquénbauer skrev:Selvfølgelig er der fejl! Alle hold fejler! Problemet er bare at det virker som om du sætter dette hold op mod peps og det kan man IKKE! Og det af mange forskellige årsager. Dine forventninger er simpelthen alt for høje.

Jeg støtter mit hold. jeg kan bliver sur som alle andre men fatter ikke hvorfor man ser fodbold hvis det gør en så vred som barca åbenbart gør dig.
Ja mine forventninger er nok for høje så, men jeg mener da man skal stile efter at kunne komme op på niveau med Pep's hold.
Det kan godt være at du mener man ikke kan det, men man skal da prøve mener jeg.

Jeg er Barca fan, og vil gerne have at vi gør det så godt som muligt. Også bliver jeg sur hvis man bliver ved med at lave de samme fejl.
En ting er at jeg sikke synes vi spiller så godt fodbold ind til videre, og har heller ikke gjort hele sidste sæson under Tito, Men det håber jeg da vender næste sæson, når Tata har fået lidt tid til at få sit koncept igennem.
Men han bliver ved med at lave de samme fejl.

Har også lettere ved at blive sur, når jeg ikke synes vi har spille godt fodbold i snart 3 sæsoner nu. Min tålmodighed er ikke særlig stor mere, jeg synes der er gået længe nok nu med dårlig fodbold.
Du ser ikke nok fodbold hvis du mener at vi spiller dårlig bold. Og det mener jeg helt seriøst! Har du forresten tænkt over at tata måske ikke mener at han begår disse "fejl" eftersom han bliver ved med at begå dem? Hvad du mener er en fejl mener tata nok er det rigtige at gøre og der må jeg sgu støtte tata idet manden er pro og ikke en sofamanager som mener alt er noget lort.

Som barca fan burde du være positiv da vi er i en fase hvor der sker forandringer men stadig er vi nummer 1 i ligaen og cl. Så måske gør klubben det så godt som muligt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 6/12 Cartagena - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:
Piquénbauer skrev:Selvfølgelig er der fejl! Alle hold fejler! Problemet er bare at det virker som om du sætter dette hold op mod peps og det kan man IKKE! Og det af mange forskellige årsager. Dine forventninger er simpelthen alt for høje.

Jeg støtter mit hold. jeg kan bliver sur som alle andre men fatter ikke hvorfor man ser fodbold hvis det gør en så vred som barca åbenbart gør dig.
Ja mine forventninger er nok for høje så, men jeg mener da man skal stile efter at kunne komme op på niveau med Pep's hold.
Det kan godt være at du mener man ikke kan det, men man skal da prøve mener jeg.

Jeg er Barca fan, og vil gerne have at vi gør det så godt som muligt. Også bliver jeg sur hvis man bliver ved med at lave de samme fejl.
En ting er at jeg sikke synes vi spiller så godt fodbold ind til videre, og har heller ikke gjort hele sidste sæson under Tito, Men det håber jeg da vender næste sæson, når Tata har fået lidt tid til at få sit koncept igennem.
Men han bliver ved med at lave de samme fejl.

Har også lettere ved at blive sur, når jeg ikke synes vi har spille godt fodbold i snart 3 sæsoner nu. Min tålmodighed er ikke særlig stor mere, jeg synes der er gået længe nok nu med dårlig fodbold.
Du ser ikke nok fodbold hvis du mener at vi spiller dårlig bold. Og det mener jeg helt seriøst! Har du forresten tænkt over at tata måske ikke mener at han begår disse "fejl" eftersom han bliver ved med at begå dem? Hvad du mener er en fejl mener tata nok er det rigtige at gøre og der må jeg sgu støtte tata idet manden er pro og ikke en sofamanager som mener alt er noget lort.

Som barca fan burde du være positiv da vi er i en fase hvor der sker forandringer men stadig er vi nummer 1 i ligaen og cl. Så måske gør klubben det så godt som muligt?
Nej Tata mener nok ikke han begår disse fejl, men der for kan jeg stadig mene at han gør.

Jeg har bare svært med at støtte ham, når jeg ikke er enig med ham. Men det kunne måske ændre sig, hvis han fik holdet til ar spille rigtig godt. Så kunne det være at jeg kunne støtte ham, selv om han laver de samme fejl.

Jeg synes at han spiller lidt for direkte ind til videre. Jeg troede at han ville have en balance. Jeg synes det ligner at vores ud udgangspunkt er det direkte spil, også en gang i mellem Tiki-Taka altså 60-40. Mener det burde være omvendt.

Jeg var meget positiv over da vi fik ham, fordi jeg også mente at holdet havde brug for lidt nyt. Men jeg synes det har taget lidt overhånd med det direkte spil, man kan også se at spille som Xavi og Iniesta lider lidt under det.

Jeg var helt oppe at ringe i pre-season og første liga kamp, selv om det også var lidt for meget direkte. Men der fungerede sammen spillet, genpresset og spillerne virkede motiveret (Selvfølgelig en billig baggrund pågrund af modstanderne) men siden den første liga kamp har man næsten ikke set det spil.

Vil meget gerne være positiv, og fedt at vi stadig lægger nr. 1! Men spillet er det vigtigste for mig, også resultaterne. Men har ikke så meget tålmodighed, hvis jeg ikke er enig med ham, og så sammen tid med at spillet ikke er godt.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster