1/11 FC Barcelona - Espanyol

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Michman »

Kæft vi er dårlige.. Neymar og Alexis, Valdes er de eneste der er godkendte..


Hvad er det der sker med Messi..?!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af rummenigge »

Tillykke med sejren folkens, med håbet om at E'spand rykker ned...hårdt :cool:

Vi holder nullet og et rimeligt bundniveau, det er ok. Fra nu af må den dog godt stå på sprudler fodbold en masse! :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Visca El Barca »

"Messi er godt klar over, hvad der skere i sidste sæson. Her pressede han sig hårdt og endte med skader. I denne sæson tænker han sig mere om og sørger for, at han også er helt klar til VM til sommer. Han forstår nu at udnytte sin energi på de rigtige og afgørende tidspunkter" sagde Mascherano til slut.
Det er vist rimeig bevidst.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Piquénbauer »

Den dårligste kamp i år... Men vi vinder. Messi er i en form for krise. Han ser langsom ud og han mister alt for mange bolde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Alias-A »

Shit mand. Skræmmende at se vores hold i den her forfatning. Normalt har vi Messi til at redde vores røv når tingene ikke glider, og så glemmer man lidt hvor dårligt vi spiller. Men nu hvor han har sin (første??) spillemæssige krise, så ser man hvor galt det egentlig står til.
93' Iniesta

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Daluigi »

Brombi skrev:
Daluigi skrev:ALLE HERINDE MÅ ERKENDE AT BUSQUETS ER FULDKOMMEN UDUELIG I DAG!!! !!!! Jeg vil fucking se noget tilslutning til det her! Ikke mere lort med, åhhh den undervurderede helgen! Han er fucking lort i dag!
Busquets har været dårligere end Marscherano idag, og det siger en fucking del!
Thank you sir!

Han var nemlig ringere end selv Masch! De sidste 10 minutter laver Busquets velsagtens 6 enorme fejl. Og det gør han med en så arrogant attitude, at end ikke Ronaldo ville kunne tage sig selv seriøst.

3 point i en kamp hvor spillerne skal have sådan en skidebalde af Tata! Magen til sløseri er ikke set længe. Vi har jo ikke engang en håndfuld store chancer at bryste os af. Selv om Espanyol dræber al underholdning, så må spillerne forventes at præstere bedre.

FUCK JEG HADER DE LUDERE FRA ESPANYOL!... 3 point, og så ligger vi stadig nummer 1 folkens. Messi skal nok blive bedre. Men den gyldne bold er væk nu. Hans skader gjorde det enormt svært, og nu hvor han er lidt sløj for tiden er løbet kørt. Jeg hepper på Zlatan istedet!
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Visca El Barca »

Michman skrev:Kæft vi er dårlige.. Neymar og Alexis, Valdes er de eneste der er godkendte..


Hvad er det der sker med Messi..?!
En kombi af flere ting. Først og fremmest er han ikke helt over sin skade, tror jeg. Dernæst tror jeg ikke, at det direkte spil, med til tider indianer bold, hjælper ham. Han er bedst i de små rum og tætte kombinationer. Sidst men ikke mindst, jeg synes simpelthen han er for nem at lukke ned for, på den højrekant. Jeg kan stadig ikke forstå, at man rykker verdens bedste spiller fra den position, som han har gjort til sin egen de sidste 4-5 sæsoner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Michman »

Jeg er glad for Alexis, utroligt dejligt vi har en mand der kan tage over når det halter..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Blaugrana92 »

rummenigge skrev:Messi er ikke helt hvor han skal være. Giv det et par kampe mere, så skal han nok være der.
Jeg tænkte det samme for 3-4 kampe siden. Spillemæssigt har han bare været væk i et længere stykke tid end selve scoringskrisen har varet. Det ligner sgu noget der stikker dybere end bare fysikken. Rent selvtillidsmæssigt ser han ud til at være helt væk. Det er virkelig bekymrende og mest af alt frustrerende - især fordi han arbejder så lidt som han gør, og piller så meget næse som han gør.

Nå, men det var generelt en pinligt dårlig kamp. Dumpekarakterer til flere spillere. Alves, Mascherano, Busquets og Messi dumper i hvert fald alle. Xavi klarer den lige med nød og næppe. Iniesta ligeså, selvom han havde nogle fine aktioner. Fælles for Xavi og Iniesta var dog at det gik for langsomt. Afleveringerne kom altid lidt et eller to sekunder for sent.

Piqué var stærk i forsvaret, lige med undtagelse af en enkelt stor fejlaflevering. Han har været vores sikreste kort i denne sæson, hvilket er dejligt at opleve igen efter flere års ringe niveau. Montoya gjorde det rigtig fint i Alba og Adriano's fravær. Var sikker i defensiven og gik med frem for at give Neymar ekstra plads og opbakning.

Netop Neymar skaber utroligt mange farlige situationer, men kampens spiller må alligevel gå til vores guldfugl, Alexis, der igen-igen-igen kommer på tavlen, med endnu et ekstremt vigtigt mål. Måske vores bedste spiller overhovedet i øjeblikket.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Kubala »

Den taktiske genistreg fra Tatas side af, er, at Messi skal spille på højrekanten - bare vent - revolutionen er nær.
Senest rettet af Kubala lør nov 02, 2013 12:03 am, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:
"Messi er godt klar over, hvad der skere i sidste sæson. Her pressede han sig hårdt og endte med skader. I denne sæson tænker han sig mere om og sørger for, at han også er helt klar til VM til sommer. Han forstår nu at udnytte sin energi på de rigtige og afgørende tidspunkter" sagde Mascherano til slut.
Det er vist rimeig bevidst.
Eh, hvilke tidspunkter er det så helt præcist at han brænder al sin energi af på? Jeg har umiddelbart svært ved at få øje på dem.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Daluigi »

Hvorn er det nu lige, har Messi ikke scoret 4 mål i årets 2 CL-kampe?... Lad os nu ikke male fanden på væggen
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Brombi »

Godt med en sejr, men FUCK hvor spiller Barca dårligt i denne sæson. Måden Barca spiller for tiden er under al kritik, især imod et hold som Espanyol. Det er ikke fordi jeg forventer 3 eller 4-0, men nærmere alle de sløsede boldtab, det er ufatteligt at disse spillere ikke kan spille bolden rundt imod sådan et hold.

Messi er officielt i krise, i forhold til det niveau han normalt lægger for dagen. Med krise mener jeg at han ikke er form, så simpelt er det. Send ham til crossfit. Srsly, tror det ville gøre en del for ham :)

Ps. Det er sjovt som folk kritiserer Barca idag og ikke imod Celta eller RM (eller Rayo for den sags skyld) I min optik mindede de kampe meget om den idag - beslut jer lige..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Hvorn er det nu lige, har Messi ikke scoret 4 mål i årets 2 CL-kampe?... Lad os nu ikke male fanden på væggen
Jo. De tre af dem blev scoret den 18. september. Det er ved at være et stykke tid siden.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Elbarca »

Alexis nu med 7 mål efter 12 runder. Det ikke så galt af mr Electric. Jeg har allerede glemt denne kamp. Vi fik 3 point. Videre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster