26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Spændende opstilling! Det må betyde messi til højre? Eller måske messi og neymar helt fremme med en diamant på midten? Så dog gerne puyi spille i stedet for masche...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Luis Enrique »

emo skrev:Damn, jeg var 9 år husker den ikke, så den nok, ved ikke engang om vi havde kanaler som viste den dengang. Tror st jeg så Matador i 95/96.
Jeg var 12. TV2 viste spansk fodbold i de år og Mader og Povlsen kommenterede. Ikke sjældent - også i den kamp - stod der "forringet lydkvalitet" på skærmen, og man skulle skrue lidt op for at tyde kommentatorlyden. Billedet kunne også være grynet. Ak ja, det var dengang.

Specielt ved netop den kamp var også, at Prosinecki - der jo havde spillet for Real tidligere - var blevet købt i Oviedo og fik et par minutter på banen. Han indfriede som bekendt heller ikke forventningerne.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Håber på Puyi og Pique eller Pique og Bartra.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lasse N »

Nu Jeg er som alle andre også godt nervøs for imorgen. Deres forhenværende træner har desværre haft en giftig indflydelse på hvordan man skal spille mod os og ændret spillernes psykiske indgang til kampen. Førhen var det tydeligt at se de var bange for os og når kampen endelig var igang, stod det klart hvilket overskud og kølighed vores spillere havde af tankegang til og i kampen, og man kunne læne sig lidt tilbage på sofaen og tænke det går. Det var dengang. Nu er det nye tider og konkurrencen mellem os og central magten er taget til og blevet super tæt igen. De hvide har igen fået troen på noget stort, og tjek lige hvilket materiale de har til rådighed efterhånden. Der er kæmpe konkurrence på stort set alle pladser. Noget man ikke just kan sige om vores hold. De nærmeste "konkurrenter" til fx vores midt er fucking Alex Song, JDS og Sergi Roberto.. Hvor er den konkurrence der skal presse dem til det yderste, hvad er konsekvensen af en dårlig kamp eller 2 eller 3, ingen, for der ikk ordentlige alternativer til at erstatte. Kan ikk fordrage det, ikke måden man bliver bedre og holder sit niveau på. Noget jeg heller ikke kan fordrage er at når vi har spillet en dårlig kamp så går fx vores general Xavi ud og udtaler at de spillede rigtig godt og var dominerende. Hvad nytter det noget at være dominerende når modstanderen stadig kan spille sig frem til store chancer og vi selv er for passiv og har det bedst med at spille 3 kant oppe ved midten. Hvor er selvindsigten? Hvis det er holdningen generelt, er det klart niveauet falder jo...

Nå.. Tror på en målfattig kamp imorgen. Måske 1–0 eller 1–1

Hilsen ham der følger meget med herinde men ikk skriver så meget

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Kæft hvor er jeg spændt!!!!!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Billetten er i hus! Jeg skal sidde 800 meter fra banen eller sådan noget (allerøverst, bag det ene mål), men til gengæld slap jeg forholdsvist billigt. 99€ for en El Clásico billet er sgu ikke dyrt! Hold kæft, mand. Jeg ryster nærmest. Fuck, jeg glæder mig nu!

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Billetten er i hus! Jeg skal sidde 800 meter fra banen eller sådan noget (allerøverst, bag det ene mål), men til gengæld slap jeg forholdsvist billigt. 99€ for en El Clásico billet er sgu ikke dyrt! Hold kæft, mand. Jeg ryster nærmest. Fuck, jeg glæder mig nu!
Øv, og så sidder jeg bare her, semi fuld, og lytter til 90'er dance hits (tak Brombi, jeg kan slet ikke stoppe nu....)

phpBB [video]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15040
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Billetten er i hus! Jeg skal sidde 800 meter fra banen eller sådan noget (allerøverst, bag det ene mål), men til gengæld slap jeg forholdsvist billigt. 99€ for en El Clásico billet er sgu ikke dyrt! Hold kæft, mand. Jeg ryster nærmest. Fuck, jeg glæder mig nu!
Sikke et lorte liv du har :!:
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Tillykke Blau, heldige asen!


Argh, jeg får da totalt pres over at gå glip af en clásico - kan ikke huske hvornår det sidst er sket. Det gør mig endnu mere nervøs end jeg ellers ville være.
Senest rettet af JonasV lør okt 26, 2013 11:01 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Nói NPO »

Lasse N skrev:Nu Jeg er som alle andre også godt nervøs for imorgen. Deres forhenværende træner har desværre haft en giftig indflydelse på hvordan man skal spille mod os og ændret spillernes psykiske indgang til kampen. Førhen var det tydeligt at se de var bange for os og når kampen endelig var igang, stod det klart hvilket overskud og kølighed vores spillere havde af tankegang til og i kampen, og man kunne læne sig lidt tilbage på sofaen og tænke det går. Det var dengang. Nu er det nye tider og konkurrencen mellem os og central magten er taget til og blevet super tæt igen. De hvide har igen fået troen på noget stort, og tjek lige hvilket materiale de har til rådighed efterhånden. Der er kæmpe konkurrence på stort set alle pladser. Noget man ikke just kan sige om vores hold. De nærmeste "konkurrenter" til fx vores midt er fucking Alex Song, JDS og Sergi Roberto.. Hvor er den konkurrence der skal presse dem til det yderste, hvad er konsekvensen af en dårlig kamp eller 2 eller 3, ingen, for der ikk ordentlige alternativer til at erstatte. Kan ikk fordrage det, ikke måden man bliver bedre og holder sit niveau på. Noget jeg heller ikke kan fordrage er at når vi har spillet en dårlig kamp så går fx vores general Xavi ud og udtaler at de spillede rigtig godt og var dominerende. Hvad nytter det noget at være dominerende når modstanderen stadig kan spille sig frem til store chancer og vi selv er for passiv og har det bedst med at spille 3 kant oppe ved midten. Hvor er selvindsigten? Hvis det er holdningen generelt, er det klart niveauet falder jo...





Nå.. Tror på en målfattig kamp imorgen. Måske 1–0 eller 1–1

Hilsen ham der følger meget med herinde men ikk skriver så meget

Måske lidt en overdrivelse at der ikke er nogen til at give midten konkurrence...... synes nu at Fabregas er en fin spiller..... :cool:
Den lille ananas

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

JonasV skrev:Tillykke Blau, heldige asen!


Argh, jeg får da totalt pres over at gå glip af en clásico - kan ikke huske hvornår det sidst er sket. Det gør mig endnu mere nervøs end jeg ellers ville være.
Jeg vil gerne bytte. Kunne godt tænke mig at prøve noget lyd af, og kan næsten ikke undgå at skulle se kampen i aften ligemeget hvad jeg prøver på. Måske givne mig selv dårlig mave og glemme tlf. i stuen.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Conte/Nestor tingest om Valdes...

På mål er det stadigvæk TV-keeperen Victor Valdes, der står på mål. Det er formentlig et af de allersidste El Clasico’s for Valdes, der ventes at tage til Monaco i sommerpausen. Det er nødvendigvis ikke et stort tab for Barcelona.

Ikke et stort tab...ja, ja - og TV-keeperen...hvad fanden skal det betyde? Alle kan åbenbart skrive i dag - derfor er niveauet så lavt.


Om Mascherano:
Mascherano ser ikke ud af meget rent fysisk, men han har en høj spilintelligens og kan et væld af feje tricks.
Om Neymar:
Pokémon’en Neymar jr. spiller på venstre kant.
Han prøver på, at være sjov...er åbenbart satiriker...men det er ikke særlig sjovt eller på nogen måder spidsfindig satire...nærmere sådan børnehaveniveau satire.


Hele artiklen: http://tipsbladet.dk/blog/contenestor/c ... nye-drenge


Er dog godt klar over, at det er satire...men når den ikke er velgennemtænkt, altså når det er dårlig satire, så skal man holde sig væk.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Jurij »

Kunna være rart at have ham her i topform i dag:

phpBB [video]
Genopbygning status: færdig.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Kan næsten ikke vente længere. Tror, at det bliver rigtig svært. Barca har ikke råd til uafgjort eller at tabe - kun sejr tæller.



phpBB [video]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Er spændt på kampen. Vi har spillet to mindre god kampe, Real har vundet deres to sidste. Real må være ovenpå i forhold til os, de har været domunerende de sidste 3-4 gange vi har mødt dem. Væk er deres Barca kompleks, vibderimod fik opbygget noget der minder om Real kompleks, i sidste sæson.

Jeg glæder mig til kampen, fordi den vil vise hvad Tata kan. Hvordan reagerer han ovenpå to nindre god kampe. Bliver spændende.

Jeg mener også at holdet der kommer bedst ud af dette opgør, vil have overskud og overtag i resten af sæson. Det kan afgør mesterskabet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster