26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Real Madrid
La Liga
26. Oktober - kl. 18.00
TV: Canal 9
Wennerberg
Forum Admin

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver uhyggeligt spændende! Jeg er allerede pisse nervøs... Er bange for at RM kan gøre kampen fysisk (og får lov af dommeren) hvilket vil forværre vores chancer markant. Men kan leve med alt andet end et nederlag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Arbeloa får ikke et ben til jorden mod Neymar, mon ikke han vil gå rundt og sparke ham under hele kampen.

Den her kamp skal vindes, vi skal virkelig oppe os hvis vi skal slippe sejrrigt ud af denne kamp.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Man skal vinde denne kamp - alt andet vil være skuffende. Ligaen kan godt gå hen og blive tæt og så kommer disse kampe inde i billedet, derfor er det også vigtigt, at man står bedst indbyrdes.
Senest rettet af Kubala ons okt 23, 2013 10:57 pm, rettet i alt 1 gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

KOM SÅ 3 POINT ER ET MUST!! Fuck skaderne, vi skal bare vinde!! Det er Tatas prøve, han har endnu ikke overbevist mig, så nu har han virkelig chancen!!!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

A$AP skrev:Arbeloa får ikke et ben til jorden mod Neymar, mon ikke han vil gå rundt og sparke ham under hele kampen.

Den her kamp skal vindes, vi skal virkelig oppe os hvis vi skal slippe sejrrigt ud af denne kamp.
Frygter også mange svinestreger fra hans side. Måske spille på et rødt?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Heartbreaker skrev:
A$AP skrev:Arbeloa får ikke et ben til jorden mod Neymar, mon ikke han vil gå rundt og sparke ham under hele kampen.

Den her kamp skal vindes, vi skal virkelig oppe os hvis vi skal slippe sejrrigt ud af denne kamp.
Frygter også mange svinestreger fra hans side. Måske spille på et rødt?
Ja, jeg frygter også selv svinestregerne, før var det mest med Messi men nu er det specielt med Neymar, Pepe, Ramos og Arbeloa.

Hvis de går hårdt til den og den hårde linje bliver tilladt af dommeren så kan det sagtens gå hen og blive en rodet kamp, vi skal virkelig have gang i spillet og så må iniesta og xavi (hvis de starter inde) MEGET gerne tage sig sammen og tage ansvar, Busi skal bare fortsætte fra hvor han slap og ved ikke om jeg foretrækker Alexis eller Pedro, efter kampen igår.

Den her kamp SKAL bare vindes.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:
Heartbreaker skrev:
A$AP skrev:Arbeloa får ikke et ben til jorden mod Neymar, mon ikke han vil gå rundt og sparke ham under hele kampen.

Den her kamp skal vindes, vi skal virkelig oppe os hvis vi skal slippe sejrrigt ud af denne kamp.
Frygter også mange svinestreger fra hans side. Måske spille på et rødt?
Ja, jeg frygter også selv svinestregerne, før var det mest med Messi men nu er det specielt med Neymar, Pepe, Ramos og Arbeloa.

Hvis de går hårdt til den og den hårde linje bliver tilladt af dommeren så kan det sagtens gå hen og blive en rodet kamp, vi skal virkelig have gang i spillet og så må iniesta og xavi (hvis de starter inde) MEGET gerne tage sig sammen og tage ansvar, Busi skal bare fortsætte fra hvor han slap og ved ikke om jeg foretrækker Alexis eller Pedro, efter kampen igår.

Den her kamp SKAL bare vindes.
Helt klart alexis! Ham og alves skal "bare" fokusere på at lukke ned for marcelo og ronaldo. Det vil virkelig ødelægge meget for real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Since Pérez returned (2009):
Real Madrid: 48 penalties pro, 10 against.
Barcelona: 25 penalties pro, 15 against.

Håber ikke at det får betydning på lørdag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

Jeg frygter den så meget. Hvor ofte er det ikke lige, at vi har set spillere som normalt er hjernedøde. begynde at spille som sultne løver mod os? Er især bange for at Modric pludselig hiver sine Tottenham skills frem, eller at Di Maria all of the sudden kan sætte gud og hver mand af! Eller hvis Benzema rammer målet :eek: God forbid that!

Plus der er jo den her vi også skal frygte:

Billede

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Bager »

Sæsonens hidtil vigtigste kamp. Det er nu vi skal vise hvad vi dur til. Havde det været for en uge siden, havde jeg været noget mere rolig. RM har fået olie i maskineriet, mens vi kører lidt med håndbremsen trukket. Iniesta kan ikke rigtig ramme sit niveau i øjeblikket. Ham og Xavi spiller langsomt og slækker på deres tilbageløb. Messi var ualmindelig uskarp imod Milan, mens vores øvrige angribere lever en lidt anonym tilværelse på kanterne.

Barca lineup:
--------Valdés---------
Alves-Piqué-Puyol-Ariano
------Busquets--------
-----Xavi----Cesc-----
Sanchez---------Neymar
---------Messi---------

Bænk: Pinto, Masch, Bartra, Song, Iniesta, Pedro, Tello

RM lineup:
---------López-----------
Ramos-Pepe-Varane-Marcelo
---Khedira--Illaramendi----
---------Modric----------
Di Maria-----------Ronaldo
--------Benzema---------

Bænk: Casillas, Arbeloa, Coentrao, Casemiro, Isco, Bale, Morata

Ting:
- Vi får store problemer i duellen Adriano mod Di Maria. Jeg tror ikke Adriano kan dæmme op for Di Maria alene, så han er nødt til at få støtte.
- Xavi, Cesc og Iniesta er ikke specielt gode til defensive tilbageløb. De kan bedst li' at agere angribere, og når vi mister bolden kommer de til at mangle som initierende bølgebrydere. Hvis vi ikke kommer til at dominere andenboldene i omstilingsspillet, så kommer vi i en verden af problemer. Når vi mister bolden i et angreb, skal vi være aggressive, og skubbe op, så de ikke får tid til at vende sig. Det er sådan vi spiller klart bedst. Det bliver derfor særdeles vigtigt hvordan vi står når vi mister bolden. Er vi fanget ude af position, så vil RM straffe os. Jeg ved ikke om jeg kan holde til at se Ronaldo score mod os igen.
- Hvis vi skal have gode muligheder for at vinde, er der nogle folk som er nødt til at steppe up. Messi skal finde skarpheden, Iniesta skal løfte sit spil, Sanchez/Pedro skal tage ansvar, Neymar skal være fuld af gåpåmod, Adriano skal være defensiv perfekt
- Dødbolde. Jeg kommer til at holde vejret hver gang der er en dødboldsituation. Tak Herren for at Puyol er tilbage. Men Puyol, Piqué, Alves, Adriano og Busquets er stadig unfair hold mod Benzema, Ronaldo, Pepe, Ramos og Varane. Mine eneste to forhåbninger er Puyols tilstedeværelse kan booste os og at Tatas taktiske oplæg kan give os noget støtte.
- Vores gameplan bør være angrib, angrib og angrib - fra alle steder. Gennem midten, fra kanterne, via dybdeløb, ved langskud etc. Hvis vi kan fange dem med en kontra, så gør det. Vi skal som udgangspunkt satse på hurtigt kombinationsspil langs jorden. Hvis ikke vi spiller hurtigt, kan vi ikke flytte dem tilstrækkeligt til at skabe huller.
- Og kan vi for en gangs skyld ikke prøve at starte en kamp stærkt. I de seneste klassikere plejer vi altid at lukke et latterligt mål ind i de første 20 min, hvorefter vi halser efter resten af kampen. Kunne være fedt hvis vi kunne være solide indtil kampen sætter sig. Når kampen sætter sig vil vores boldbesiddelse komme os til gode.

2-1 til os. Det er fanme vores tur til at vinde nu! Selvom vi vandt ligaen sidste år, tabte vi generelt de indbyrdes kampe mod RM. Det skal vaskes væk nu.
Visca el Barca

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Hvis RM får lov til at spille svinsk og bryde rytmen konstant, da vil spillet være på deres præmisser. Var der ikke også noget med at dommeren ikke just er "Ven af huset"? Jeg forestiller mig at Madridspillerne får lov til at løbe rundt med køller.

Undtagen Penaldo, han skal vel have et bling-besat scepter... :razz:

!!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kom lige til at tænke på at jeg ikke kan huske en EC hvor vi har haft dommeren på vores side (fået hjælp)? Real drengene snakker stadig om pepes røde selvom han alle dage skulle smides ud. I sidste EC blev der ikke dømt straffe til adriano men manglende straffespark er jo desværre normalt for alle hold der møder real. Jeg håber ikke at vi får direkte hjælp af dommeren men det ville være fedt hvis denne dømte ordentligt. Synes der har været en tendens til at de seneste kampe har været på reals præmisser og det skal helst ikke være tilfældet lørdag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Jeg kan ikke se kampen. Hvilket jeg i øvrigt heller ikke har nerver til. Men når man hverken har nerver til at se den, eller til ikke at se den, så havde det sgu da været federe hvis jeg kunne se den. Bliver verdens mest ufokuserede lydprøve.

De seneste par resultater har godt nok gjort mig lidt ængstelig for hvordan denne kamp ender. Dog håber jeg virkelig, at vores hjemmebane - og en god plæne at spille på - kommer til at udgøre en væsentlig forskel i forhold til vores seneste par kampe.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster