22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Brombi skrev:Har sendt damen ned i fakta efter Marabou (og en lille cola... :cry: )
Billede
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:Jeg er heller ikke af den mening at pep ville kunne have fået dette hold til at spille væsentligt bedre. Rent faktisk er jeg overbevist om at han så den begyndende mæthed hos spillerne og derfor valgte at smutte hen til et nyt hold han kunne inspirere. Disse spillere har vundet alt og har svært ved at give sig 100 %. Pånær de store kampe så spiller de altid på 90 % og grundet de er så gode som de er, så vinder de de fleste kampe, men nogle gange møder de et godt hold, der bare vil det mere. Det var en dårlig opstilling af tata men det hold der var på banen var stadig bedre end sociedad. De ville det bare ikke ligeså meget.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Fuldstændig enig. Der er brug for nyt blod. Lad os håbe at tata får lov til at købe ind til sommer. Det var dog hans skyld i dag med den opstilling.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Sv: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

emo skrev:
Brombi skrev:Har sendt damen ned i fakta efter Marabou (og en lille cola... :cry: )
Billede
Har allerede spist den plade Marabou jeg havde liggende..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

abx skrev:FCM taber til OB
FCB taber til Real Sociedad (hvem er fan er de?)

Jeg køber en PS4

2-1 - ØV...
Et hold vi ikke har slået i lang tid på den bane. Derfor var det dumt at "spare" spillere i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Billede



PS. Ja det er en croquette fra aftensmad som bestod af tapas..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Billede



PS. Ja det er en croquette fra aftensmad som bestod af tapas..

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Hvis vi hverken vinder ligaen eller CHL i år, så må man vel klokkeklart kunne slå fast, at Martino skrev under på sin egen fyreseddel i aften. Denne kamp var afgørende. En ekstrem vigtig kamp mod et af de bedste hjemmehold i Ligaen. Alligevel vælger Martino at stille op med en helt igennem retarderet startopstilling.

Song faldt helt igennem i kampen, og leverede en klassisk Song-indsats. Langsom på benene, ingen kreativitet, usikker, elendig. Kan vi ikke sælge ham OG Neymar for en kasse øl til Brøndby? Neymar lavede ikke én eneste god ting i aftens kamp. HVER ENESTE GANG HAN FIK BOLDEN MISTEDE HAN DEN. Hold nu kæft, hvor spillede han elendigt. Umuligt at se, at vi har givet næsten en ½ milliard for den knægt.

Hvorfor stillede du, Martino, med en middelmådig reservespiller som Song inde i en af de vigtigste kampe i ligaen hidtil?
Hvorfor? Hvor var Xavi henne, var han skadet? Nej vel? F*ck dig Martino.

Og Martino, hvorfor lod du Neymar starte ind i aften, selvom han er 5 lysår fra at nå sin topform? Er det fordi du ikke har nosser nok til at sætte ham på bænken? Uduelige idiot, Martino.

Bussen spillede, efter hans standard, en elendig kamp, men på en uvant plads, uden backup fra kongen Xavi, men i stedet "backup" fra elendige Song. Blame Martino. Fy forhelvede Martino.

Montoya blev udstillet som en middelmådig back, der absolut intet bidrog offensivt. Hvor var Alves henne Martino? Var Alves skadet Martino? Nej vel? F*ck dig Martino.

Og dertil kommer Martinos valg at eksperimentere med Pedro på højre fløjen. Dårlig idé. Hvor var Alexis henne? Igen, hvorfor skulle Neymar overtage Alexis' plads i startopstillingen i en af ligaens vigtigste kampe hidtil nu, når Neymar lige er kommet tilbage fra en skade, og stadig er 5 lysår fra sin topform? Alexis har leveret solide indsatser igennem hele sæsonen, hvorfor startede han ikke inde? Er du hjerneskadet Martino?

Og så skulle du også lige blive smidt ud i pausen, Martino. Godt arbejde. Du er til grin og virkede totalt handlingslammet. Smut tilbage og træn en bundklub i Sydamerika, vi tabte nok ligaen i aften på grund af dig.

Eneste der kunne være deres indsats bekendt i aften var Iniesta og Messi - resten af holdet spillede som en pose nødder, hvilket udelukkende er Martinos skyld.

Hold kæft, hvor er jeg sur. Vi spillede dårligere end mod Valencia.
Senest rettet af Lular lør feb 22, 2014 11:26 pm, rettet i alt 1 gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Lular skrev:Hvis vi hverken vinder ligaen eller CHL i år, så må man vel klokkeklart kunne slå fast, at Martino skrev under på sin egen fyreseddel i aften. Denne kamp var afgørende. En ekstrem vigtig kamp mod et af de bedste hjemmehold i Ligaen. Alligevel vælger Martino at stille op med en helt igennem retarderet startopstilling.

Song faldt helt igennem i kampen, og leverede en klassisk Song-indsats. Langsom på benene, ingen kreativitet, usikker, elendig. Kan vi ikke sælge ham OG Neymar for en kasse øl til Brøndby? Neymar lavede ikke én eneste god ting i aftens kamp. HVER ENESTE GANG HAN FIK BOLDEN MISTEDE HAN DEN. Hold nu kæft, hvor spillede han elendigt. Umuligt at se, at vi har givet næsten en ½ milliard for den knægt.

Hvorfor stillede du, Martino, med en middelmådig reservespiller som Song inde i en af de vigtigste kampe i ligaen hidtil?
Hvorfor? Hvor var Xavi henne, var han skadet? Nej vel? F*ck dig Martino.

Og Martino, hvorfor lod du Neymar starte ind i aften, selvom han er 5 lysår fra at nå sin topform? Er det fordi du ikke har nosser nok til at sætte ham på bænken? Uduelige idiot, Martino.

Bussen spillede, efter hans standard, en elendig kamp, men på en uvant plads, uden backup fra kongen Xavi, men i stedet "backup" fra elendige Song. Blame Martino. Fy forhelvede Martino.

Montoya blev udstillet som en middelmådig back, der absolut intet bidrog offensivt. Hvor var Alves henne Martino? Var Alves skadet Martino? Nej vel? F*ck dig Martino.

Og dertil kommer Martinos valg at eksperimentere med Pedro på højre fløjen. Dårlig idé. Hvor var Alexis henne? Igen, hvorfor skulle Neymar overtage Alexis' plads i startopstillingen i en af ligaens vigtigste kampe hidtil nu, når Neymar lige er kommet tilbage fra en skade, og stadig er 5 lysår fra sin topform? Alexis har leveret solide indsatser igennem hele sæsonen, hvorfor startede han ikke inde? Er du hjerneskadet Martino?

Og så skulle du også lige blive smidt ud i pausen, Martino. Godt arbejde. Du er til grin. Smut tilbage og træn en bundklub i Sydamerika, vi tabte nok ligaen i aften på grund af dig.

Eneste der kunne være deres indsats bekendt i aften var Iniesta og Messi - resten af holdet spillede som en pose nødder, hvilket udelukkende er Martinos skyld.

Hold kæft, hvor er jeg sur. Vi spillede dårligere end mod Valencia.
Amen!

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af j´♥ le foot »

Jeg er ked af at sige det, men Tata har ikke så meget at byde på. Han har forvandlet holdet fra et meget fleksibelt mandskab til en trup uden automatismer.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Kampen er allerede i glemmebogen og livet går videre.
Vi har ikke fortjent at vinde nogle titler i år men jeg tror at heldet vil være på vores side i slutningen af sæsonen.
Selvom vi er frustrerede allesammen har vi ingen grund til at male fanden på væggen.
Real Sociedad var fremragende i aften og vi var slet ikke klar til denne kamp.
Jeg er også sur på Tata fordi vi var tvunget til at erobre første pladsen og alligevel valgte han at stille op med reserve spillere og en Neymar som er langt under niveau.
Men vi burde ikke lukke så mange mål ind. Det er pinligt.
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

j´♥ le foot skrev:Jeg er ked af at sige det, men Tata har ikke så meget at byde på. Han har forvandlet holdet fra et meget fleksibelt mandskab til en trup uden automatismer.
Nej, der er ikke nogen træner i verden som kan få disse spillere til at spille godt. Det er faktum og den eneste sandhed.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe vi vinder 2-0 over city og der var alt godt. Nu taber vi til la real (hvilket både pep og tito har gjort) og nu skal tata fyres. Argh... Ja det var dumt at stille med reserverne i dag (latterligt dumt) men slap nu lidt af. Intet er tabt endnu selvom vi har givet real fordelen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Marabou og Cola? Damn. Overvejer at hente noget is.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Blev Tata sendt fra bænken af dommeren?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/2 Real Sociedad - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Det bedste køb jeg har gjort mig i over et år, har været "mit" (købte det i virkeligheden som gave til damen) tæppe.. snuggie, et tæppe med ærmer!! Tilbagelænet i sofaen med marabou og cola og tæppe som dækker 90% af min krop..

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster