10/11 Real Betis - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/11 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Det var denne sekvens som MB brugte til at forklare hvorfor neymar blev buhet da han blev skiftet ud. Det er jo tydeligt at han filmer :roll:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: 10/11 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Song har spillet fremragende kamp men det betyder at han stinker i næste kamp.

3 ting mere:
- Valdes rules the world
- Tarzan må lave så mange fejl han har lyst. Han er og bliver den bedste forsvarspiller nogensinde.
- Hver gang Pedro scorer tænker jeg tilbage på hans bedste sæson. Visca Pedritoo ♡
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10/11 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg må indrømme, at da Messi blev skiftet ud, var jeg sikker på der var meget lang vej til de tre point; En jævnt-spillende Song som DM, en off-dag for Neymar, en elendig bane og et Betis-hold, der bed meget mere fra sig end os. Men Tatas taktik med direkte spil bekom os rigtig godt igår. Det var tydeligt at vi var utrolig farlige på omstillinger og især når Betis' bagerste linje var fanget højt oppe på banen.

Men når det er sagt, så kan jeg æstetisk bedre lide spillestilen, hvor vi spiller bolden oppe nedefra, hvor vi dominerer midtbanen, får presset modstanderen i bund og er aggressive på returbolde. Vi flytter i bolden nær så hurtigt horisontalt som tidligere, hvilket gør at modstanderen bedre kan lukke os ned og presse os til at spille en lang vertikal bold, som næsten altid rammer en modstander. Dette har helt sikkert også noget at gøre med ændringer i vores positionsspil.

Selvom det til tider var ret uskønt, er kampe som den igår, hvor marginalerne vender sig mod én, der gør at man vinder ligaen. Det smukke spil skal nok vise sig. Og utroligt man skal sige det, men fint med en landsholdspause nu, så vi kan få samling på holdet.
Visca el Barca

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7214
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1881 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 10/11 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Jeg lagde mærke til:

Bruun's "analyse" af Neymar irriterer mig grænseløst. Især da manden proklamerer at "Hele Spanien" taler om hvordan og hvorledes Neymar spiller skuespil.


På et tidspunkt siger den anden gut: "Han har Xavi med bagi....Og dér kom han ud og fistede den væk" :eek:


Det er ikke så fedt at se Messi gå ud med endnu en skade. Ville ønske at Messi selv og folkene omkring ham, ikke mindst, forstår at der skal hvile til.

Jeg håber at Tapas-poten kommer sig snart.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10/11 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Godt med en sejer, og flot vi kan vinde med 3 mål :glad: selvom vi igen igen igen spiller af lort :mad:

Tror denne her sæson bliver 3 i træk vi spiller af lort. Det er snart ikke til at holde ud! :sørgelig: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/11 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:Godt med en sejer, og flot vi kan vinde med 3 mål :glad: selvom vi igen igen igen spiller af lort :mad:

Tror denne her sæson bliver 3 i træk vi spiller af lort. Det er snart ikke til at holde ud! :sørgelig: :mad:
Når du siger vi spiller af lort så mener du i forhold til hvad? Hvis du sætter dette hold op mod historiens måske bedste hold (peps 3 første sæsoner) så kan du ikke andet end at blive skuffet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10/11 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:Godt med en sejer, og flot vi kan vinde med 3 mål :glad: selvom vi igen igen igen spiller af lort :mad:

Tror denne her sæson bliver 3 i træk vi spiller af lort. Det er snart ikke til at holde ud! :sørgelig: :mad:
Når du siger vi spiller af lort så mener du i forhold til hvad? Hvis du sætter dette hold op mod historiens måske bedste hold (peps 3 første sæsoner) så kan du ikke andet end at blive skuffet.
I forhold til den måde vi spillede under Pep i de tre første sæsoner. Og ja resultatsmæsigt er er jeg ikke skuffet, men spillet på bane har ikke være godt i 2 snar tre sæsoner nu.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/11 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
Piquénbauer skrev:
Drake skrev:Godt med en sejer, og flot vi kan vinde med 3 mål :glad: selvom vi igen igen igen spiller af lort :mad:

Tror denne her sæson bliver 3 i træk vi spiller af lort. Det er snart ikke til at holde ud! :sørgelig: :mad:
Når du siger vi spiller af lort så mener du i forhold til hvad? Hvis du sætter dette hold op mod historiens måske bedste hold (peps 3 første sæsoner) så kan du ikke andet end at blive skuffet.
I forhold til den måde vi spillede under Pep i de tre første sæsoner. Og ja resultatsmæsigt er er jeg ikke skuffet, men spillet på bane har ikke være godt i 2 snar tre sæsoner nu.
Måske skulle du sætte dine forventninger lidt ned? Du kan ikke bruge vores spil under pep som et pejlemærke for vores spilmæssige norm. Hvad vi så under pep var uhørt. Og det kommer ikke til at gentage sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1125 gange
Kontakt:

Re: 10/11 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ny kamptråd tak :mrgreen:
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10/11 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:
Drake skrev:
Piquénbauer skrev:
Drake skrev:Godt med en sejer, og flot vi kan vinde med 3 mål :glad: selvom vi igen igen igen spiller af lort :mad:

Tror denne her sæson bliver 3 i træk vi spiller af lort. Det er snart ikke til at holde ud! :sørgelig: :mad:
Når du siger vi spiller af lort så mener du i forhold til hvad? Hvis du sætter dette hold op mod historiens måske bedste hold (peps 3 første sæsoner) så kan du ikke andet end at blive skuffet.
I forhold til den måde vi spillede under Pep i de tre første sæsoner. Og ja resultatsmæsigt er er jeg ikke skuffet, men spillet på bane har ikke være godt i 2 snar tre sæsoner nu.
Måske skulle du sætte dine forventninger lidt ned? Du kan ikke bruge vores spil under pep som et pejlemærke for vores spilmæssige norm. Hvad vi så under pep var uhørt. Og det kommer ikke til at gentage sig.
Nej vi kommer nok ikke helt op på det niveau vi spillede under Pep, men jeg mener vi skal komme tæt på. Jeg synes det er meget få kampe vi har spillet godt i denne her sæson, spillet flyder slet ikke.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster