16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Ponte »

Selvfølgelig ekstremt skuffende, vi taber ikke til et spillemæssigt overlegent hold, men til et hold der er langt mere kyniske og taktiske end os selv, samt spiller os som de skal uden et modsvar. Vi er ikke skarpe nok på vores muligheder, vores spil flyder ikke og så er vi igen virkelig ringe i den defensive omstilling..
Madrid straffer vores fejl og organisation koldt og kontant.
Kedelig aften.

BTW, enig med dem der er rystet over at se hvordan der reageres på modgang herinde..
Senest rettet af Ponte tors apr 17, 2014 12:33 am, rettet i alt 1 gang.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Hey vi slipper for at spille den spanske supercup. Det er da altid noget!
Medmindre Real napper ligaen...
Forumlegende

mozadreve

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af mozadreve »

Brombi skrev:Du snakker som om det er en videnskab? Det er fint du har støttet holdet i 16 år, men hvis det er sandt (hvilket jeg i øvrigt tvivler på, grundet din panik-løsningsforslag, men det er også lige meget), så burde du også kende til gaspart tiden. Lad os ikke prøve at efterligne Dortmund, men i stedet holde os til det som vi er gode til, noget som har været årsag til klubbens største succestider siden 70'erne.
Det ikke videnskab. Det ren logik. Jo mere man vinder, jo mindre vil man vinde. Jo mindre man vinder, jo mere vil man vinde. Det er ikke for sjov at alverdens fodbod-eksperter snakker om et mættet Barcelona mandskab.

Hvilken "panik-løsningsforslag"? At vi skal forstærke forsvaret, have ny mand i målet og ny træner der tør ændre på tingene? Det da en gammel historie. Vi skal ikke efterligne, men vi skal hellere ikke klæbe os fast i en gammel filosofi, mens resten af fodboldverdenen udvikler sig. Der skal være en balance mellem tradition og fornyelse. Den balance har ikke eksisteret i de seneste par år. Der skal fornyelse på bordet. Gamle mænd dør.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Storken »

Vi må op på hesten igen.

Jeg er skræmmende nok ikke sur på Alves længere. Jeg er bare ligeglad. Jeg gider simpelthen ikke spilde min tid på at svine ham til længere, når han laver et håbløst indlæg.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Billede

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Visca El Barca skrev:
Michman skrev:Jeg holder med Barca både i medgang og i modgang, men jeg vil stadig have lov til at kritisere dem der skal kritiseres. Hvis man ikke må kritisere et hold i modgang hvornår skal man så kritisere dem?..
I medgang? Man må kritisere dem i medgang.
Der er der ikke rigtig nogen grund til det..?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Hey vi slipper for at spille den spanske supercup. Det er da altid noget!
Medmindre Real napper ligaen...
Det der må du overhovedet ikke sige!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Hey, i det mindste var Tata klog nok til ikke at bruge Song.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

A$AP skrev:Hey, i det mindste var Tata klog nok til ikke at bruge Song.

Det må man give ham. ;)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Hey vi slipper for at spille den spanske supercup. Det er da altid noget!
Medmindre Real napper ligaen...
Dont say that!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

mozadreve

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af mozadreve »

Ponte skrev:BTW, enig med dem der er rystet over at se hvordan der reageres på modgang herinde..
Vi kritisere i modgang og roser i medgang. Begge af kærlighed ikke af had. Man kan godt støtte klubben og samtidigt kritisere samtlige spillere, ledere og træner under en krise. Uden kritik, ingen fremgang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Nå men nederlaget gav da også lidt penge i kassen... Skal de bruges på lidt gear til min nye ps4? Ja det tror jeg nok de skal. Så skal jeg smadre real i fifa 30 gange i træk!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

mozadreve skrev:
Brombi skrev:Du snakker som om det er en videnskab? Det er fint du har støttet holdet i 16 år, men hvis det er sandt (hvilket jeg i øvrigt tvivler på, grundet din panik-løsningsforslag, men det er også lige meget), så burde du også kende til gaspart tiden. Lad os ikke prøve at efterligne Dortmund, men i stedet holde os til det som vi er gode til, noget som har været årsag til klubbens største succestider siden 70'erne.
Det ikke videnskab. Det ren logik. Jo mere man vinder, jo mindre vil man vinde. Jo mindre man vinder, jo mere vil man vinde. Det er ikke for sjov at alverdens fodbod-eksperter snakker om et mættet Barcelona mandskab.
Ren Logik? Fodbold-eksperter? Er det de samme som mener at Messi ikke er i top 10? Fordi Barca vandt ALT i første sæson med Guardiola, betød det ikke at de tabte alt næste? Jeg er ikke dum og kender udemærket godt til metaltræthed, men i min optik vil det være at gå i den fuldstændig forkerte retning at ansætte en mand som Klopp. Jeg enig med dig i at der skal ske noget, posen skal rystes, men chill lige lidt med forandringer. Vores u19 hold har lige vundet deres respektive champions league. Lad os holde os til hvad vi er gode til; vores filosofi og La Masia. Dernæst kan man lave småjusteringer.
mozadreve skrev:Hvilken "panik-løsningsforslag"? At vi skal forstærke forsvaret, have ny mand i målet og ny træner der tør ændre på tingene? Det da en gammel historie. Vi skal ikke efterligne, men vi skal hellere ikke klæbe os fast i en gammel filosofi, mens resten af fodboldverdenen udvikler sig. Der skal være en balance mellem tradition og fornyelse. Den balance har ikke eksisteret i de seneste par år. Der skal fornyelse på bordet. Gamle mænd dør.
Synes ikke det er længe siden, at jeg læste et indlæg fra dig, hvor du krævede drastiske ændringer og massefyringer, blandt andet en Adriano fordi han ikke var høj. Endnu en ting som folk åbenbart tror er en videnskab; at høje forsvarsspillere er lig med gode forsvarsspillere.

Chill. Vi skal ikke have Klopp, vi skal ikke købe Mandzukic, Dzeko, Kompany, Thiago Silva (er han overhovedet høj (dvs god?) nok?). Som sagt har Barcelonas største succestider været under nogenlunde samme principper som Guardiola kørte med. Der skal kræftedeme ikke en nar af en tysker ind og lave om på vores stil. En mand som sågar tilsviner vores spillestil, ved at sige at han var begyndt til tennis hvis topholdene spillede sådan da han var knægt.
mozadreve skrev:Vi kritisere i modgang og roser i medgang
Visca? :roll:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

mozadreve skrev:
Ponte skrev:BTW, enig med dem der er rystet over at se hvordan der reageres på modgang herinde..
Vi kritisere i modgang og roser i medgang. Begge af kærlighed ikke af had. Man kan godt støtte klubben og samtidigt kritisere samtlige spillere, ledere og træner under en krise. Uden kritik, ingen fremgang.
En fuldstændig korrekt udtalelse! Der er dog mange, som ridder den hvide hest og leger lingvistikkens ædle vogter
Forumlegende

Alexanderbt

Re: 16/4 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Alexanderbt »

Er jeg den eneste, der synes det er helt tydeligt, at Bartra slår sin skade op, da bale løber fra ham? Han løber jo ikke igennem og tager sig til baglåret lige efter bale har scoret - synes det er synd, da manden ellers spiller en kanon kamp.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster