14/9 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Elbarca »

SpillerSomMESSI skrev:Drenge... en mega mærkelig deja vu herfra:

Sidste sæson da vi spillede mod netop Sevilla (på udebane) scorede vi i overtiden til 3:2 på netop det tidspunkt jeg var på vej til Kreta, Agia Marina i bussen fra lufthavnen!

I aften var jeg på vej hjem fra Kreta, Agia Marina på vej til at boarde flyet da vi scorede til 3:2 (på hjemmebane) i overtiden.

D e t .................... e r ....................... s å ............

EPISK!
Vildt! Har du så været på Kreta et helt år? Tag afsted igen til El Classico gider du

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Visca El Barca »

Dani er også inde på midtbanen problemet.
Alves: "We have to improve many things, like the control of the game, especially when winning. We can't leave that many space in midfield."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:Tata:
Det er specielt på midtbanen at Martino mener at problemerne opstår. ”Vi skal have dækket områderne omkring Busquets så han ikke ligger så alene og modstanderne kommer i overtal. Vi havde problemer med opdækningen” sagde han.

Noget, som jeg også mente var problemet, altså at midtbanespillerne var også skyld i, at man indkasserede de to mål.
Damn, jeg forlod kampen midt i 2. halvleg hvor den stadig stod 1-0, og pludselig gik min LS Addicts app fuldstændig amok!! Sindsygt vigtige point især nu når RM tabte 2 point imod Villareal.

Tata har ret i det med midtbanen. Det blev der også snakket om i sidste sæson blandt nogle af os her på forum og jeg er helt enig. Spørsgmålet er om Ini og Xavi sammen kan gøre det bedre defensivt. Tata må finde en løsning her, ellers vinder vi ikke CHL.

Hvis vi ikke bliver bedre til at forhindre kontraer til modstanderen så bliver vi nødt til at spille med to pivoer, f.eks. ved at skifte Song ind så man spiller med både Busi og Song på samme tid.

Iniesta har et højt bundniveau, men han er LANGT fra sit top niveau. Han bidrog knapt nok til noget farligt igår. Hvorimod det med Cesc hurtigt blev farligt.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Kubala »

Jep, altså et hold fungerer bedst som en enhed, og når der er sprækker i denne enhed, så forekommer disse ting, altså fejlene opstår. Det er sindssyg let, at give forsvaret skylden, men man kan ikke forsvare sig med 4-5 mænd - det skal næsten være hele holdet. I går havde Real samme problem - noget som også blev belyst af eksperterne. Deres hold var ikke afstemt. Isco, Modric, Bale, CR og Benzema hjalp ikke. Det er alt for mange spillere. Du kan sagtens forsvare dig, hvis der er en spiller, som ikke bidrager, såsom Messi, men det går ikke, hvis det er flere spillere.


Hvorfor var disse problemer der ikke for nogle år siden? Fordi alle hjalp og arbejdede - dog spillede man selvfølgelig også anderledes, men alle bidrog. Det har man ikke gjort i samme grad i næsten 1½ år nu, derfor ser forsvaret så skidt ud.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5482
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Elbarca skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Drenge... en mega mærkelig deja vu herfra:

Sidste sæson da vi spillede mod netop Sevilla (på udebane) scorede vi i overtiden til 3:2 på netop det tidspunkt jeg var på vej til Kreta, Agia Marina i bussen fra lufthavnen!

I aften var jeg på vej hjem fra Kreta, Agia Marina på vej til at boarde flyet da vi scorede til 3:2 (på hjemmebane) i overtiden.

D e t .................... e r ....................... s å ............

EPISK!
Vildt! Har du så været på Kreta et helt år? Tag afsted igen til El Classico gider du
Nej, jeg har været der 2 gange.. en uge sidste år og en uge i år.. på tidspunkter som faldt sammen med kampe mod Sevilla, hvor vi scorer til 3:2 i absolut sidste sekund af overtiden i begge tilfælde.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Neymar highlights anyone?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/9 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af A$AP »

Billede

Ham her var bare ligeglad igår, ud over hans mål og hans assist selvfølgelig, som så også vidste sig at være kampafgørende :?

Men ham her var Boss.

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster