1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

Vores problem er at vi ikke har fulgte med i fodboldens udvekling. Som bar eksempel vil jeg nævne manglen på en venstrebenet spiller i angrebet, når Messi ikke er med. Selv Italien har Alessio Cerci loll (indlægget til det italienske andet mål mod Danmark. ;-)
Tata er klar over det problem synes jeg. Beviset er at han stillede med Adriano som højreback mod Malaga i stedet for Alves fordi messi ikke kunne være med og vi vandt kampen på et mål af Adriano. Han kunne ikke gentage det fordi han mangler Alba!

phpBB [video]

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

emo skrev:Enig, Daluigi. Det er super nemt at tørre lortet af i Tata, og det er en nem udvej. Det er bare ikke realiteten. Det er ikke Tata som fejler nu, det er sq spillerne. Du kan gejle dem så meget du vil op, men gider de ikke så gider de ikke. Man kender det også fra en selv, går noget imod en, så giver man sq op, man gider ikke give sig fuldt ud...

I modsætning til Blau og hans freak form... Jeg havde sq for længst droppet det løb når man er så langsom som han er, eller de cyklinger når man ølmaver som han gør.

Synes at spillerne har et stort ansvar for at gejsten har manglet, men synes også tata har lidt at skulle have sagt i den sag.

Jaja lad os håbe at de her nederlag har fået dem til at vågne lidt op allesammen og at vi fremover spiller fantastisk kreativ fodbold :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15002
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Michman skrev:
Lopezzz skrev:Holdkæft i tuder. Hvad fan sker der for jer, det er ikke verdens undergang.
Vi taber en kamp efter 14 runder uden nederlag og i sviner alt og alle. Seriøst jeg håber ikke at i mener det.
;-)
Jeg mener det jeg skriver, jeg synes virkelig det viser at Tata ikke er manden for opgaven han skifter Pedro ind med 7 minutter igen, vi er bagud forhelved, det er altså et klart tegn på inkompetence når man bare står "Nå det kommer nok" Den går altså ikke hvis man styre en af verdens største klubber. Tata kan jo se langt tidligere i kampen at det ikke går med den opstilling så er det jo mandens opgave at lave noget om og få lortet til at fungere. Det er dog i sidste ende spillerne der svigter både sig selv holdet og os som fans..
Det er klart at noget ikke fungerede optimalt og at Tatas udskiftninger kommer for sent.
Jeg er heller ikke imponeret over vores spil men synes at kritikken er lidt over grænsen og mange udtalelser er grove og respektløse overfor vores spillere.
Som Pbauer skriver, vi mangler et par profiler og spiller ude mod et form stærkt hold og taber kun med et mål.
Det er ikke katastrofe.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Vi har tydeligvis problemer mod hold som tør spille fodbold imod os. Det skal de altså træne på...

Nå jeg er stadig sur og har allerede gjort mig uvenner med kæresten så jeg skrider i seng..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:
Michman skrev:
Lopezzz skrev:Holdkæft i tuder. Hvad fan sker der for jer, det er ikke verdens undergang.
Vi taber en kamp efter 14 runder uden nederlag og i sviner alt og alle. Seriøst jeg håber ikke at i mener det.
;-)
Jeg mener det jeg skriver, jeg synes virkelig det viser at Tata ikke er manden for opgaven han skifter Pedro ind med 7 minutter igen, vi er bagud forhelved, det er altså et klart tegn på inkompetence når man bare står "Nå det kommer nok" Den går altså ikke hvis man styre en af verdens største klubber. Tata kan jo se langt tidligere i kampen at det ikke går med den opstilling så er det jo mandens opgave at lave noget om og få lortet til at fungere. Det er dog i sidste ende spillerne der svigter både sig selv holdet og os som fans..
Det er klart at noget ikke fungerede optimalt og at Tatas udskiftninger kommer for sent.
Jeg er heller ikke imponeret over vores spil men synes at kritikken er lidt over grænsen og mange udtalelser er grove og respektløse overfor vores spillere.
Som Pbauer skriver, vi mangler et par profiler og spiller ude mod et form stærkt hold og taber kun med et mål.
Det er ikke katastrofe.
Du kender mig mate, jeg reagere kraftigt.. Men jeg synes virkelig at spillerne skal se sig selv i spejlet, de virker tamme, ugidelig. Vi mangler altså den gnist i vores spil.. Og det ser jeg altså et problem i, de virker mætte altså.. Hvis vi havde mødt et lidt bedre hold var vi blevet kørt over..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Til alle de madridistas der sidder herinde og føler glæde. Husk - Vi er bedre end jer, og har været det lige siden i blev født! Medmindre I blev født under Francos diktatur selvfølgelig. 2-1 i sidste indbyrdes kamp, og vi fører ligaen. Så gå I nu bare i seng med jeres 3. plads. Den er super flot og endnu mere fortjent! Tillykke.
Forumlegende

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

Hvis man lige pludselig kræver at Iniesta og Xavi skal begynde at vinde hovedstødduellerne så har man misforstået noget.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

emo skrev:For dem som tilskrive al Barcas succes til spillerne alene, i er derude, så burde de fejl Barca begår vel også tilskrives alene spillerne og ikke Tata og staben? Kæft hvor er det nemt at være bagklog, men igen, det er jo det vi fodboldfans har så nært, og måske det eneste vi kan enes om, at være bagkloge og kritisere.

Se nu gejsten på spillerne, se en Montoya, jeg elsker ham virkelig men fuck hvor er hans attitude på banen elendig. En Xavi, et kæmpe ikon, og en mand som ikke gider at tage et tilbageløb, eller tage styrerollen som han havde før i tiden, han virker ikke som en der "orker" at give det ekstra længere. Iniesta, teknikeren over alle teknikere, og han kan ikke engang skabe en chance, sende et kvalificeret skud afsted, eller skille sig af med en bold. Alexis bliver ikke en eneste gang fodret med en bold i dybden, som er realistisk for ham. Fabregas, jamen så søg dog de steder på banen hvor du kan gør gavn, det gør Messi is in falsk 9er roller, du rykkede dig aldrig ud af fronten, søg nu ned i banen hvor du jo så gerne vil spille.

Spillerne, er fucking fail, mener ikke at Tata kan stille det store op. Havde han stillet op med Sergi R og vi havde tabt, havde vi alle og mig inkluderet slagtet ham for ikke at spille en så "svær" kamp med en Xavi eller Iniesta.

Jeg vil sove, hvis jeg kan... er satme irriteret på den lallede attitude, og kun attituden, spillet var sq okay sådan et sted.
Tata er alt for flink ved spillerne. Det er derfor han er en god træner, men han skal også kunne være et røvhul. Ligesom Pep, Ferguson og Mourinho er det. Det er agressive sataner, dem skla man bruge engang imellem på tophold. For vi skal op i gear, og det er kun spillernes skyld. For Tata opstiller rigtigt, men motiverer ikke godt lige nu. Men ærlig talt, så er 2 nederlag i træk ikke noget som bekymrer mig. Dog bekymrer de elendige CL resultater mig. Vi ligger ikke godt...
Genopbygning status: færdig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Valverde didn't lose any of last 7 Liga games v Barcelona (2W 5D) #fcblive With: Espanyol Villarreal Valencia Athletic [via @pedritonumeros]

Ok stats for en træner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

Ved ikke hvorfor man vælger at give spillerne skyld og ikke Tata. Inden for fodbolden er der to slags træner: 1 dem som har et koncept og som køber de spillere som kan fører det ud i livet på den mest fornuftige måde . 2- Dem som er mindre heldige og som har en flok spillere og er nødt til at finde en taktik der passer til dem.
Barcas træner må tilhøre den første kategori ellers skal man lave om på alting!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

j´♥ le foot skrev:Ved ikke hvorfor man vælger at give spillerne skyld og ikke Tata. Inden for fodbolden er der to slags træner: 1 dem som har et koncept og som køber de spillere som kan fører det ud i livet på den mest fornuftige måde . 2- Dem som er mindre heldige og som har en flok spillere og er nødt til at finde en taktik der passer til dem.
Barcas træner må tilhøre den første kategori ellers skal man lave om på alting!

Synes også at Tata bør tage sin del af ansvaret..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Barca har meget snart brug for et generationsskifte. De bærende kræfter er simpelthen mættet. For tre år siden så man aldrig Xavi eller Iniesta lalle den. Det er menneskeligt, at de der 10-15 procent ekstra, man har, når man brænder for noget, er forsvundet hos de bærende kræfter i Barca.

Jeg kan huske, at jeg altid har kritiseret for at man har brugt Mascherano som midterforsvar, og I kom efter mig. I dag ser I hvorfor. Den mand er og har aldrig været god nok som midterforsvar. Han var heldig med, at han spillede sine første to sæsoner under Guardiola, hvor Barcelona var fantastiske til at holde i bolden og diktere spillet, men nu hvor spillet halter og modstanderne presser jer, ser man hvorfor Masch ikke er god nok som midterforsvar. Det er ærgerligt, at Tata ikke bruger Bartra, for han kan blive den nye (og vigtigst af alt, sulten) spiller, I har brug for.

Barcelona har brug for en træner, der er meget passioneret. Nærmest som Paulo Di Canio. Det skal være noget manisk. Pep var også ufattelig passioneret ude på sidelinjen og var nærmest oppe i røven på alle spillerne, hvis de lavede en fejl, selvom man førte 4-0. Tata ligner en ,der er bange for at sige noget eller reagere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

# 23 skrev:Barca har meget snart brug for et generationsskifte. De bærende kræfter er simpelthen mættet. For tre år siden så man aldrig Xavi eller Iniesta lalle den. Det er menneskeligt, at de der 10-15 procent ekstra, man har, når man brænder for noget, er forsvundet hos de bærende kræfter i Barca.

Jeg kan huske, at jeg altid har kritiseret for at man har brugt Mascherano som midterforsvar, og I kom efter mig. I dag ser I hvorfor. Den mand er og har aldrig været god nok som midterforsvar. Han var heldig med, at han spillede sine første to sæsoner under Guardiola, hvor Barcelona var fantastiske til at holde i bolden og diktere spillet, men nu hvor spillet halter og modstanderne presser jer, ser man hvorfor Masch ikke er god nok som midterforsvar. Det er ærgerligt, at Tata ikke bruger Bartra, for han kan blive den nye (og vigtigst af alt, sulten) spiller, I har brug for.

Barcelona har brug for en træner, der er meget passioneret. Nærmest som Paulo Di Canio. Det skal være noget manisk. Pep var også ufattelig passioneret ude på sidelinjen og var nærmest oppe i røven på alle spillerne, hvis de lavede en fejl, selvom man førte 4-0. Tata ligner en ,der er bange for at sige noget eller reagere.
Enig. Hele vejen igennem. For en gangs skyld :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

j´♥ le foot skrev:Ved ikke hvorfor man vælger at give spillerne skyld og ikke Tata. Inden for fodbolden er der to slags træner: 1 dem som har et koncept og som køber de spillere som kan fører det ud i livet på den mest fornuftige måde . 2- Dem som er mindre heldige og som har en flok spillere og er nødt til at finde en taktik der passer til dem.
Barcas træner må tilhøre den første kategori ellers skal man lave om på alting!
Fordi det er tydeligt at det er spillerne som ikke gider. Så kan man klandre tata for ikke at være god nok til at motivere sine spillere men tror sgu det er svært at få gang i spillere som iniesta og xavi som har vundet ALT flere gange. Det virker som om folk forventer at xavi/iniesta spiller som de gjorde for 3 år siden men det er på tide at indse at de for det første er 3 år ældre og de ydermere har vundet så meget at gejsten for at vinde en kamp mod et pisse tændt bilbao hold (eller en ligegyldig kamp mod ajax) ikke er der som tidligere.

Så kan man argumentere for at andre spillere skal have chancen men vi må også være realistiske og forstå at spillere som roberto, song ikke er på niveau med iniesta/xavi og det selvom de måske kun er på 80%.

Noget jeg forresten synes er lidt sjovt er at alle folk tager det for givet at pep smuttede pga interne problemer. Er jeg seriøst den eneste der har overvejet at han bare indså at enden var på vej? At spillerne var ved at være trætte og mætte?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 1/12 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
j´♥ le foot skrev:Ved ikke hvorfor man vælger at give spillerne skyld og ikke Tata. Inden for fodbolden er der to slags træner: 1 dem som har et koncept og som køber de spillere som kan fører det ud i livet på den mest fornuftige måde . 2- Dem som er mindre heldige og som har en flok spillere og er nødt til at finde en taktik der passer til dem.
Barcas træner må tilhøre den første kategori ellers skal man lave om på alting!
Fordi det er tydeligt at det er spillerne som ikke gider. Så kan man klandre tata for ikke at være god nok til at motivere sine spillere men tror sgu det er svært at få gang i spillere som iniesta og xavi som har vundet ALT flere gange. Det virker som om folk forventer at xavi/iniesta spiller som de gjorde for 3 år siden men det er på tide at indse at de for det første er 3 år ældre og de ydermere har vundet så meget at gejsten for at vinde en kamp mod et pisse tændt bilbao hold (eller en ligegyldig kamp mod ajax) ikke er der som tidligere.

Så kan man argumentere for at andre spillere skal have chancen men vi må også være realistiske og forstå at spillere som roberto, song ikke er på niveau med iniesta/xavi og det selvom de måske kun er på 80%.

Noget jeg forresten synes er lidt sjovt er at alle folk tager det for givet at pep smuttede pga interne problemer. Er jeg seriøst den eneste der har overvejet at han bare indså at enden var på vej? At spillerne var ved at være trætte og mætte?

Ja, det er du... muligvis med nogle stykker... sådan rundt regnet 10 styks...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster