1/2 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Jeg synes ikke Cesc har været dårlig, jeg mener tværtimod han har været en af de bedre spillere i dag. Der er andre som spiller markant dårligere end ham.
Han har da ikke været decideret dårligt, men han skaber bare ikke noget. Han flytter bare bolden videre og det er ikke hans funktion, hans rolle, på holdet. Han skal kreere og skabe. Vi har Xavi og Busquets til at fordele spillet. Cesc skal være den der tør, og kan, lidt mere end det - og det hverken tør eller kan han lige i øjeblikket. Så ind med Iniesta, tak.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Slap nu lidt af... Det er snart den samme smøre hver gang vi ikke er foran. Vi har spillet en fin halvleg men falder lidt i de sidste 10 min. Nu skal vi bare lige i gang igen og så skal vi nok vinde den her.
Kan du komme med en smøre der er lidt anderledes så? For din er sku også det samme, hver gang, alle gange og for altid. Hvilket utrolig forvirrende, for du siger de mest åbenlyse ting, uden nuance.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Jeg synes der bliver taget mange forkerte beslutninger i forhold til hvornår man satser med glidende tacklinger osv. En spiller som Busquets må gerne lige komme i tanke om at han er Busquets.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Slap nu lidt af... Det er snart den samme smøre hver gang vi ikke er foran. Vi har spillet en fin halvleg men falder lidt i de sidste 10 min. Nu skal vi bare lige i gang igen og så skal vi nok vinde den her.
Kan du komme med en smøre der er lidt anderledes så? For din er sku også det samme, hver gang, alle gange og for altid. Hvilket utrolig forvirrende, for du siger de mest åbenlyse ting, uden nuance.
Uha da. Så kom du da lige op af stolen hva? Kan bare ikke forstå hvorfor alle skal sælges, træneren er lort osv fordi vi står lige ved halvlegen? Men sådan er det åbenbart bare når man er barca fan...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Skydefinten »

JonasV skrev:Jeg synes der bliver taget mange forkerte beslutninger i forhold til hvornår man satser med glidende tacklinger osv. En spiller som Busquets må gerne lige komme i tanke om at han er Busquets.
Enig.
Et tidligt mål ville godt nok lune.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Jeg synes ikke Cesc har været dårlig, jeg mener tværtimod han har været en af de bedre spillere i dag. Der er andre som spiller markant dårligere end ham.
Han har da ikke været decideret dårligt, men han skaber bare ikke noget. Han flytter bare bolden videre og det er ikke hans funktion, hans rolle, på holdet. Han skal kreere og skabe. Vi har Xavi og Busquets til at fordele spillet. Cesc skal være den der tør, og kan, lidt mere end det - og det hverken tør eller kan han lige i øjeblikket. Så ind med Iniesta, tak.
Hmm jeg ved det nu ikke. Jeg mener han er den af vores spillere, som har forsøgt de mere penetrerende afleveringer, den der har spillet med mest risici i sine afleveringer og har også forsøgt at tage de dybdeløb, han kan. Det sidste har dog kikset, fordi Leo og ham er gået lidt i vejen for hinanden. Det virker som om, Leo er ved at blive lidt utålmodig, og det har en kæmpe (negativ) indflydelse på hans spil og dermed naturligvis også holdets.

Jeg giver dig ret, det virker som om, han har brug for at score det mål der skal til. Hvis det er tilfælde, så synes jeg man SKAL beordre ham at spillet tæt på Valencias felt og ikke komme så langt ned i feltet, som han har gjort.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af emo »

Den nupper du Valle!
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Til grin. Pointtab incoming.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Skydefinten »

Haha. Farvel mesterskab. En fucking joke der her forsvar. Valdes tag dig sammen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10786
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af PuyolErGud »

Hvad fuck laver de!?

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Seriøst bliv inde i det fucking mål for fanden :?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Jeg synes der bliver taget mange forkerte beslutninger i forhold til hvornår man satser med glidende tacklinger osv. En spiller som Busquets må gerne lige komme i tanke om at han er Busquets.
Amen brotha! Generelt er jeg ikke så glad for de glidende tacklinger. Som Pep sagde, det er 50/50, taber du, efterlader du meget plads, vinder du, kan du ikke gøre du spilbar lige med det samme. Hold det på minimum please.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Alias-A »

Visca El Barca skrev:
Alias-A skrev:
Visca El Barca skrev:
Alias-A skrev:Nu siger jeg lige noget blasfemisk, men er det ikke efterhånden ret lang tid siden Messi har spillet en rigtig brandkamp?
Bevares, han scorer mange mål og nogle flotte af slagsen. Men jeg synes godt nok han er blevet usynlig i størstedelen af kampene, udover når han putter den i kassen.
Jeg ved godt han har været meget skadet på det seneste, men alligevel. Det er jo Messi.
Måske burde han sælges?
Måske burde du svare konstruktivt eller helt lade være?
Forklar lige? Du skrev "nu siger jeg lige noget blasfemisk", jeg svarer med et ligeså blasfemisk indlæg, ser det ud til.

Hvad nu, hvis jeg rent faktisk mener, at Leo ville have gavn af at spille et andet sted?
Det var noget jeg skrev for at understrege at jeg synes manden normalt er hævet over al kritik og at jeg aldrig troede jeg skulle sige dette om ham. Beklager at det gik hen over dit hoved.

Så tror jeg du står meget alene med din holdning :)
93' Iniesta

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Storken »

Jeg går ud fra, at Valdes har skrevet under med Monaco i løbet af ugen...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 1/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af zqa »

Hvad helvede er det Alves laver? Så hop dog, spasser.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster