28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Valdes burde egentlig nok have sparket det straffe.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Quaresma skrev:Atlético officielt det klammeste hold i Spanien.
Brækker mig over den klub.. Spillere som Luis. Gabi, Godin, Costa..

Billede

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Værst af alt, vi får endnu en kamp af denne slags i næste runde, Valencia ude.
Allez...

MoneyGang
Indlæg: 17
Tilmeldt: tirs jul 09, 2013 11:47 am
Har takket: 6 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af MoneyGang »

Er det bare mig, eller virkede det som om Alexis blev ignoreret i denne kamp? Syntes han blev overset og vi spillede udlukkende ovre i venstreside, men da Pedro kom ind begyndte vi at bruge højreside noget mere.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af A$AP »

Hey, 3 clean sheets i træk!!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

MoneyGang skrev:Er det bare mig, eller virkede det som om Alexis blev ignoreret i denne kamp? Syntes han blev overset og vi spillede udlukkende ovre i venstreside, men da Pedro kom ind begyndte vi at bruge højreside noget mere.
Nej, synes jeg ikke. Alexis havde ikke sin vanlige position med at holde bredden i højre side, han søgte meget centralt ind, hvor Messi var mere ham som sørgede for højre side og roame centralt på midten. Alexis var indtil han blev skiftet ud en af de bedste til at holde bolden og generobre den igen.
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Michman »

Puha.... Øhm. Det er faktisk første gang jeg er gal efter et trofæ. Valdes redder vores røv. Og er vel vores bedste mand. Neymar falder hver gang han er i nærheden af noget. Alves vil jeg gerne give noget ros. Hold kæft han arbejder godt. Forstår stadig ikke hvorfor Cesc skal så langt op i angrebet. Jeg er virkelig aggressiv lige nu. Jeg havde faktisk ikke det store imod Atlético Madrid før disse to opgør. Nu HADER jeg dem. Hver og en. Synes de spillede latterligt svinsk. Og dommeren gav dem fandme lov.. Costa får et gult kort og truer nærmest dommeren uden at han får et kort mere..

Tilbage til Barca.. Synes vi har et kæmpe problem lige så snart vi spiller mod et hold der står langt bagude. Og hvis vi ikke kan spille mod sådanne hold. Jamen så vinder vi ihvertfald ikke CL.. Det er et åbenlyst problem. Fordi Atlético Madrid lukkede os faktisk ned. Det vil jo være fint hvis de så heller ikke skabte chancer. Men det gør de altså. Vi var heldige at have en Valdes (der iøvrigt bør spille på landholdet nu) i topform.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vores offensiv var skidt i dag... Ingen af drengene kunne stå fast og de væltede rundt. Men de arbejde alle hårdt hvilket de skal have ros for.

Men det var ikke kun offensiven der var væk. Det virkede til at vi havde en kollektiv offday men vi er mestre. Håber desuden at atl madrid for en bøde for svinsk spil.

Nu er det bold tid. Der skal nok blive brokket sig mere over at vi "filmede" end at de spillede svinsk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:Puha.... Øhm. Det er faktisk første gang jeg er gal efter et trofæ. Valdes redder vores røv. Og er vel vores bedste mand. Neymar falder hver gang han er i nærheden af noget. Alves vil jeg gerne give noget ros. Hold kæft han arbejder godt. Forstår stadig ikke hvorfor Cesc skal så langt op i angrebet. Jeg er virkelig aggressiv lige nu. Jeg havde faktisk ikke det store imod Atlético Madrid før disse to opgør. Nu HADER jeg dem. Hver og en. Synes de spillede latterligt svinsk. Og dommeren gav dem fandme lov.. Costa får et gult kort og truer nærmest dommeren uden at han får et kort mere..

Tilbage til Barca.. Synes vi har et kæmpe problem lige så snart vi spiller mod et hold der står langt bagude. Og hvis vi ikke kan spille mod sådanne hold. Jamen så vinder vi ihvertfald ikke CL.. Det er et åbenlyst problem. Fordi Atlético Madrid lukkede os faktisk ned. Det vil jo være fint hvis de så heller ikke skabte chancer. Men det gør de altså. Vi var heldige at have en Valdes (der iøvrigt bør spille på landholdet nu) i topform.
Hehe vi vinder sgu ikke CL ligemeget hvad! Ledelsen har ikke købt en cb...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Kampen var jo mere ophedet og ondsindet end Mourinhos og Peps ophedet El Clasicos. De begyndte på at overfalde Dani efter Filipe var blevet udvist. Simeone er også en nar - kan ikke klare hans gestikuleren.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:Valdes er man of the match!!!
Du skylder mig en bytur.
Hvorfor? :)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Simeone bliver også omtalt som en hård hund, men jeg har altid anset ham som en svans.




phpBB [video]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af rummenigge »

Nice titel i hus, uden at vi har fundet spillet. Valdes er varm og Xavi har slået rekord:
Overtaking Real Madrid's Gento (24), Xavi is now the Spanish player with most trophies (25) in history
Skal hjem til DK og se nullerten i fred og ro. Tillykke folkens!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af # 23 »

Var der nogle af jer, der bed mærke i, at Barcelona og Camp Nou i slutningen af kampen viste Adidas-reklamer frem på bannerne? Altså de der elektroniske? De viste lige de der Adidas Nitrocharge 1.0 støvler frem frem, altså de der støvler Dani Alves spiller i?

Må de det, når Barcelona er sponsoret af Nike? Synes godt nok det så mærkeligt ud.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 28/8 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Quaresma »

phpBB [video]


Filipe er helt gone
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster