9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Abidal: “Despite the loss, happy 500 games re-inventing soccer @andresiniesta8. A strong hug.” (@EAbidalOfficial)
:smile: :cry:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Mortifera81

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Mortifera81 »

Min personlige top 3 over sæsonens dårligste barcelona spillere:

1. Mascerano. Uden tvivl vores dårligste spiller. Svag, langsom, ubegavet. En katastrofe på en fodbolfbane
2. Fabregas. Manden er usynlig. Er slet ikke med i kampene. Gør ingen forskel.
3. Alves. Spiller som en høne uden hoved. Ekstremt udisciplineret. Dårlige indlæg. Dårlig defensiv

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
A$AP skrev:Det er selvfølgelig nemt nok at sige efter kampen, men jeg er ikke så nede som nogle af jer andre sikkert er. Hvis i spørger mig, så er det her lige hvad vi havde brug for, det er fuldt fortjent at vi ryger ud til Atletico, de var simpelthen bare bedre end os set over 2 kampe.
Præcis! Vi har sgu brug for at mærke lidt smerte i barca. Alt har været så rosenrødt at vi forventer at vinde alt hver sæson. Det her er CL og der skal ikke meget til før man kommer på røven (diegos freakmål). Nu må vi op på hesten igen.
Skal jeg skrive samme sang igen? Hvad med al den smerte vi har været igennem de sidste to sæsoner? Mon ikke det havde haft effekt, hvis det virkelig var det, der skulle til? Hvis ikke, så tror jeg ikke aftenens resultat ændrer på noget som helst heller. Efter et nederlag, skriver man det samme hver gang, uden at det har nogen effekt.

Mon der er andet som er galt med? Skal ledelsen kigge indad måske? Det er så sandelig på tide. Vi skal have en træner der passer til vores stil, nej ikke en offensiv tænkende træner, men en der passer til vores stil. Når vi har lagt fundament, så skal brikkerne nok falde på plads.
Tja vi er kommet i cl semifinalerne begge år. Og jeg snakker egentlig mere om os fans end om selve klubben. Der er alt for mange der forventer at vi vinder alt. Der er skam meget som ikke fungerer. Ledelsen, taktikken, spillerne osv. Men jeg gider ikke tude over et nederlag til et hold som ville det meget mere end os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
Abidal: “Despite the loss, happy 500 games re-inventing soccer @andresiniesta8. A strong hug.” (@EAbidalOfficial)
:smile: :cry:
Sikke et dejligt jubilæum!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Bartra var iøvrigt den bedste i kampen. Neymar var ok, men heller ikke mere. Han prøvede det bedste han kunne, er ikke godt nok argument desværre. Han forsinkede spillet, ved at holde på bolden i alt for lang tid og lave alt for unødvendige finter, som medførte boldtab. Hvis i ikke så det, gense venligst kampen igen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tror jeg vil gennemtæve Atletico i FIFA. Håber de ryger ud på røv og albuer.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Mortifera81 skrev:Min personlige top 3 over sæsonens dårligste barcelona spillere:

1. Mascerano. Uden tvivl vores dårligste spiller. Svag, langsom, ubegavet. En katastrofe på en fodbolfbane
2. Fabregas. Manden er usynlig. Er slet ikke med i kampene. Gør ingen forskel.
3. Alves. Spiller som en høne uden hoved. Ekstremt udisciplineret. Dårlige indlæg. Dårlig defensiv
Jeg ville nu fjerne Cesc, da han trods alt var ekstremt betydningsfuld i hele foråret. Nej, smid gerne Song ind i stedet. Det kan godt være at han ikke får meget spilletid, men når han så får spilletid, sejler han til gengæld som regel også godt og grundigt.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Der er forskel på "lige den bedste kamp" og så til hans præstation i aften.

Han er jo for fanden ikke verdens bedste for ingen ting. Klart at man i så sværre kampe forventer sig mere af ham, fordi han kan det. Han kan mere end alle de andre derfor skal han også træde til og ikke gemme sig som han gjorde.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg holder også med Bayern. Kunne ikke fordrage Simeone som spiller, og kan ikke fordrage ham som træner heller. Real er rivalen og Chelsea er bare gennemførte klamme.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:Bartra var iøvrigt den bedste i kampen. Neymar var ok, men heller ikke mere. Han prøvede det bedste han kunne, er ikke godt nok argument desværre. Han forsinkede spillet, ved at holde på bolden i alt for lang tid og lave alt for unødvendige finter, som medførte boldtab. Hvis i ikke så det, gense venligst kampen igen.
Fuldstændig enig. Bartra er fremtidens mand. Fremragende kamp af ham, spiller utrolig modent af sin alder og fører bolden flot frem. Også en del glimrende indgreb fra hans side af. Bør være sikker starter.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Man giver spillerne skylden, men man burde også kigge på Tata. Skylden er i højere grad hans i dette tilfælde.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Forstår stadig ikke hvorfor folk er efter Pinto. Hvad fanden gjorde han galt? At han ikke er god med fødderne burde vores spillere vel for fanden da have fattet.
#jesuisSheep

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Chelsea-Atl.Madrid ville være to frygtelige kampe. Mon de kan blive enige om, hvem der skal angribe og hvem der skal stå nede og forsvare. Kan være de laver en 50-50.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Man burde ikke give nogen hele skylden. Taktikken var ikke på plads men når flere spillere så spiller direkte pinligt så er der sgu ikke meget at gøre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 9/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Jeg er både ked af det, sur og skuffet over den indsats idag. Men der skal ske noget til sommer.. Masch skal videre i min bog.. Alves måske det samme... Tata jeg er ikke sikker på han er manden til opgaven fra næste sæson.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster