19/10 Osasuna - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:Der røg den weekend.. LORT!
Chillax mayn :glad: Vi har det ALTID svært mod osasuna. Vi fik i det mindste et point i dag.
Min chef er Puta fan.. Det er rimelig op af bakke.. En mandag som om mandagen ikke er lort nok i sig selv. Så skal man høre på den idiot.. Magter det næsten ikke.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:
Michman skrev:Der røg den weekend.. LORT!
Chillax mayn :glad: Vi har det ALTID svært mod osasuna. Vi fik i det mindste et point i dag.
Min chef er Puta fan.. Det er rimelig op af bakke.. En mandag som om mandagen ikke er lort nok i sig selv. Så skal man høre på den idiot.. Magter det næsten ikke.
Haha det kan jeg godt forstå er nederen. Men vi er sgu stadig 3 point oppe og vi har ikke dommeren til at redde os når det brænder på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Denne kamp skulle komme - godt man havde et fem points forspring til Real. Kampen mod Milan og Real skal vindes. Jeg er dog glad for Bartra, da han virker sikker hele tiden og forsvaret gav ikke rigtig noget, så det er altid positivt. Xavi og Cesc skal starte på midten mod Real, for Ini virker helt fraværende.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

AC Milan kamptråd NU tak!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Må indrømme at jeg nemt kan acceptere dette pointtab. Det måtte jo komme på et tidspunkt, og synes det er al for lækkert at have Puyi tilbage!!! Return of the king boys! Han er essensen af en kriger - og det mangler vores forsvar!
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Ting:
- Ikke en decideret dårlig kamp. Vi dominerer langt størstedelen af kampen, og med lidt mere skarphed...
- Sløj kamp fra Cesc idag. Han misbruger skammeligt.
- Iniesta synes ikke rigtig at kunne ramme sit topniveau i denne sæson.
- Montoya og Adriano skal være hurtigere til at komme over fløjene, og så skal de nogle gange bare skyde selv.
- Kampens oplevelse var uden tvivl Puyol! NU er der endelig styr på forsvaret igen. En fornøjelse at have ham tilbage. Man er slet ikke nervøs længere som med Piqué. Bliver ikke fedt når/hvis Puyol en dag stopper.
- Selvfølgelig ærgerligt vi mister to point, men vores hold er i rigtig god stand og ligaen ligger stadig godt til os. VAMOS!
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1122 gange
Kontakt:

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi har det ALTID svært mod bundhold og sådan bliver det i næste 100 år men vi tabte ikke og Tarzan er tilbage og han skal lige bruge lidt tid til at samle alle dyrene.
Men næste weekend bliver det ikke sjovt for francos trupper når de viser sig på Camp Nou.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Jurij »

Ikke imponerende. Kun 3 skud der ramte indenfor mål rammen. Sådan scorer man i hvert fald ikke. Jeg er tilfreds med, at vi ikke har tabt i ligaen endnu. Kan vi gå igennem uden at tabe overhovedet?

http://www.fourfourtwo.com/statszone/23 ... per-anchor
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Måske er det fordi jeg ikke så kampen, men det er virkelig et pointtab der irriterer mig. Det er kampe som denne at Madrid igen og igen trækker sig sejrrigt ud af. Hvorfor kan vi ikke også det? Tænk hvis Madrid vinder i næste weekend. Så er vi pludselig kun et enkelt nederlag fra at have smidt hele forspringet. Min pessimisme er sikkert affødt af at jeg ligger på verdens dårligste madras på verdens dårligste hotel, men lige nu er i hvert fald ekstremt skuffet over at vi ikke får skubbet et enkelt mål i en kamp som denne.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg så kun første halvleg, det var så dårligt at jeg gik over til en ven istedet for at se kampen færdig, det sker ellers ekstrem sjældent. Ja næsten aldrig. Jeg kan så se nu, at flere (Tata eksempelvis) fremhæver første halvleg som værende god, jeg er glad for at jeg valgte ikke at se anden halvleg! Hvordan kan man helt seriøst få sig selv til at sige, man spillede godt eller bare nogenlunde ok i første halvleg?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Visca El Barca skrev:Jeg så kun første halvleg, det var så dårligt at jeg gik over til en ven istedet for at se kampen færdig, det sker ellers ekstrem sjældent. Ja næsten aldrig. Jeg kan så se nu, at flere (Tata eksempelvis) fremhæver første halvleg som værende god, jeg er glad for at jeg valgte ikke at se anden halvleg! Hvordan kan man helt seriøst få sig selv til at sige, man spillede godt eller bare nogenlunde ok i første halvleg?
Næh, der er ikke noget ved livet mere... Jeg vil drukne mig i atlanterhavet, vil jeg... Det er fastslået!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg så kun første halvleg, det var så dårligt at jeg gik over til en ven istedet for at se kampen færdig, det sker ellers ekstrem sjældent. Ja næsten aldrig. Jeg kan så se nu, at flere (Tata eksempelvis) fremhæver første halvleg som værende god, jeg er glad for at jeg valgte ikke at se anden halvleg! Hvordan kan man helt seriøst få sig selv til at sige, man spillede godt eller bare nogenlunde ok i første halvleg?
Næh, der er ikke noget ved livet mere... Jeg vil drukne mig i atlanterhavet, vil jeg... Det er fastslået!
Prøv Air France Flight 447.

PS. (Det er over 3 år siden og der var kun 1 dansker med, det er okay at joke med det!)

PPS. (Jeg har stenet Wiki om flyulykker i dag, som led i at jeg når 10 flyvninger i løbet af oktober måned - det gør det hele lidt mere spændende.)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/10 Osasuna - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

I går var jeg sur men efter at have sovet på det så var det uafgjorte resultat ikke så slemt. Vi dominerede hele kampen og med lidt mere skarphed så havde vi også taget sejren. Vi har det altid svært ude mod osasuna og når man så sparer spillere samt smider en lille fifa virus oveni så giver resultatet mening.

Hvis vi skal se på det positive så spillede forsvaret igen godt (især bartra) og puyol er endelig tilbage. Ydermere så viste neymar igen sin kvaliteter og det selvom dommeren lod osasuna gå ALT for hårdt til ham. Og så smed atl madrid point hvilket betyder at vi stadig ligger nr 1!

Med alves, pique, messi og sanchez tilbage så ser jeg os med gode chancer mod real. Det bliver svært idet real har en nyfunden tendens til at løfte deres spil når de møder os men vi virker klar og jeg tror på sejr.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster