26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.barcelonafootballblog.com/21 ... ldish-man/

Læs denne artikel hvis du vil have et lidt mere positivt syn på kampen og tata.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Drake »

Jeg kunne ikke se kampen :sørgelig:

Er der nogen der kan finde hele kampen med engelsk kommentatorer? Så ville jeg blive rigtig glad :grin:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Vi vandt!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Drake skrev:Jeg kunne ikke se kampen :sørgelig:

Er der nogen der kan finde hele kampen med engelsk kommentatorer? Så ville jeg blive rigtig glad :grin:
phpBB [video]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Record Ancelotti in 7 games against Barcelona, as a coach: 1W - 3D - 3L #fcblive (with Milan, PSG and Real Madrid) [via @barca_talks]
Ham har vi fuldstændig styr på. Hvis jeg ikke tager meget fejl, vandt han den ene kamp meget knebent. En 1-0 sejr i en gruppekamp i Milano. I returen slog vi dem 2-1 på Camp Nou, hvor Ronnie scorer det fantastiske mål. Laver lige en hurtig bevægelse til højre, vender hurtig og eksploderer med et træk til vestre og smadrer den med venstre ben i nettet. Gattuso og Nesta samt Didas reaktion er priceless. Han tager trøjen af, Markus Merk (tysk dommer), går over til ham smilende og nærmest undskyldende giver ham et gult kort, som reglerne foreskriver.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Former Barcelona coach Tito Vilanova, who got the support of club and fans through a mosaic, attended the clasico at the Camp Nou. [md]
Nogen der kan finde et billede? Underligt at kameraet ikke fangede ham, især med tanke på den smukke tifo.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Visca El Barca skrev:
Former Barcelona coach Tito Vilanova, who got the support of club and fans through a mosaic, attended the clasico at the Camp Nou. [md]
Nogen der kan finde et billede? Underligt at kameraet ikke fangede ham, især med tanke på den smukke tifo.
Selvfølgelig svært at se, at det er fra i går, men det skulle det være :-)

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

OliverDK skrev:
Visca El Barca skrev:
Former Barcelona coach Tito Vilanova, who got the support of club and fans through a mosaic, attended the clasico at the Camp Nou. [md]
Nogen der kan finde et billede? Underligt at kameraet ikke fangede ham, især med tanke på den smukke tifo.
Selvfølgelig svært at se, at det er fra i går, men det skulle det være :-)

Billede

Åårrrh hvor er det dejligt at se (hvis det virkelig er fra igår). Det billede der blev postet af ham i hans tråd for nogle uger siden, var decideret skræmmende. På dette billede virker han til at være på rette vej.

Tito <3.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:
Drake skrev:Jeg kunne ikke se kampen :sørgelig:

Er der nogen der kan finde hele kampen med engelsk kommentatorer? Så ville jeg blive rigtig glad :grin:
phpBB [video]
Tak. Men det er ikke hele kampen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Efter at se nogle ting igen så lår det mig hvor vigtig Pique er for os. Han bliver kritiseret godt og grundigt, men ingen orkestrerer et Barca forsvar som ham og Puyi. Top karakter til Pique.

Piques gang på gang outstanding præstationer i denne sæson for tilgengæld Masch til at ligne en hat i flere situationer. Masch fremragende på så mange måder, men han laver halvstore fejl. Igår gav han mindst to fejlede diagonal afleveringer væk midt oppe på vores banehalvdel. Så mangler Masch en ting som han ikke kan gøre noget ved og som vores resterende midtstoppere besidder, farlig i luftspillet. Når Pique, Bartra el Puyi er på samtidigt er Barca en langt større trussel i luftspillet. Jeg håber virkelig at Bartra får mange flere kampe så han kan blive klar til de fremtidige Clasicoer.

Når det er sagt var Alves også uopmærksom i en aktion overfor CR, og vi havde et par dumme boldtab på midten, bl.a. af Ini. Stryger vi dumme ting væk som dem ser det for alvor godt ud.

Igår var kynismen tilbage og Barca så ud til at være i kontrol og ovenpå (vi mistede den i en periode pga træthed hos nogle). Tata gjorde et godt stykke forberedelsesarbejde og væk var sidste sæsons åbnemotorvej til modstanderen igennem vores forsvar. Udvikler holdet sig herfra ser det uhyggeligt ud, for modstanderne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

JonasV skrev:Vi vandt!
Det lagde jeg også mærke til!

Tak Visca for link, men jeg fik hentet kampen og så den i morges.

Hvor er Neymar og Alexis seje. Sidstnævntes mål går i historien, som et af de smukkere mål i El Classico.

Syntes Real spillede dårligt. Hvis vi havde været lidt mere i omdrejninger og skarpere havde det set noget værre ud for dem. Og Bale er godt til grin indtil videre. Én ting var dog at dommeren for en gang skyld ikke dømte katastrofalt. Og Iniesta var tilbage!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af SirJonas »

Drake skrev:
A$AP skrev:
Drake skrev:Jeg kunne ikke se kampen :sørgelig:

Er der nogen der kan finde hele kampen med engelsk kommentatorer? Så ville jeg blive rigtig glad :grin:
phpBB [video]
Tak. Men det er ikke hele kampen.
Jeg har optaget hele kampen med dansk kommentator. Skriv hvis interesse.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det var så lidt Elbarca. Bale havde en rimelig uheldig El Clasico. Alle de artikler jeg har læst på nettet, bliver Bales indsats kaldt for en af de mest katastrofale El Clasico debut. Det kan hurtigt blive til en grim oplevelse for ham i Real, hvis det her fortsætter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Nogen der ved, hvad der er sket med Danishbay's kanal?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Brombi skrev:KOM SÅ 3 POINT ER ET MUST!! Fuck skaderne, vi skal bare vinde!! Det er Tatas prøve, han har endnu ikke overbevist mig, så nu har han virkelig chancen!!!
Bestået :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster