1/10 Celtic - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Briter, det mest hykleriske folkefærd. Fedt nu har jeg svinet alle briter til, men det er også Celtics skyld.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Michman skrev:
Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:http://onside.dk/champions-league/slipp ... illigt-her

Simpelthen skandaløst at han ikke bliver smidt ud for den der. Det er så grotesk ulækker en tackling.
Synes ikke der er rødt, der er jo ikke fordi han kommer med knopperne, men lægger sig bare foran ham for at bremse ham. Gult, ikke rødt.
Det er jo netop med knopperne forrest? Derudover er der tale om to fuldt udstrakte ben og ikke noget synligt forsøg på at trække sig ud af en tackling der kun kan gå galt. Den er fuldstændig hensynsløs og overdrevet farlig.
Det er ikke helt nok til rødt kort i min bog. Han rammer bolden først og lægger sig egentlig bare ned foran Bartra. Jeg ser det mere som et kast ned foran Bartra, end en regulær svinestreg.
Her må jeg altså holde med Blaugrana.. Jeg synes den er til rødt.
Jeg holder med Brombi, dog var det et kushår fra rødt. Tror også dommerens beslutning var en smule påvirket af, at han allerede havde givet et rødt. Modsiger måske mig selv lidt, men er træt og liii'gla.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Bager skrev:- Over 900 pasninger idag. Havde vi det med Guardiola eller Tito? Nu må snakken om det ensidige direkte spil være slut
Jeg ved i hvert fald at vi havde 901 vellykkede afleveringer (ud af 1043 forsøgte) mod Celtic den 7. november 2012, altså i den kamp som vi tabte 2-1. Under Pep ved jeg ikke hvad rekorden er, men det er da til at finde ud af! ;-)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Barcelona vandt 1-0 ude over Celtic, uden at spille godt...
P3 nyhederne her til morgen... :roll:
Sikke forventninger folk har til vores spil. Vi spillede da en god kamp!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jeg hæftede mig ved det samme! Men vi blir nødt til at tage det som en kompliment. Vi er stadig verdens bedste hold i manges øjne.
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Messi1987 skrev:
Daluigi skrev:Jeg hæftede mig ved det samme! Men vi blir nødt til at tage det som en kompliment. Vi er stadig verdens bedste hold i manges øjne.
Nej det er Bayern Munchen.
Måske når du spiller med dem i Fifa.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af emo »

I gårsdagens kamp stod der 15-5 i firspark begået, kortfordelingen af gule kort var 3-3.
Billede

Synes sq at det er en skræmmende tendens at der skal så lidt til at straffe os, det kan ende med at koste.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Måske skal man også se det i lyset af, at Celtic lavede mange små frispark, hvor Barcas er mere en nedbremsning eller også er vi gode til at brokke os. Måske..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Netop i går synes jeg ikke at nogen af vores frispark var mere grove end deres. Busquets fik et for benspænd midt på banen, i en ikke "kontra" situation, desuden hans første firspark i kampen. Samaras brugte flittigt sine arme uden at det gav noget. Cesc er jo en latterlig fejl som IKKE må ske fra dommerens side, ønske næsten at Barca appellerer det kort. Adrianos var en nedbremsning.

Men de havde altså en hel del flere frispark til gult end blot de tre, og sådan synes jeg at det har været generelt i ligaen også, i denne sæson og i sidste.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

'Gentagne overtrædelser' er i øvrigt også listet som en valid grund for et gult kort i reglerne.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Nej det er Bayern Munchen.
Det kaldes godt forsvarsspil, men det ved du tydeligvis ikke hvad er, Barcelona trækker blot tiden med en masse ligegyldige aflevering.

Spring nu bare ud...ingen tror på dig længere... ;-)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Brown er en beskidt spiller, som angiveligt gør sådan noget hver uge. Han beder klart om et rødt kort, når han sparker ud efter Neymar, uanset om han rammer eller ej. Mere er der ikke at sige om hans rolle i det røde kort.

Man kan dog samtidig også godt påpege, at Neymar overdriver situationen, og man kan også mene, at Neymar bør lade være med sådan noget. Det er både usympatisk og i modstrid med reglerne og selve idéen om fair play. Det er jo ikke fordi Neymar er den eneste spiller i verden, der bliver udsat for hårdt eller sågar svinsk spil. Man ser bare ikke eksempelvis Messi kaste sig rundt stort set hver kamp. Så stop, Neymar.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Flax_Generous skrev:Brown er en beskidt spiller, som angiveligt gør sådan noget hver uge. Han beder klart om et rødt kort, når han sparker ud efter Neymar, uanset om han rammer eller ej. Mere er der ikke at sige om hans rolle i det røde kort.

Man kan dog samtidig også godt påpege, at Neymar overdriver situationen, og man kan også mene, at Neymar bør lade være med sådan noget. Det er både usympatisk og i modstrid med reglerne og selve idéen om fair play. Det er jo ikke fordi Neymar er den eneste spiller i verden, der bliver udsat for hårdt eller sågar svinsk spil. Man ser bare ikke eksempelvis Messi kaste sig rundt stort set hver kamp. Så stop, Neymar.
Hvordan kan du i ramme alvor påstå at han overdriver? Kan du mærke hvor ondt det gør på Neymar at få høvlet Browns fodboldknopper henad lænden?... Nej, Så stop, Flax.
Forumlegende

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Messi1987 skrev:
Daluigi skrev:Jeg hæftede mig ved det samme! Men vi blir nødt til at tage det som en kompliment. Vi er stadig verdens bedste hold i manges øjne.
Nej det er Bayern Munchen.
Læser du overhovedet hvad der står skrevet?... Dit svar giver absolut ingen mening.
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Daluigi skrev:
Messi1987 skrev:
Daluigi skrev:Jeg hæftede mig ved det samme! Men vi blir nødt til at tage det som en kompliment. Vi er stadig verdens bedste hold i manges øjne.
Nej det er Bayern Munchen.
Læser du overhovedet hvad der står skrevet?... Dit svar giver absolut ingen mening.

Eneste grund til, at jeg citerede hans udsagn. For man kan "diskutere" om Bayern er det bedste hold i verden, hvilket de sikkert er(derfor er diskussionen måske lidt unødvendigt), men du skriver jo ikke direkte, at du synes, at Barca er det bedste hold i verden, men at folk måske stadig anser Barca som det bedste hold i verden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster