1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Hey, Skyde! Tillykke med pengene forresten! Det er da et plaster på såret. Du vinder penge og vi vinder stadig ligaen!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1231
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 148 gange
Blevet takket: 220 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

klogfyr skrev:Vi er virkelig ikke i topform for tiden og der er en del spillere som spiller langt under niveau.

Xavi og iniesta er så vigtige for vores spil og de har spillet dårligt stort set hele sæsonen. De er heller ikke fysiske eller indpiskere så når deres kreative spil ikke fungerer så bidrager de ikke rigtig med noget.

Cesc som 9'er og mascherano er blevet diskuteret og det fungerer bare ikke i startopstillingen.

Skuffende 2 kampe og vi mangler en del for at kunne klare bayern. Ligaen tror jeg dog stadig vi kan vinde.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Bayern? ... Du joker. Vi ville blive jævnet med jorden, mødte vi City, Arsenal eller Dortmund imorgen. Bayern er af en anden klasse p.t. Deres bredde alene er vanvittig.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8339
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

:devil: Fuck lortet.. Tata du er til grin... :devil:

Jeg kaster op over spillernes indstilling til tingene. Jeg gider ikke høre mere på Morten Mundlort mere. Jeg er fucking sur og jeg har lyst til at tage til Barcelona og give drengene en røvfuld den indstilling til tingene er bare ikke i orden. Fuck lortet "Barca i med gang og modgang" Ja det er jeg også men jeg vil fandme have lov til at brokke mig når vi er så elendige..
FØJ..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2583 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Daluigi skrev:Fortjent nederlag. Spændende om ATM kan tage titlen i år! .. Jeg tror at Tata skal til at kigge lidt på hans ageren under selve kampene. Spillestilen er ganske fin, men han evner ikke at reagere når tingene går galt! Hvad ligner det at skifte Pedro ind efter 83 minutter!? total til grin!
Synes du virkelig at spillestilen er fin? Jeg synes ikke vi har spillet godt fodbold ind til nu.

Synes den er lidt for direkte. Jeg troede at Tata ville lave en balance.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Som jeg ser det så har holdet ikke spillet med samme gejst i et stykke tid efterhånden.
Jeg kan ikke huske en kamp hvor jeg har siddet og tænkt.. Damn vi spiller drømmebold.. I et godt stykke tid efterhånden.

I starten tilskrev jeg spillerne skylden, men når det er gang på gang at holdet er uden gejst så må det falde tilbage på træneren.

Tata skal til at tage sig sammen, vi har et hold der trænger til fornyelse, vi virker mætte og modløse.
Han skal turde at bruge de sultne spillere såsom Bartra og Roberto.
Han vælger den "sikre løsning" hver gang fordi det har fungeret tidligere, men han bliver nødt til at tage et skridt tilbage og se på præstationer og fremtidens fundament!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Billede



Savner dig :cry:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Drake skrev:
Daluigi skrev:Fortjent nederlag. Spændende om ATM kan tage titlen i år! .. Jeg tror at Tata skal til at kigge lidt på hans ageren under selve kampene. Spillestilen er ganske fin, men han evner ikke at reagere når tingene går galt! Hvad ligner det at skifte Pedro ind efter 83 minutter!? total til grin!
Synes du virkelig at spillestilen er fin? Jeg synes ikke vi har spillet godt fodbold ind til nu.

Synes den er lidt for direkte. Jeg troede at Tata ville lave en balance.
Synes den er ganske lækker. I dag bør Neymar jo snildt score 2 mål. Men Tata formår ikke at reagere i pausen. Det er det samme billede som tegner sig gennem hele kampen. ATH moser os på midten, uden at være alt for farlige. Vi er stærke på omstillinger, men formår ikke at være kyniske. Det er en fornuftig tilgang til sådan en kamp her! Men det dur bare ikke, at der ingen udskiftninger kommer, når vores angribere intet kan
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

A$AP skrev:
Morten Bruun ‏@Bruun6eren 1m

I kan sige, hvad I vil, cules. Men det her Barca-hold har problemer.
Hahaha, han er så gangster.
Han er så gangsta, at han gerne må blive skudt snarest
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Tata er igang med at pille alt det smukke vi kender ved barca, fra hinanden. Fuck nu din forpulede spillestil og skift tilbage til vores, din forbandede gamle argentiner - du er en middelmådig træner, der ikke en gang kan spille flot fodbold med et af verdens bedste fodboldhold. At du tilmed endnu ikke har set, at Masch gør større skade en gavn når han er på banen, og at Cesc spiller som pose sten som falsk 9'er, fortæller måske også lidt dine elendige kompetencer som træner. Skrid!

Når det er sagt, så er det tydeligt hvor vital Alves' rolle og position er for vores spil, hvis man ikke dissikerer det som Tata er i færd med. Højresiden er noget af det tammeste jeg har set i min tid som fan, og jeg har f.eks. oplevet Oleguer. Hey, faktisk ville Ole gøre underværker for os i stedet for Montoya.

Næste kamp er i mod Cartagena i Copa Del Rey, og den vinder vi sikkert, og så tror alle idioter at den er god igen. Jeg vil have Guardiola tilbage, og jeg er villig til at tabe både El Clasico og La Liga for det!!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Vi kan godt pege fingre af Tata, taktikken og de udskiftninger han foretager sig, men det mest uacceptable er fandeme den mangelende vilje og gejst. Når spillet ikke fungerer optimalt, må man fandeme ty til nogle andre lidt mere simple midler, såsom at kæmpe røven ud af bukserne og gå lidt mere til den. Hvor fanden er vildskaben henne? Hvor fanden er de 11 spillere, der går på banen og bare VIL vinde kampen? Det er fandeme for dårligt, det her. De vil jo ikke noget? De lunter rundt og slår ud med armene, når en Bilbao-spiller presser dem bagfra så de taber bolden? Fucking primadonnaer hele bundtet. Kom i sving eller skrid fra klubben. Det gælder dem alle sammen. Også Iniesta og Xavi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Messi må ligge stortudende. Selv Thiago må trøste ham.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Holdet mangler i den grad en Hristo Stoitchkov-type, også jf. Blaugrana92's meget præcise sammenfatning.
Senest rettet af Luis Enrique man dec 02, 2013 12:07 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Blaugrana92 skrev:Vi kan godt pege fingre af Tata, taktikken og de udskiftninger han foretager sig, men det mest uacceptable er fandeme den mangelende vilje og gejst. Når spillet ikke fungerer optimalt, må man fandeme ty til nogle andre lidt mere simple midler, såsom at kæmpe røven ud af bukserne og gå lidt mere til den. Hvor fanden er vildskaben henne? Hvor fanden er de 11 spillere, der går på banen og bare VIL vinde kampen? Det er fandeme for dårligt, det her. De vil jo ikke noget? De lunter rundt og slår ud med armene, når en Bilbao-spiller presser dem bagfra så de taber bolden? Fucking primadonnaer hele bundtet. Kom i sving eller skrid fra klubben. Det gælder dem alle sammen. Også Iniesta og Xavi.
Helt enig i det med gejsten, men mener dog som sagt at Tata også er noget af grunden til at spillerne ikke er motiverede, bare se hvordan de kommer ud til kampen sammenlignet med tidligere.

Selvfølgelig har spillerne selv et ansvar men træneren har alligevel den sidste peptalk og han virker ikke til at motivere dem tilstrækkeligt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Vi kan godt pege fingre af Tata, taktikken og de udskiftninger han foretager sig, men det mest uacceptable er fandeme den mangelende vilje og gejst. Når spillet ikke fungerer optimalt, må man fandeme ty til nogle andre lidt mere simple midler, såsom at kæmpe røven ud af bukserne og gå lidt mere til den. Hvor fanden er vildskaben henne? Hvor fanden er de 11 spillere, der går på banen og bare VIL vinde kampen? Det er fandeme for dårligt, det her. De vil jo ikke noget? De lunter rundt og slår ud med armene, når en Bilbao-spiller presser dem bagfra så de taber bolden? Fucking primadonnaer hele bundtet. Kom i sving eller skrid fra klubben. Det gælder dem alle sammen. Også Iniesta og Xavi.
Og hvad er en træner, hvis han ikke kan motivere sine spillere? Udover at de har lært at tale pænt i pressen, og fortælle at de vil gøre det bedre, har de ikke gjort en skid. Som du selv siger, fucking primadonnaer.

Og klog sportsdirektør vi har:
Zubizarreta: "We lost today.."
edit: idioten bliver ved
Zubizarreta: "We lost because they scored a goal and we didn't score any".

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14919
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Holdkæft i tuder. Hvad fan sker der for jer, det er ikke verdens undergang.
Vi taber en kamp efter 14 runder uden nederlag og i sviner alt og alle. Seriøst jeg håber ikke at i mener det.
;-)
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst