26/11 Ajax - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det siger jeg ikke at vi ikke kan. Jeg siger bare at det ikke er alle fra la masia der er den nye busi, xavi, puyol eller iniesta.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Det her er elendigt men folk skal slappe af. Det er en ligegyldig kamp og hvis vi taber bliver det vores første nederlag i denne sæson. Så tag en chill pill...
Det handler ikke så meget om nederlaget i sig selv. Nederlag har vi prøvet før og det bliver ikke vores eneste i denne sæson. Et nederlag er til at acceptere. Det er mere indstillingen. Det er manglen på gejst og vilje. Der er ingen gnist og der herskede en form for ligegyldighed blandt alle spillerne indtil 2-0 scoringen. Dét er uacceptabelt.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Visca El Barca skrev:
Jamial skrev:
Visca El Barca skrev:Ja det er rigtig. Alle de ældre spillere er fuldstændig ligeglade med spillet, Barca og Barcas farver. Det eneste de er interesserede i er, at tjene en hel masse penge, det er derfor de spiller for Barca. Xavi, pengegrisk gammel mand. Puyol er et stort dollartegn. Sælg dem. Køb straks Gündogan og Reus. Kom nu. Kom nu. Please please please.
Dit citat i bunden af din profil virker ret relevant her.................... ;-)

Forklar nærmere?
Seriøst? :D .. Det virker unødvendigt, og hvis ikke, så glem det. :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Tata's "succes" i Barca blev konstitueret ud fra Valdes' præstationer! Nu når han ikke er med, er han på røven. Nu kan alle dem som hatede på os, som ikke var tilfredse med Tata, endelig se hvad vi mener. Sut en fed pik.
Haha ja og messi stod for peps succes. Det eneste tata har gjort forkert var at vælge en masse spillere som ikke gider at spille denne kamp.
Hahahaha flot sammenligning Piquenbauer, nu har du ret. Tumpe..
Det er jo præcis det du siger klovn... En spiller kan sgu ikke gøre udslaget. Kom ind i kampen!
Hahahah du har fuldstændig ret, det er alt sammen spillernes skyld, det har INTET med træneren at gøre. Han behøver faktisk slet ikke at sætte sig ind i kampen, skifte spillere ud, snakke med sine spillere. Nej nej.

Jeg kunne godt skrive et langt indlæg om hvor dårligt vores forsvar har været de sidste to sæsoner, at vi aldrig har haft så mange skud på mål som vi har nu men at vi alligevel er et de hold i Europa som har lukket færrest mål ind (som i sidste ende at skyld i vores pointhøst). Men det lytter du ikke til. Det er nemlig KUN spillernes skyld.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

brilleaben skrev:
Visca El Barca skrev:Ja det er rigtig. Alle de ældre spillere er fuldstændig ligeglade med spillet, Barca og Barcas farver. Det eneste de er interesserede i er, at tjene en hel masse penge, det er derfor de spiller for Barca. Xavi, pengegrisk gammel mand. Puyol er et stort dollartegn. Sælg dem. Køb straks Gündogan og Reus. Kom nu. Kom nu. Please please please.
Haha, hvad føler du mest lige nu; fryd eller frustration?
Hvorfor skulle jeg fryde mig over et evt Barca nederlag? Jeg er heller ikke frustreret til en grad, hvor jeg fuldstændig har tabt sutten. Nogle herinde påstår jo nærmest, at Xavi og Puyol er ligeglade med Barca og klubbens trøje, de spiller kun for pengenes skyld. Det er langt ude.

Hvis det var penge der betød mest, så havde Xavi skiftet til russisk fodbold, for længst.

Jeg synes ikke disse spillere fortjener at blive beskyldt for så meget. Ja de virker ugidelige i aften, men det skyldes mange faktorer. Man burde også tage et kig på taktik, trænerens dispositioner og samt det faktum, at dette kan ske for alle hold i verden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8386
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

FCBarcelonaChr skrev:Det er godt nok pinligt det her.. Det er som at spillerne ikke orker/gider at spille. Så få dog nogle af de unge og sultne knægte på banen, der brænder for at vise hvad de kan, istedet for de ugidelige spillere der er på banen nu..
Godt at se dig herinde igen mate..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Hold da op, folk gi'r den gas herinde...

Billede

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Tak Neymar

Sendt fra min GT-N7000 med Tapatalk 4

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Så er vejen banet til et comeback. kom nu drenge for helvede!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kom så, nu skal vi igang!

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Sv: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Fritte skrev:Straffe. Rødt kort. We're back.
Jinxx....

Sendt fra min GT-N7000 med Tapatalk 4

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

XAVI! ELSKER DIG IGEN <3<3<3<3<3

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Straffe + rødt. Så fik Tata lidt hjælp med på vejen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jamial skrev:
Visca El Barca skrev:
Jamial skrev:
Visca El Barca skrev:Ja det er rigtig. Alle de ældre spillere er fuldstændig ligeglade med spillet, Barca og Barcas farver. Det eneste de er interesserede i er, at tjene en hel masse penge, det er derfor de spiller for Barca. Xavi, pengegrisk gammel mand. Puyol er et stort dollartegn. Sælg dem. Køb straks Gündogan og Reus. Kom nu. Kom nu. Please please please.
Dit citat i bunden af din profil virker ret relevant her.................... ;-)

Forklar nærmere?
Seriøst? :D .. Det virker unødvendigt, og hvis ikke, så glem det. :)
Så du mener ligesom visse andre, at Puyol og Xavi kun spiller for pengene? Mit indlæg var sarkastisk ment, som svar til dem, der siger at Xavi og Puyol virker fuldstændig ligeglade med det hele (puyol, manden der råber og skriger selvom holdet fører 5-0 i det 90. minut). Så længe penge ruller ind på kontoen, er alt andet ligegyldigt for dem.

Jeg kunne også vælge at svine dig til, men det lader jeg være med :). Tænk før du skriver næste gang.
Senest rettet af Visca El Barca tirs nov 26, 2013 10:54 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 26/11 Ajax - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja tak!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 26 gæster