1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Chillax! Vi er i en mindre krise men det har vi sgu været før. Ud over det så var det altså bilbao ude hvilket er en pisse svær kamp og den bliver ikke nemmere af at man mangler flere spillere. Det er fint at blive sur osv men alle de angreb på spillerne, træneren osv er sgu lidt latterligt.

Vi fører stadig ligaen og vi har ikke smidt noget væk (endnu). Nu er der lidt tid til at komme på mærkerne igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Martino: "We were better until the goal, missed a bit verticality. And there was an action in 55th minute that could have changed things."


Luk røven Tata..... Fuck dine undskyldninger

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev: Jeg vil have Guardiola tilbage, og jeg er villig til at tabe både El Clasico og La Liga for det!!
Forklar gerne hvordan det scenarie nogensinde ville ske
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Kampen mod Villarreal bliver også svær; uafgjort på Campen, samt kampen mod Atl. Madrid, som jeg tror man taber.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af emo »

For dem som tilskrive al Barcas succes til spillerne alene, i er derude, så burde de fejl Barca begår vel også tilskrives alene spillerne og ikke Tata og staben? Kæft hvor er det nemt at være bagklog, men igen, det er jo det vi fodboldfans har så nært, og måske det eneste vi kan enes om, at være bagkloge og kritisere.

Se nu gejsten på spillerne, se en Montoya, jeg elsker ham virkelig men fuck hvor er hans attitude på banen elendig. En Xavi, et kæmpe ikon, og en mand som ikke gider at tage et tilbageløb, eller tage styrerollen som han havde før i tiden, han virker ikke som en der "orker" at give det ekstra længere. Iniesta, teknikeren over alle teknikere, og han kan ikke engang skabe en chance, sende et kvalificeret skud afsted, eller skille sig af med en bold. Alexis bliver ikke en eneste gang fodret med en bold i dybden, som er realistisk for ham. Fabregas, jamen så søg dog de steder på banen hvor du kan gør gavn, det gør Messi is in falsk 9er roller, du rykkede dig aldrig ud af fronten, søg nu ned i banen hvor du jo så gerne vil spille.

Spillerne, er fucking fail, mener ikke at Tata kan stille det store op. Havde han stillet op med Sergi R og vi havde tabt, havde vi alle og mig inkluderet slagtet ham for ikke at spille en så "svær" kamp med en Xavi eller Iniesta.

Jeg vil sove, hvis jeg kan... er satme irriteret på den lallede attitude, og kun attituden, spillet var sq okay sådan et sted.
Allez...

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Det er jo ikke bare at vi taber, det er den måde vi taber og spiller på! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

emo skrev:For dem som tilskrive al Barcas succes til spillerne alene, i er derude, så burde de fejl Barca begår vel også tilskrives alene spillerne og ikke Tata og staben? Kæft hvor er det nemt at være bagklog, men igen, det er jo det vi fodboldfans har så nært, og måske det eneste vi kan enes om, at være bagkloge og kritisere.

Se nu gejsten på spillerne, se en Montoya, jeg elsker ham virkelig men fuck hvor er hans attitude på banen elendig. En Xavi, et kæmpe ikon, og en mand som ikke gider at tage et tilbageløb, eller tage styrerollen som han havde før i tiden, han virker ikke som en der "orker" at give det ekstra længere. Iniesta, teknikeren over alle teknikere, og han kan ikke engang skabe en chance, sende et kvalificeret skud afsted, eller skille sig af med en bold. Alexis bliver ikke en eneste gang fodret med en bold i dybden, som er realistisk for ham. Fabregas, jamen så søg dog de steder på banen hvor du kan gør gavn, det gør Messi is in falsk 9er roller, du rykkede dig aldrig ud af fronten, søg nu ned i banen hvor du jo så gerne vil spille.

Spillerne, er fucking fail, mener ikke at Tata kan stille det store op. Havde han stillet op med Sergi R og vi havde tabt, havde vi alle og mig inkluderet slagtet ham for ikke at spille en så "svær" kamp med en Xavi eller Iniesta.

Jeg vil sove, hvis jeg kan... er satme irriteret på den lallede attitude, og kun attituden, spillet var sq okay sådan et sted.


Amen!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Brombi skrev: Jeg vil have Guardiola tilbage, og jeg er villig til at tabe både El Clasico og La Liga for det!!
Forklar gerne hvordan det scenarie nogensinde ville ske

Barca begynder at tabe mange kampe --> Barca taber El Clasico --> Mange utilfredse fans --> Barca taber La Liga --> Endnu flere utilfredse fans --> Mistillidsvotum --> Laporta --> Guardiola --> Tiki --> Taka..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:For dem som tilskrive al Barcas succes til spillerne alene, i er derude, så burde de fejl Barca begår vel også tilskrives alene spillerne og ikke Tata og staben? Kæft hvor er det nemt at være bagklog, men igen, det er jo det vi fodboldfans har så nært, og måske det eneste vi kan enes om, at være bagkloge og kritisere.

Se nu gejsten på spillerne, se en Montoya, jeg elsker ham virkelig men fuck hvor er hans attitude på banen elendig. En Xavi, et kæmpe ikon, og en mand som ikke gider at tage et tilbageløb, eller tage styrerollen som han havde før i tiden, han virker ikke som en der "orker" at give det ekstra længere. Iniesta, teknikeren over alle teknikere, og han kan ikke engang skabe en chance, sende et kvalificeret skud afsted, eller skille sig af med en bold. Alexis bliver ikke en eneste gang fodret med en bold i dybden, som er realistisk for ham. Fabregas, jamen så søg dog de steder på banen hvor du kan gør gavn, det gør Messi is in falsk 9er roller, du rykkede dig aldrig ud af fronten, søg nu ned i banen hvor du jo så gerne vil spille.

Spillerne, er fucking fail, mener ikke at Tata kan stille det store op. Havde han stillet op med Sergi R og vi havde tabt, havde vi alle og mig inkluderet slagtet ham for ikke at spille en så "svær" kamp med en Xavi eller Iniesta.

Jeg vil sove, hvis jeg kan... er satme irriteret på den lallede attitude, og kun attituden, spillet var sq okay sådan et sted.
Det er nemlig så nemt at tørre den af på Tata. Det er jo ikke ham, som dikterer Xavis elendige attitude, Montoyas inkompetence, Iniestas idioti osv osv... Hvad skal han stille op? Vi mangler så mange dygtige spillere, og dem vi har gider ikke kæmpe! Vi vinder stort set ingen tacklinger i dag... Spillerne skal kigge sig selv dybt i spejlet. For det her holder ikke en hel sæson
Forumlegende

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:Holdkæft i tuder. Hvad fan sker der for jer, det er ikke verdens undergang.
Vi taber en kamp efter 14 runder uden nederlag og i sviner alt og alle. Seriøst jeg håber ikke at i mener det.
;-)
Jeg mener det jeg skriver, jeg synes virkelig det viser at Tata ikke er manden for opgaven han skifter Pedro ind med 7 minutter igen, vi er bagud forhelved, det er altså et klart tegn på inkompetence når man bare står "Nå det kommer nok" Den går altså ikke hvis man styre en af verdens største klubber. Tata kan jo se langt tidligere i kampen at det ikke går med den opstilling så er det jo mandens opgave at lave noget om og få lortet til at fungere. Det er dog i sidste ende spillerne der svigter både sig selv holdet og os som fans..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Lopezzz skrev:Holdkæft i tuder. Hvad fan sker der for jer, det er ikke verdens undergang.
Vi taber en kamp efter 14 runder uden nederlag og i sviner alt og alle. Seriøst jeg håber ikke at i mener det.
;-)

Der er noget der er helt misforstået her...

Jeg er sådan set ikke så skuffet over at vi taber ude mod Bilbao, det er et svært sted at spille og vi fører stadig la liga.

Men jeger meget skuffet over at det nu er 6-7 kamp hvor flere af spillerne virker uden gejst og vilje, og hvor vi ikke spiller specielt godt.
Vi kunne selvfølgelig godt tænke "arhh det er første nederlag slap af" men problemet er at det gradvist er blevet værre med spillernes motivation og hvis der ikke sker noget på det punkt snarest så ligger vi ikke nummer 1 meget længere.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Elbarca »

Selvfølgelig holder det her ikke en sæson. Håber sku ikke det er på dét niveau Tata svinger dirigentstokken. Tata er ikke uden skyld. Lige gyldigt hvad skal man som træner for Barca, kunne indpiske noget mere vilje end det vi så i dag. Specielt efter en så pinlig kamp mod Ajax.

Ikke jordens undergang vi taber, men man kan tit fornemme nogle ting i løbet at sæsonen, og det går ikke den rigtige vej, når så store profiler som Xavi og Iniesta ikke præsterer. Det har ikke været få kampe vi har set dette. Thiagos beslutning om at smutte virker endnu mere uheldig for begge parter nu.

Andet nederlag i træk...
Senest rettet af Elbarca man dec 02, 2013 12:26 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Lopezzz skrev:Holdkæft i tuder. Hvad fan sker der for jer, det er ikke verdens undergang.
Vi taber en kamp efter 14 runder uden nederlag og i sviner alt og alle. Seriøst jeg håber ikke at i mener det.
;-)
Jeg mener det jeg skriver, jeg synes virkelig det viser at Tata ikke er manden for opgaven han skifter Pedro ind med 7 minutter igen, vi er bagud forhelved, det er altså et klart tegn på inkompetence når man bare står "Nå det kommer nok" Den går altså ikke hvis man styre en af verdens største klubber. Tata kan jo se langt tidligere i kampen at det ikke går med den opstilling så er det jo mandens opgave at lave noget om og få lortet til at fungere. Det er dog i sidste ende spillerne der svigter både sig selv holdet og os som fans..
Jeg går ud fra at du ikke så så meget barca da vi havde tito og pep som træner? Hvis du gjorde så ville du flere gange have set en træner der ventede længe med sine udskiftninger. Problemet er nok bare at når dem man har på bænken ikke er bedre end dem der er derinde hvorfor skal man så smide dem på banen?

Det var en skidt kamp men slap nu af med alle de sindssyge ideer om at træneren, spillerne, staben osv skal fyres. Vi spillede på en fucking svær bane og vi manglede mange spillere. Når man så smider en down periode oveni så taber man.

Vi er dog stadig 1'er i ligaen og cl så helt galt er det ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Enig, Daluigi. Det er super nemt at tørre lortet af i Tata, og det er en nem udvej. Det er bare ikke realiteten. Det er ikke Tata som fejler nu, det er sq spillerne. Du kan gejle dem så meget du vil op, men gider de ikke så gider de ikke. Man kender det også fra en selv, går noget imod en, så giver man sq op, man gider ikke give sig fuldt ud...

I modsætning til Blau og hans freak form... Jeg havde sq for længst droppet det løb når man er så langsom som han er, eller de cyklinger når man ølmaver som han gør.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Held og lykke til tata for at motivere spillere som xavi og ini som har vundet ALT over de sidste sæsoner. De er så mætte som man kan være. Men skulle han så spille med nogle af talenterne i stedet. Ja hvis vi vandt. Men hvis vi tabte med dem så ville folk jo også gå helt amok. Det er en lose/lose for tata.

Folk må snart indse at de spillere der var verdens bedste under pep er ældre og mere mætte nu. Det er ikke de samme spillere og derfor kan man ikke kræve det samme fodbold. Vi er derimod stadig nummer 1 i både ligaen og cl så skal vi ikke slappe lidt af og se hvad der sker inden vi brænder klubben ned med træneren, præsidenten og alle spillerne i den?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster