26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Badabing skrev:
PuyolErGud skrev:Nogle der kan finde hvad boldbesiddelse hed i dag?

Og spillerne skal virkelig være klar til på tirsdag på Vigo. De kommer med masser af selvtillid.
Full-time stats Barcelona-Real Madrid: shots 11-10, on target 5-6, offsides 3-1, corners 3-3, fouls 19-16, possession 54-46 [via fcb]
Tak. Og vi havde trods alt bolden mest. Kunne godt blive nervøs.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Så siger jeg at du ikke har set nok ;-) Og nej i dag viste de præcis at de ikke kan skabe en kamp... De var ikke halvt så farlige som de plejer at være og i store dele af kampen kunne jeg faktisk slappe ok af. Det var ikke dumt idet det afgørende mål kom på en kontra. Så alt i alt synes jeg at tata bestod i dag! Og hans start hos barca har været fremragende. Jeg føler vi er i trygge hænder.
Ok, jeg kan se at det nok er umuligt at diskutere med dig, når du kan få dig selv til at skrive sådan noget. Tata bestod, Tito bestod, Barca er fantastisk, alt Barca foretager sig er fantastisk. Lev i den egen lille boble.
Haha slap da af...
Jeg er fuldstændig rolig. Men du skal måske se på den boble, du tilbringer din tilværelse i.
Come on... Jeg prøver at have en stille og rolig diskussion med dig og så bliver du personlig.
Det gør han hver evig eneste gang man er uenig. Det dér er dog i den milde form, så bare ignorer det.

Jeg er stadig oppe at støde over den sejr her! Nøj hvor den luner det næste halve års tid!
Forumlegende

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Lækkert med en sejr idag!

Kunne ikke se kampen, men det gjorde det ikke mindre nervepirrende når man kun ku se med på forummet og bet365.

Til alle dem der mener at Ronaldo skulle have haft straffe, så ville den godt kunne dømmes, men helt ærligt så kan det være dommeren så Ronaldos skuespil imod Juventus og det koster så idag.
Derudover så kan jeg stadig huske den her:

phpBB [video]
Senest rettet af B-Freak lør okt 26, 2013 9:06 pm, rettet i alt 1 gang.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Resultatet fint - fordi man vinder kampen, men ellers...puha. Jeg synes, at spillerne gik døde, fordi man forsvarede i længere perioder, hvilket man ikke har gjort i samme grad tidligere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
emo skrev:Men Visca, går all in på Real så straffer de os på omstilling. Så kan vi skrive at det er dumt gjort da Real er de er blandt de bedste omstillingsspil. Tata prøvede noget andet, da det sædvanlige ikke har gået i de seneste kampe indbyrdes.

Jeg er ikke fan af st stå dybt. Han siger selv st han skiftede ud for at genvinde midtbanen. Så han var hellere ikke selv tilfreds med at vi endte med at trække os så meget tilbage.
Selvfølgelig skal man kaste alt frem, angribe helt hovedløst. Jeg mener dog, at vi gentagne gange har vist, at Barca way er den bedste måde at tæmme Real på. Genvinde midtbane, det kan der lægges meget i egentlig. Det er ikke et bevis på, at han er utilfreds med at vi står langt tilbage. Han sagde faktisk allerede i optakten, at vi skal afslutte vores angreb, og så ellers hurtigt komme på plads (med tanke på at hans hold har en tendens til at stille sig tilbage, vil jeg tro at det er en del af taktik). Det var tydleigt at se, at det ikke var på grund af Reals pres men at vi frivilligt valgte at trække os ned i banen. Vi spillede også aggressivt, nogengange alt for aggressivt, det kan jeg personligt ikke lide at se på.
Men har du tænkt på at vi måske ikke kan spille på denne måde mere? Vores spillere bliver ældre og der er noget der tyder på at vi ikke kan presse som tidligere. Vi forsøgte endda i dag hvilket resulterede i at vi gik helt død i anden halvleg og blev presset tilbage.

Har du så omvendt tænkt på, at det er trænerens opgave at finde spillere, som ikke er ældre og kan finde ud af at presse, medmindre træneren vil spille anderledes, fordi han vil?

Det er så nemt at sige, at det ikke kan lade sig gøre, fordi Xavi er for gammel. En træner som har en ambition om at træne Barca, skal have formatet til at enten at få dem til at spille sådan eller finde andre spillere der godt kan.

Det er så nemt at fratage træneren alt ansvar.

Det er fair nok, at folk er glade for sejren og synes det er dét vigtigste. Jeg kan bare ikke få mig selv til at nyde en sejr, når det kommer på denne måde. Jeg har nok andre forventninger til Barca og Barcas spillere end de fleste.
Ok så vi skal købe andre spillere end xavi og iniesta da de ikke kan presse som tidligere? Jeg fratager ikke træneren ansvaret idet jeg mener at han gjorde det rigtige i dag. Real har bygget deres system op omkring det at kunne skade os. I dag forsøgte vi noget nyt og det virkede. Som jeg har skrevet flere gange så kunne jeg ikke lide det men det var imo forfriskende at se at tænkte os lidt om og ikke spillede sejren i reals hænder hvilket jeg synes vi gjorde ofte sidste sæson. Det var ikke pænt og jeg vil hellere vinde med peps model men tror desværre at de dage er væk... Og så synes jeg altså heller ikke at vi var dårligere eller at real kom frem til mange chancer?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Så siger jeg at du ikke har set nok ;-) Og nej i dag viste de præcis at de ikke kan skabe en kamp... De var ikke halvt så farlige som de plejer at være og i store dele af kampen kunne jeg faktisk slappe ok af. Det var ikke dumt idet det afgørende mål kom på en kontra. Så alt i alt synes jeg at tata bestod i dag! Og hans start hos barca har været fremragende. Jeg føler vi er i trygge hænder.
Ok, jeg kan se at det nok er umuligt at diskutere med dig, når du kan få dig selv til at skrive sådan noget. Tata bestod, Tito bestod, Barca er fantastisk, alt Barca foretager sig er fantastisk. Lev i den egen lille boble.
Haha slap da af...
Jeg er fuldstændig rolig. Men du skal måske se på den boble, du tilbringer din tilværelse i.
Come on... Jeg prøver at have en stille og rolig diskussion med dig og så bliver du personlig.

Jeg vil nu mene, at jeg ikke er personlig. Jeg synes du har en tendens til at lukke helt af. Det indtryk jeg har af dig, er Barca fejlfri i din verden og især en træners dispositioner skal man ikke stille spørgsmålstegn ved.

Jeg fastholder, det viser ikke format, at man spiller sådan mod Real. Ydermere viser det, at Tata ikke evner at se længere end bare den ene kamp og dens resultat. Det her er en El Clasico, det er mere end bare de 3 point. I disse kampe kan man opbygge momentum der kan vare en hel sæson, man kan sende et signal der vil sætte sig fast hos ærkerivalen, det evnede man ikke. Jeg vil mene at Real spillerne gik hjem til Madrid, velvidende at de kan sagtens dominere Barca, også på Camp Nou.

Vi har heller ikke spillere, der kan finde ud af at stille sig langt tilbage. Hårdt spil er endnu af de ting, der giver mig en dårlig smag i munden.

Vores spillere blev trætte, ikke på grund af genpres med netop fordi vi stillede os langt tilbage og så kunne Real trække os fra side til side og få os til at jagte bolden. Det bliver man uendelig træt af, psykisk og fysisk, spørg bare hold der mødte Barca i 08/09, 09/10, 10/11.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Alves: "Ramos saying there are things they can't control? Maybe he was talking about the referee not giving him the red card he deserved...


Haha, Ice cooooooold....
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Messi won 5 tackles, the most among all players on the pitch.

Han kæmpede i dag!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Alves: "Madrid complain about ref? It's always the same. If there's one team who shouldn't complain.. If you see what happened past weeks.."
Busquets: "Madrid crying about referee? They always look for excuses. They have no reason to complain, not today, not earlier this season."
Oooh kill em.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Med hensyn til chancer, så var det meget lige 11-10 i Barcas favør og 5-6 inden for målramme i Reals favør, så de skabte vel en del alligevel.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Ok så vi skal købe andre spillere end xavi og iniesta da de ikke kan presse som tidligere? Jeg fratager ikke træneren ansvaret idet jeg mener at han gjorde det rigtige i dag. Real har bygget deres system op omkring det at kunne skade os. I dag forsøgte vi noget nyt og det virkede. Som jeg har skrevet flere gange så kunne jeg ikke lide det men det var imo forfriskende at se at tænkte os lidt om og ikke spillede sejren i reals hænder hvilket jeg synes vi gjorde ofte sidste sæson. Det var ikke pænt og jeg vil hellere vinde med peps model men tror desværre at de dage er væk... Og så synes jeg altså heller ikke at vi var dårligere eller at real kom frem til mange chancer?
Nu er det jo dig selv, der bringer Xavi ind på banen og skriver at vi ikke har spillere der kan presse længere. Det mener jeg tilgengæld de godt kan, men lad os sige du har ret. Lad os sige Xavi ikke kan finde ud af det længere (en spiller ud af en trup på over 20 spillere), skal det betyde at vi skal ændre hele koncept på grund af det? Vi har en masse spillere i truppen, der er gode. Hvis den ene ikke kan, så kan man give chancen til en anden, man behøver ikke at købe spillere.

Man fratager netop træneren ansvaret, ved at argumentere på denne måde. Real har ikke bygget sit system op omkring det at kunne skade os. Carlo har bygget et system, som kan give Real de bedste muligheder for en sejr, et system der passer til hans hold. I aften viste de netop, at de kan spille på mange flere måder. At trække sig langt tilbage og lade folk som Di Maria, Cristiano, Bale, Benzema m.fl får mulighed for at kombinere sig igennem eller trykke af på aftrækkeren, er dumt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:
Visca El Barca skrev:
Piquénbauer skrev:Så siger jeg at du ikke har set nok ;-) Og nej i dag viste de præcis at de ikke kan skabe en kamp... De var ikke halvt så farlige som de plejer at være og i store dele af kampen kunne jeg faktisk slappe ok af. Det var ikke dumt idet det afgørende mål kom på en kontra. Så alt i alt synes jeg at tata bestod i dag! Og hans start hos barca har været fremragende. Jeg føler vi er i trygge hænder.
Ok, jeg kan se at det nok er umuligt at diskutere med dig, når du kan få dig selv til at skrive sådan noget. Tata bestod, Tito bestod, Barca er fantastisk, alt Barca foretager sig er fantastisk. Lev i den egen lille boble.
Haha slap da af...
Jeg er fuldstændig rolig. Men du skal måske se på den boble, du tilbringer din tilværelse i.
Come on... Jeg prøver at have en stille og rolig diskussion med dig og så bliver du personlig.

Jeg vil nu mene, at jeg ikke er personlig. Jeg synes du har en tendens til at lukke helt af. Det indtryk jeg har af dig, er Barca fejlfri i din verden og især en træners dispositioner skal man ikke stille spørgsmålstegn ved.

Jeg fastholder, det viser ikke format, at man spiller sådan mod Real. Ydermere viser det, at Tata ikke evner at se længere end bare den ene kamp og dens resultat. Det her er en El Clasico, det er mere end bare de 3 point. I disse kampe kan man opbygge momentum der kan vare en hel sæson, man kan sende et signal der vil sætte sig fast hos ærkerivalen, det evnede man ikke. Jeg vil mene at Real spillerne gik hjem til Madrid, velvidende at de kan sagtens dominere Barca, også på Camp Nou.

Vi har heller ikke spillere, der kan finde ud af at stille sig langt tilbage. Hårdt spil er endnu af de ting, der giver mig en dårlig smag i munden.

Vores spillere blev trætte, ikke på grund af genpres med netop fordi vi stillede os langt tilbage og så kunne Real trække os fra side til side og få os til at jagte bolden. Det bliver man uendelig træt af, psykisk og fysisk, spørg bare hold der mødte Barca i 08/09, 09/10, 10/11.
Så når du mener at jeg lever i en boble så er du ikke personlig? Ok. Og nej der er mange ting jeg er utilfredse med men jeg maler ikke fanden på væggen efter en sejr over real. Nu håber jeg at jeg har forklaret mig nok...

Men du siger det selv meget godt. EC er mere end 3 point og derfor er en sejr så pisse vigtig. Og som træner skal man da tage en kamp af gangen og sørge for at holdet vinder. Vi kan jo ikke allerede begynde at tænke på næste EC. Det gælder om at vinde i dag og det gjorde vi.

Vi blev presset tilbage og jeg gentager mig lige igen - det var ikke optimalt. Og er sikker på at det ikke var planen hvilket indskiftningen af song også viser. Vi mistede kampen om midten og det gjorde at vi endte for langt tilbage i banen.

Ingen af os ved hvad vi blev trætte af så ingen grund til at snakke mere om det. Jeg mente at det var pga det vilde pres/tempo i første halvleg du mener noget andet.

For mig viste Tata i dag at han kan analysere en modstander. Vi blev nødt til at lave noget om! Og det gjorde vi - sejr. Men jeg forventer ikke at vi spiller sådan her hver kamp.

Lige for at kommentere dit sidste indlæg... Så var det jo ikke dumt idet vi vandt? Og real kom ikke frem til ret meget. Så jeg vil mene at det virkede.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

A$AP skrev:
Alves: "Madrid complain about ref? It's always the same. If there's one team who shouldn't complain.. If you see what happened past weeks.."
Busquets: "Madrid crying about referee? They always look for excuses. They have no reason to complain, not today, not earlier this season."
Oooh kill em.

Jeg kan sagtens se, at Busi og Dani nok har en sag. Omvendt kan man sagtens sige, at Real med rette kan føle sig snydt i aftenens kamp. Man kan så snakke om karma og alle de andre ting, men de skulle have haft straffe i situationen. Havde de udlignet til 1-1 så tror jeg også de havde vundet kampen. De var bedre end os i anden halvleg, markant bedre. Selv da vi scorede til 2-0, havde de en attitude af, at de sagtens kunne ryste os. Det er sikkert på grund af de sidste fem kampe, samt de faktum at Tata virkede en lille smule bange for dem. Han var i hvert fald meget forsigtig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

Klart at der var straffe til dem, men Barca kan også føle sig snydt, Fabregas fik ikke sit straffe i starten af anden halvleg, som han skulle have haft. 2-0 tidligt i anden halveg ville måske også have haft en indflydelse.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/10 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal huske at rose Pique som spillede genialt (måske lidt for meget) i dag! Masche var derimod lidt skidt og smed nogle dumme bolde væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster