26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Hvor sælger de Estrelle Damm. Netto, Rema 1000?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Shit vi giver kun 1.80 igen mod real. Er det ikke lidt lavt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Hjemmebane fordel. Desuden har vi Messi ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:Hvor sælger de Estrelle Damm. Netto, Rema 1000?
Du kan nok finde dem i Kvickly.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:
Blaugrana92 skrev: Du må gerne låne min seng. Jeg regner nemlig kraftig med at sidde på Camp Nou. Sidder hele dagen i morgen foran skærmen og venter på et ledigt sæde. Ellers køber jeg fandeme en billet af en haj foran stadion. Jeg skal ind.
Nu har jeg ingen anelse om, hvad man normalt skal punge ud for at komme ind til el clàsico, men der er en på dba der sælger to billetter samlet for 2500 (hvis jeg ikke husker meget galt) - kan jo være, de har en pdf de kan sende dig, hvis det skulle have interesse.

Edit - øhm, eller...nu bliver jeg forvirret. Men måske kan du skaffe billetter her:
http://www.dba.dk/fc-barcelona-real-mad ... 004070581/
http://www.dba.dk/fc-barcelona-vs-madrid/id-1003275301/
Jeg tør ikke. Ham sælgeren har simpelthen for lidt informationer om sig selv, til at jeg tør løbe risikoen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
JonasV skrev:
Blaugrana92 skrev: Du må gerne låne min seng. Jeg regner nemlig kraftig med at sidde på Camp Nou. Sidder hele dagen i morgen foran skærmen og venter på et ledigt sæde. Ellers køber jeg fandeme en billet af en haj foran stadion. Jeg skal ind.
Nu har jeg ingen anelse om, hvad man normalt skal punge ud for at komme ind til el clàsico, men der er en på dba der sælger to billetter samlet for 2500 (hvis jeg ikke husker meget galt) - kan jo være, de har en pdf de kan sende dig, hvis det skulle have interesse.

Edit - øhm, eller...nu bliver jeg forvirret. Men måske kan du skaffe billetter her:
http://www.dba.dk/fc-barcelona-real-mad ... 004070581/
http://www.dba.dk/fc-barcelona-vs-madrid/id-1003275301/
Jeg tør ikke. Ham sælgeren har simpelthen for lidt informationer om sig selv, til at jeg tør løbe risikoen.
Det forstår jeg egentlig godt...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Bliver i øvrigt jævnt irriteret over den officielle side i øjeblikket. Når man går ind for at købe billetter, er der flere sektioner hvor der står at der er ledige pladser, men når man så går ind i sektionen, for at vælge et ledigt sæde, står der at der ikke er nogen ledige i den valgte sektion.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Hvordan startopstilling kunne se ud ifølge Marca:
Billede

Og hvad As tror, at det kunne se ud i morgen:
Billede


Ifølge begge bliver Messi fravalgt. Såvidt jeg ved, så skulle Messi jo være klar til kampen og hvis Tata fravælger ham, så begår han en kæmpe brøler. Tror dog, at både As og Marca tager grundigt fejl med denne startopstilling uden Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Og ingen Alves? Montoya bidrager med meget lidt fremad, så der behøver RM ikke at frygte overlappet fra AS.
Hvorfor skulle Messi ikke spille, forresten?
Bliver helt nervøs nu... :roll:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jep, også uden Alves - som jeg glemte at nævne - aner ikke hvorfor de tror det, men de tager grundigt fejl. Hvis nu det skulle blive tilfældet, så vil jeg blive stiktosset på Tata. Vil være et selvmål af dimensioner fra Tatas side af.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe de vælter rundt! Vi stiller op med: valdes - alves, puyol, pique, adriano - bussi, xavi, cesc - alexis, messi, neymar. De eneste pladser jeg er usikker på er cesc (iniesta) og alexis (pedro).

Når det kommer til real så tror jeg de spiller med varane. Er lidt i tvivl om de satser på morata og carvajal og fravælger benzema og arbeloa.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

miklas1911

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af miklas1911 »

Fandme nogle underlige forslag til startopstillinger uden Messi og Alves. Lad os ikke håbe, at de ved noget, som vi ikke ved :/

Jeg tror, at den hedder: Valdes - Alves, Pique, Puyol, Adriano - Xavi, Busquets, Cesc - Pedro, Messi, Neymar

Jeg ved, at Pedro offensivt har svinget en del i løbet af sæsonen, men hans defensive arbejde har stadig været upåklageligt, og det, tror jeg, bliver vigtigere i den her kamp. Pedro arbejder hårdere defensivt og er bedre i det defensive arbejde end Alexis, så eftersom Marcelo virkeligt har fundet formen igen, og man bliver nødt til at gå ud fra, at Ronaldo spiller på deres venstrekant - hvor han er klart bedst - så synes jeg, at det giver meget bedre mening med Pedro-løsningen, hvor man opgiver lidt offensivt (synes, at Alexis er bedre offensivt - i hvert fald for tiden) for at få noget mere defensiv styrke i den side. På den anden kant tror jeg, at vi kommer til at have en kæmpe fordel i duellen mellem Neymar og Arbeloa/Carvajal, så det virker oplagt, at man prøver at rykke spillet derover så meget som muligt - og hvis det er ideen, så kan vi godt tillade os at opgive lidt af det offensive i den anden side.

Iniesta har - og det piner mig at sige det - set rigtigt sløj ud det sidste stykke tid. Der har været enkelte genistreger, men i reglen har han været uskarp. Fabregas spillede en forfærdelig kamp mod Osasuna, men spillede også Messis normale plads, og der er han bare ikke særligt god. Han lagde op til 0-2 målet i kampen mod Almeria, scorede det afgørende mål mod Celtic og spillede en god kamp mod Valladolid. Derudover tror jeg, at Cesc vil have mere at skulle bevise i en Clásico end Iniesta og derfor måske være lidt mere sulten.

Resten er ret standard. Bliver spændende at se, om det bliver Puyol eller Masch (efter brøleren mod Milan). Tror ikke på Bartra til sådan en stor kamp, når de andre er klar. Glæder mig absurd meget.

God fornøjelse til dig, der skulle ind og se den - bliver nok en vanvittig oplevelse. Og god kamp til resten også, selvf.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Jeg tror nærmere på et ufatteligt lige opgør, som jeg er bange for blive ekstrem taktisk anlagt. Kunne forestille mig at Real møder ekstrem taktisk op. Jeg siger ikke, det er sådan noget med Pepe på midten og sådan, men de vil være ekstrem tilbageholden. Ingen af de to træner vil tabe deres første El Clasicos og Real er allerede 3 point bagefter, så et eventuelt nederlag vil allerede forstyrre Ancelottis arbejde i Madrid, mens Tata hellere ikke vil ønske et nederlag, da folk så vil mene, at han overfor sin første store kamp som Barca-træner ikke magter det (Her tænkes journalister og udefrakommende mennesker).

Dog glæder jeg mig til Barca, hvordan de vil klare sig, for nu har Real de psykiske overtag på Jer, efter at have slået jer de tre sidste gange.
Senest rettet af # 23 fre okt 25, 2013 8:10 pm, rettet i alt 1 gang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Hvad har du røget? Vi har fået ny træner :)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Hvorfor mener aviserne at Messi ikke er i start opstillingen?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster