18/2 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:
Vincent Kompany: "Barcelona were not superior to us."

Roy Keane: "He's obviously tired. He doesn't know what he's talking about."
:lol: :grin:

Tello
Indlæg: 7712
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Sv: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

zqa skrev:Det er koldt at være på toppen.. Meget, meget koldt. Heldigvis, så ryger hvad de siger ikke en gang ind af det ene øre hos mig.
Exactly. Lad os nyde og fejre det, så fuck 3+!

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Hahahahaha, Kompany, siger "They were by no means superior" i interviewet, og Roy Keane kommenterer tørt i studiet: "Well, he is obviously very tired after the game, I don't think he really knows what he is talking about..."

Fedt at høre nogen give kredit til Barcelona iøvrigt. Den samlede vurdering var, at den kunne være gået begge veje, men at en dum tackling fra Demichelis gør udfaldet, og at Barcelona skal have ros for at udnytte deres erfaring i CL-knockoutfasen. De var lidt uenige omkring straffesparket, men de har forståelse for, hvorfor dommeren giver det. Kontakten starter uden for feltet, Messi falder først inden for feltet, så den ser klar ud i situationen. Ingen snak om uretfærdige kendelser her og der.

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Fedt fedt fedt! Jeg havde slet ikke turde håbe på et så godt resultat. Både at holde City på 0'et, men også at score 2 mål! - og det var jo ikke engang fordi vi var heldige med at score to mål. Fuldt fortjent.

Så skræmmende som Citys offensiv har været - og især på hjemmebane - så synes jeg nu også, at det er en kæmpe fejl ikke at tro mere på offensiven i stedet for at stille sig ned på egen banehalvdel og forsvare. Men pyt.

Nå ja. Tillykke Hart. Hvilken ære!
Man City's Joe Hart is the 100th goalkeeper to concede at least 1 goal against Messi in official club competitions #ucl [via @messistats]
- og så må jeg vel hellere finde på noget at spise til aftensmad...

phpBB [video]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8379
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 638 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Kæft det Zlatan mål der..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

B-Freak skrev:Så det blev skrevet tidligere, men hvor mange mål er Messi efter Raul nu?
Messi: 65
Raúl: 71

Dvs. 6 mål for at tangere og 7 for at slå den
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Messi has equalled Raúl's record of 66 Champions League goals for a single club
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Jeg var sgu ret knotten indtil 0-2 målet. Jeg forstår ikke helt, hvorfor vi ikke gik lidt mere efter den scoring. Messi virkede ikke til at være interesseret i at score i flere situationer. Afslut nu bare, Leo. Du kan i hvert fald ikke score, når du ikke engang afslutter.

For så vidt angår dommeren, er det jo tydeligt at han dømmer forfærdeligt hele kampen igennem. Straffesparket var der selvsagt ikke. Det røde kort er dog helt i orden. Så City bliver snydt i og med at vi får straffesparket - men udover det var City altså ikke ligefrem uheldige med dommeren. Fernandinho og Zabaleta skulle begge have haft et gult kort, hvilket havde udløst karantæne i næste kamp og det havde selvsagt været et kæmpe slag for City. Derudover bliver Piqué snydt for en scoring, da Cesc tydeligvis ikke var offside på Xavi's fremragende pasning.

Forsvaret spiller fint i dag. Mascherano gjorde det overraskende godt overfor Negredo. Lagde højt pres på ham igen og igen, hvilket tydeligvis var frustrerende for Negredo. Alba og Alves spiller brandgodt i store dele af kampen. Især Alves der på ny viser at han trives i storkampene. Xavi og Iniesta spiller ligeledes godt. Xavi bliver snydt for en halv assist, ved Piqué's annullerede scoring. Iniesta kommer med mange af de glidende løb mellem kæderne, og fandt generelt rigtig meget plads mellem midtbanen og forsvaret. Messi spiller godt i store dele af kampen, men mangler altså lige noget beslutsomhed i flere situationer. Lidt for meget tøven, lidt for lidt action. Alexis var også fremragende. Han hjalp Alves rigtig meget i defensiven og var truende offensivt, overfor en Clichy der slet ikke kunne finde fodfæste. Cesc var super skuffende. Mange dårlige beslutninger, mange dumme boldtab. Neymar var et friskt pust da han kom ind og han gjorde det virkelig godt.

Nu skal vi bare huske at bevare fokus i returopgøret. Vi har dem i vores hule hånd nu, men vi skal passe på for et klassehold som City kan aldrig afskrives. I returopgøret tror jeg gerne at jeg vil se Neymar i startopstillingen. Det virkede ikke som om at det var specielt svært, at vinde slaget om midtbanen - det tror jeg også at vi ville kunne gøre, uden at have Iniesta liggende som venstrekant. Så en angrebstrio med Messi, Neymar og så enten Alexis eller Pedro, vil jeg meget gerne se i returopgøret.

God tirsdag aften.
Husk også Clichys hånd på bold i feltet. Der var klokkeklart straffespark.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lige knappet en kold Odense op - skal sgu have gamet lidt FIFA.
Vil ikke høre på idioterne på 3+, men blot hygge mig og fejre sejren.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Badabing skrev:
B-Freak skrev:Så det blev skrevet tidligere, men hvor mange mål er Messi efter Raul nu?
Messi: 65
Raúl: 71

Dvs. 6 mål for at tangere og 7 for at slå den
Jeg er ret sikker på, at han havde 65 før i aften. Han er nu oppe på 66 og dermed 5 fra at tangere og 6 fra at slå den.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg ender nok i byen i aften. Breezer night på A-bar. +18 - kæft, jeg skal være beskidt og singlepik!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

B-Freak skrev:Så det blev skrevet tidligere, men hvor mange mål er Messi efter Raul nu?
Messi has equalled Raul (at Real Madrid) as players with most Champions League goals (66) ever for a single team [via @messistats]
Lionel Messi scores his 66th goal in the Champions League, 5 away from Raul's record of 71 #fcblive
(Jeg antager det er fordi Raul har scoret for mere end én klub... (Schalke?))
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af abx »

abx skrev:Tror vi taber 5-1 , første mål falder 2. min. 3 mål på kontra og 2 store forsvars-fuckups .

Jeg har lungebetændelse, så jeg må gerne være pessimist.
Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

kklaus skrev:
B-Freak skrev:Så det blev skrevet tidligere, men hvor mange mål er Messi efter Raul nu?
Messi has equalled Raul (at Real Madrid) as players with most Champions League goals (66) ever for a single team [via @messistats]
Lionel Messi scores his 66th goal in the Champions League, 5 away from Raul's record of 71 #fcblive
(Jeg antager det er fordi Raul har scoret for mere end én klub... (Schalke?))
Jeps.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Haha, Cesc: "People have been saying this is not the same Barcelona, and now, as usual, they will have to shut up for a few days"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster