9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Michman skrev:
Lopezzz skrev:Puhaaa, endelig er vi ude af den her latterlige turnering. Det har jeg sagt hele tiden. Men denne gang har vi fortjent det.
Tatas taktik fungerer ikke. Han har trænet i 9 måneder og er stadigvæk forvirret omkring startopstilling.

Og forresten, FUCK alle tv selskaber i Danmark!
Mate du kommer bare forbi hvis du gerne vil se bold.. :p
Bare i orden. Jeg skaffer en storskærm så vi kan se bold i din have lol
MDCCCXCIX

Rivaldowski
Indlæg: 75
Tilmeldt: tirs apr 01, 2014 9:25 pm
Geografisk sted: Hvidovre
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Rivaldowski »

Det der irriterer mig mest med dagens nederlag er faktisk at alle mine facebook bekendte som holder med andre hold i dagens anledning af sejren er Atletico fans. Det gælder både Milan, Inter, Chelsea og Puta fans. Det er hver gang vi har modgang. Så kommer de nærmest i bukserne alle sammen.
Senest rettet af Rivaldowski ons apr 09, 2014 11:47 pm, rettet i alt 2 gange.
All times are good, when old.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Helt sikkert. Det var også mere bare for at sige at han sjovt nok i dag slog en god aflevering. En aflevering som neymar skulle have skudt på med det samme. Men det kan man jo altid sige.
Jep. Man kan altid være bagklog. Og hvis og hvis. Men vi skal bare komme videre. Hvis transferbannen ikke bliver til noget, skal sommeren i høj grad bruges på at få skiftet ud på flere positioner. Der skal ske en del.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Michman skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Michman skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Bold.dk er fyldt med en masse dejlige kommentarer:
Hvor er det dejligt. Barcelona kan jo ingenting når de ikke får dommeren på deres side. Howard Webb var fantastisk. Virkelig virkelig fortjent.
Og 1.000.000 x ''En sejr for fodbolden''.
Jeg har hermed slettet den sidste Puta fan som ven på face.. Jeg er hermed Puta FRI!
Din chef er da også Real fan? Eller har du sagt op? ;-)
Ham gider jeg fandme ikke have på min facebook han er træls nok i forvejen..
Haha, tænkte heller ikke lige at du skulle have ham som FB-ven, men at du nok møder ham imorgen, så helt fri er du desværre ikke.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

j´♥ le foot skrev:
Kubala skrev:Man giver spillerne skylden, men man burde også kigge på Tata. Skylden er i højere grad hans i dette tilfælde.
Ja lige præcis. Hvordan kan han satse på indlæg fra kanterne, uden en plan for at være først på returboldene? sidste år vandte vi 4-0 over Milan ved hjælp af anticipation( to mål) i retuboldene.
Hør godt efter kommentatoren: anticipación de Mascherano ;-) http://goo.gl/fH4KwN
Iniesta: http://goo.gl/EbeSf4

Tata mangler koncepter og ikke personlighed.

Ja, han mangler koncept, men det vidste man, før man skrev under med ham; at han godt kunne benytte sig af forskellige taktikker, hvis det skulle blive nødt for at vinde kampe. Bare kig på det første opgør mod Real eller for den sags skyld det andet, eller Rayo-kampen osv.
Senest rettet af Kubala ons apr 09, 2014 11:47 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Kiss kiss bang bang på 3+. Glimrende.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Blaugrana92 skrev: Xavi bliver i mine øjne nødt til at finde det gamle, lidt mere risikofyldte, spil frem igen. Lige nu er han decimeret til en decideret boldfordeler, og det er ikke den rolle vi har brug for at han spiller, for den rolle udfylder Busquets allerede ganske godt.
Jeg er meget enig i dit indlæg og din analyse, men Xavi fyldte 34 år for et par måneder siden og har et pokalskab indeholdende alt hvad der er værd at vinde. Jeg tror ikke han finder noget risikofyldt spil frem igen.

Ikke for at rippe op i en gammel debat, men den spiller vi solgte, som var tænkt som en slags afløser for Xavi, har i 20 kampe under meget anderledes omstændigheder leveret 4 oplæg. Og holder en completion rate på over 90. Men jo, det var ham som ville væk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Helt sikkert. Det var også mere bare for at sige at han sjovt nok i dag slog en god aflevering. En aflevering som neymar skulle have skudt på med det samme. Men det kan man jo altid sige.
Jep. Man kan altid være bagklog. Og hvis og hvis. Men vi skal bare komme videre. Hvis transferbannen ikke bliver til noget, skal sommeren i høj grad bruges på at få skiftet ud på flere positioner. Der skal ske en del.
Der skal ske meget! Minimum 1 ny målmand, 2 nye cb'er og 1 angriber. En kamp som i dag viser at vi har brug for en boksspiller. En ny henke som kan leve med at sidde på bænken men kan komme ind og skabe noget uro i boksen med sin rutine.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rivaldowski skrev:Det der irriterer mig mest med dagens nederlag er faktisk at alle mine facebook bekendte som holder med andre hold i dagens anledning af sejren er Atletico fans. Det gælder både Milan, Inter, Chelsea og Puta fans. Det er hver gang vi har modgang. Så kommer de nærmest i bukserne alle sammen.
Ja det er møg træls. Men de mangler vel indhold i livet, når et Barça-nederlag glæder dem mere end en sejr til deres eget hold gør. Utroligt at Real-fansne kan være så høje i hatten, når deres eget hold ikke har vundet CL siden 02. I den periode har vi jo vundet CL tre gange.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Det irriterer mig, at selvom Pique ikke var skadet, så var Masch startet inde alligevel. Tata har tilfældigvis lang snor til sin landsmand kort inden VM. #nytrænertak

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Helt sikkert. Det var også mere bare for at sige at han sjovt nok i dag slog en god aflevering. En aflevering som neymar skulle have skudt på med det samme. Men det kan man jo altid sige.
Jep. Man kan altid være bagklog. Og hvis og hvis. Men vi skal bare komme videre. Hvis transferbannen ikke bliver til noget, skal sommeren i høj grad bruges på at få skiftet ud på flere positioner. Der skal ske en del.
Der skal ske meget! Minimum 1 ny målmand, 2 nye cb'er og 1 angriber. En kamp som i dag viser at vi har brug for en boksspiller. En ny henke som kan leve med at sidde på bænken men kan komme ind og skabe noget uro i boksen med sin rutine.
Det ville også være optimalt efter min mening. I takt med at næsten alle hold pakker sig mod os, er vi nødt til at have en nødplan, når tiki-taka ikke fungerer. Derudover så mener jeg også at spillere som Masch, Alves, Song, Tello, Cuenca, Afellay osv. skal se sig om efter en ny klub. Montoya bør få en sæson mere.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

B-Freak skrev:Skal da ellers lige love for at alle min Madrid "venner" på facebook går amok i glædesrus....
Jeg har aldrig haft en puta ven og tror mig, de holder kun med Gustav og ikke med holdet.
Twitter går også amok. Alle er glæde undtagen os men jeg har noget at sige til jer:
Billede
Senest rettet af Lopezzz ons apr 09, 2014 11:56 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8373
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:
Michman skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Michman skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Bold.dk er fyldt med en masse dejlige kommentarer:
Hvor er det dejligt. Barcelona kan jo ingenting når de ikke får dommeren på deres side. Howard Webb var fantastisk. Virkelig virkelig fortjent.
Og 1.000.000 x ''En sejr for fodbolden''.
Jeg har hermed slettet den sidste Puta fan som ven på face.. Jeg er hermed Puta FRI!
Din chef er da også Real fan? Eller har du sagt op? ;-)
Ham gider jeg fandme ikke have på min facebook han er træls nok i forvejen..
Haha, tænkte heller ikke lige at du skulle have ham som FB-ven, men at du nok møder ham imorgen, så helt fri er du desværre ikke.

Han er sygemeldt.. Så jo.. Lidt godt kommer der da ud af det..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Har du forgiftet ham eller lign.? ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fuldstændig enig. Det er lidt underligt for inden kampen sagde jeg til kæresten at jeg egentlig hellere ville ryge ud til atl end chelsea eller real. Og efter at have set denne kamp er jeg overbevist om at vi ikke ville have haft en chance mod de hold. Så kan godt leve med et nederlag til atl madrid da det imo giver os en fordel i ligaen.

Men igen. Det sundeste for vores klub ville nok være hvis vi ikke vandt en skid. Det ville presse ledelsen til at handle.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster