1/10 Celtic - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:http://onside.dk/champions-league/slipp ... illigt-her

Simpelthen skandaløst at han ikke bliver smidt ud for den der. Det er så grotesk ulækker en tackling.
Synes ikke der er rødt, der er jo ikke fordi han kommer med knopperne, men lægger sig bare foran ham for at bremse ham. Gult, ikke rødt.
Det er jo netop med knopperne forrest? Derudover er der tale om to fuldt udstrakte ben og ikke noget synligt forsøg på at trække sig ud af en tackling der kun kan gå galt. Den er fuldstændig hensynsløs og overdrevet farlig.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:http://onside.dk/champions-league/slipp ... illigt-her

Simpelthen skandaløst at han ikke bliver smidt ud for den der. Det er så grotesk ulækker en tackling.
Synes ikke der er rødt, der er jo ikke fordi han kommer med knopperne, men lægger sig bare foran ham for at bremse ham. Gult, ikke rødt.
Det er jo netop med knopperne forrest? Derudover er der tale om to fuldt udstrakte ben og ikke noget synligt forsøg på at trække sig ud af en tackling der kun kan gå galt. Den er fuldstændig hensynsløs og overdrevet farlig.
Det er ikke helt nok til rødt kort i min bog. Han rammer bolden først og lægger sig egentlig bare ned foran Bartra. Jeg ser det mere som et kast ned foran Bartra, end en regulær svinestreg.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:http://onside.dk/champions-league/slipp ... illigt-her

Simpelthen skandaløst at han ikke bliver smidt ud for den der. Det er så grotesk ulækker en tackling.
Synes ikke der er rødt, der er jo ikke fordi han kommer med knopperne, men lægger sig bare foran ham for at bremse ham. Gult, ikke rødt.
Det er jo netop med knopperne forrest? Derudover er der tale om to fuldt udstrakte ben og ikke noget synligt forsøg på at trække sig ud af en tackling der kun kan gå galt. Den er fuldstændig hensynsløs og overdrevet farlig.
Det er ikke helt nok til rødt kort i min bog. Han rammer bolden først og lægger sig egentlig bare ned foran Bartra. Jeg ser det mere som et kast ned foran Bartra, end en regulær svinestreg.
Her må jeg altså holde med Blaugrana.. Jeg synes den er til rødt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona made 909 passes and had 79% possession against Celtic, both are their highest number so far this season. #fcblive [via @barcastat]
Klamme boldmongoler. Det havde været tyveri, hvis de havde fået point med fra kampen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Bartra: "Very important win, at a difficult ground and in an impressive atmosphere! Great work by the team!
pic.twitter.com/Mcrg59NVMt
Hvordan indsætter man et billede fra Barcstuff herinde? Lidt klam billede, er det Bartras ansigt som er plantet i Samaras' ansigt, for ellers er det godt nok creepy.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

The 3 times Barcelona had 80+% possession in the Champions League since the start of last season were the games against Celtic [via opta]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Xavi: "Bartra is showing what he can, as is Neymar. Both were excellent today." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona equal Man United as teams with most away wins ever in the history of the Champions League (39) #fcblive #ucl [via misterchip]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc: "Great atmosphere to play in, tough opponent. Think the whole team played a complete game, the most complete of the season." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

De kan nu altså noget på Celtic Park. Siden årtusindeskiftet har Celtic spillet 25 hjemmekampe i Champions League (kvalifikationskampe er ikke inkluderet):
Celtic 1 - 0 Porto (25.09.2001)
Celtic 1 - 0 Rosenborg (10.10.2001)
Celtic 4 - 3 Juventus (31.10.2001)
Celtic 2 - 0 Lyon (30.09.2003)
Celtic 3 - 1 Anderlecht (05.11.2003)
Celtic 0 - 0 Bayern München (25.11.2003)
Celtic 1 - 3 Barcelona (14.09.2004)
Celtic 1 - 0 Shakhtar Donetsk (02.11.2004)
Celtic 0 - 0 Milan (07.12.2004)
Celtic 1 - 0 FC København (26.09.2006)
Celtic 3 - 0 Benfica (17.10.2006)
Celtic 1 - 0 Manchester United (21.11.2006)
Celtic 0 - 0 Milan (20.02.2007)
Celtic 2 - 1 Milan (03.10.2007)

Celtic 1 - 0 Benfica (06.11.2007)
Celtic 2 - 1 Shakhtar Donetsk (28.11.2007)
Celtic 2 - 3 Barcelona (20.02.2008)
Celtic 0 - 0 Aalborg BK (17.09.2008)
Celtic 1 - 1 Manchester United (05.11.2008)
Celtic 2 - 0 Villarreal (10.12.2008)
Celtic 0 - 0 Benfica (19.09.2012)
Celtic 2 - 1 Barcelona (07.11.2012)
Celtic 2 - 1 Spartak Moskva (05.12.2012)
Celtic 0 - 3 Juventus (12.02.2013)
Celtic 0 - 1 Barcelona (01.10.2013)

25 kampe
15 sejre
4 nederlag
6 uafgjorte
Læg i øvrigt mærke til hvor godt tag de historisk set har i Milan. Måske skulle man spille på en Celtic-sejr, når de to hold mødes i Glasgow?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

barcastuff ‏@barcastuff 2h
Xavi is the Barcelona player who has ran most in the game against Celtic #fcblive #ucl [via uefa @dsaura]
Suck it, haters!

Ting:
- God kamp af Bartra. Der var lige den første aktion hvor det virkede til at han glemte Celtic-spilleren, der løb i ryggen af ham, men ellers gjorde Bartra det rigtig godt
- God grinern at folk siger Neymar diver og der ikke var rødt kort. Simpelthen ynkeligt af deres træner at man ikke har mere selvindsigt end til at sige at der ikke var rødt. Neymar får simpelthen så mange tæsk i løbet af en kamp, at jeg er bekymret hver gang han går på banen.
- Over 900 pasninger idag. Havde vi det med Guardiola eller Tito? Nu må snakken om det ensidige direkte spil være slut
- Pedros teknik er simpelthen under al kritik. Hans førsteberøring er elendig. Virkelig frustrerende at kigge på. Jeg kan forstå han spiller langt oppe på banen, hvor han tit er presset, men han smider simpelthen så mange bolde væk
- Dejlig kamp og dejlig sejr! Det er ikke let at møde Celtic på udebane

PS: Nogen der ved hvilke fodboldstøvler mange af vores spillere havde på? Det var grønne og så var de fra Nike. Nogen der ved det?
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

PS: Nogen der ved hvilke fodboldstøvler mange af vores spillere havde på? Det var grønne og så var de fra Nike. Nogen der ved det?
Jeps, de var grønne og fra Nike. :cool:
Er det ikke den nye "Hypervenom-model" (også kaldet Phantom)? Følger ikke så meget med. Mine Puma-king i læder har tjent mig i snart 5 år. Stikker alle modeller. Lidt off-topic. Måske.

Dejlige 3 point. Vi spillede sgu en god kamp! Kunne godt lide de sidste 30 min., hvor Tello lå venstre, Neymar midt og Alexis højre side. Mere af det, når Messi er ude. Bartra skal bare have spilletid! Masser af spilletid.

Jeg håber Neymar holder humøret oppe. Folk er godt nok efter ham; modspillere, pressen, Linse og alle de andre.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:
PS: Nogen der ved hvilke fodboldstøvler mange af vores spillere havde på? Det var grønne og så var de fra Nike. Nogen der ved det?
Jeps, de var grønne og fra Nike. :cool:
Er det ikke den nye "Hypervenom-model" (også kaldet Phantom)? Følger ikke så meget med. Mine Puma-king i læder har tjent mig i snart 5 år. Stikker alle modeller. Lidt off-topic. Måske.
Kan det ikke have været disse?

Billede
(Nike CTR360 Maestri III)
- dem har Ini i hvert fald spillet i.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Irriterende beskåret, irriterende effekter, irriterende musik, men Neymar kan jeg godt nok godt li':

phpBB [video]



Hvis jeg i øvrigt skal høre på en eneste, der synes vi fik dommerhjælp i går... :devil: ...Det røde kort er der ikke en finger at sætte på, vi blev snydt for et straffe så vidt jeg kan vurdere, manglende gult kort for den grove takling på Busquets i starten, Cesc får gult for at blive trådt på anklen (skal de ikke snakke om hvor meget Celtic-spilleren spillede i den situation? "Britisk æreskodeks", my ass) mm.

Jeg er stadig forarget over hvor kategorisk spaderne i studiet bare var efter Neymar. Og kommentatorerne. Fint illustreret ved en situation i første halvleg, hvor de snakker om hvorvidt Neymar spiller på den, hvorefter han må tilbringe flere minutter ude på sidelinjen og kommer tilbage på banen med en særdeles synlig bule i panden.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 1/10 Celtic - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Damn, Jonas, du lidt morgengnaven, du eller ellers den bedstefar man aldrig kan pisse af. Nå, men jeg hører dig, all the way. De var usympatiske, på banen, udenfor banen og dem i studiet.

Og ja, hvor er respekten for Cecs når man overdriver et frispark man selv har lavet, og ender med at være offeret. Føj.

Kom nu bare med noget bold igen, tv.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster