24/7 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Helt fint med 1-0. Er gået bedre end jeg troede. Vi har været farlige et par gange og med et forsvar der sejler så er det ok kun af være nede med 1.
Det er i 2. halvleg den manglende form vil vise sig, og det er i 2. halvleg vi plejer at blive savet ned af tyskerne
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Jeg glæder mig til at se Roberto mod lidt nemmere modstandere. Jeg har endnu ikke set det lille spark of genius, der kendetegner de helt store talenter, fra ham, men det kan være, det viser sig mod mere overkommelige mandskaber.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Sv: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Well resultatet er da acceptabelt og vi har da skabt nogle enkelte chancer. Men ellers har vi været udspillet og vores forsvar og midtbane er blevet udstillet. Det er som regel et dårligt tegn når messi skal ned og hente bolden på midtbanen, i denne kamp har han flere gange måtte ned foran eget felt og hente den.

Men det er jo en venskabskamp så fuck it. Jeg håber bare at bayern ikke går mål amok i anden halvleg hvor vi jo nok bliver endnu mere reservespækket.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk2

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Roberto har været spændende. Gode takter han viser, me happy. Han bliver god.

Brombi;

Jeg ville gøre underværker i det forsvar.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Jeg er alligevel fortrøstningfuld i forhold til sæsonen. Tata skal nok få rettet en smule op på spillet.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af emo »

Det er jo tydeligt at det er berøringer og timing som mangler, hvad havde man også forventet, efter ugers dovneri, imod et hold som har mindst 8-9 kampe i bagagen og en hel trup til rådighed.

Jeg vil se de unge bare for at kigge på dem, og dem som ikke spiller, dem vil jeg gerne se spille. Kom så. Allez...
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Underligt at man ikke har kommenteret på Lahms rolle og position i denne kamp. Er det der, vi kommer til at se ham fremover? Er det Peps taktisk genistreg?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Quaresma skrev:Jeg er alligevel fortrøstningfuld i forhold til sæsonen. Tata skal nok få rettet en smule op på spillet.
Er han et defensivt geni da?
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Sv: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

emo skrev: Jeg vil se de unge bare for at kigge på dem...
That is fucked up.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Culé skrev:
Quaresma skrev:Hvorfor fanden spiller vi overhovedet venskabkamp mod Bayern?
Har heller ikke forstået hvorfor fanden man har ønsket at blive udstillet endnu en gang... :-o
Husk nu at vi mangler mindst 5 stamspiller ;-)
MDCCCXCIX

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Daluigi skrev:
Quaresma skrev:Jeg er alligevel fortrøstningfuld i forhold til sæsonen. Tata skal nok få rettet en smule op på spillet.
Er han et defensivt geni da?
Narh, men hans rosinscones er som sendt fra himlen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Vi tager dem sgu i anden halvleg...







Visca Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sv: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Det er jo tydeligt at det er berøringer og timing som mangler, hvad havde man også forventet, efter ugers dovneri, imod et hold som har mindst 8-9 kampe i bagagen og en hel trup til rådighed.

Jeg vil se de unge bare for at kigge på dem, og dem som ikke spiller, dem vil jeg gerne se spille. Kom så. Allez...

Præcis. Jeg synes folk overdriver helt vild. Hvad havde man egentlig forventet med den optakt, den trup, modstanderens form og omstændigheder taget i betragtning.

Når det er de mest simple afleveringer og tæmninger som mislykkes, er det et tegn på at spillerne slet ikke er i nærheden af noget der ligner form. Det er også forståeligt, de er lige kommet tilbage fra sommerferien.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

- Mascherano: Jeg forstår stadig ikke hvorfor han skal spille forsvar. Manden er en katastrofe. Sælg ham og tjen en sjat til en super CB.
- Adriano: Gør det OK godt, nogle gode drives men stadig svært taget Bayerns overlegenhed i betragtning.
- Song: Ice cold. Nogle fejlafleveringer ind i mellem, men ellers nogle gode aktioner fra hans side.
- Messi: Tydeligt at han ikke er i form. Det er mig stadig en gåde at vi spiller mod et Bayern hold på nuværende tidspunkt.
- Alexis: Meget anonym, mangler stadig lidt fysik og form.

Talenterne:
- Montoya: bliver godt nok bollet hårdt i røven..
- Bartra: Gør det ikke specielt godt, men det er første kamp, tror stadig på Bartra-projektet.
- J2S: Laver nogle dumme beslutninger ind i mellem, men ellers nogle gode aktioner.
- S.Roberto: Han har ikke været dårlig, men heller ikke vildt god. Nogle gode aktioner, men nærmest umuligt ligenu.
- Tello: Anonym, bortset fra et par gode chancer. Så gerne mere fra hans side.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Sv: 24/7 - Bayern München vs. FC Barcelona

Indlæg af Quaresma »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Det er jo tydeligt at det er berøringer og timing som mangler, hvad havde man også forventet, efter ugers dovneri, imod et hold som har mindst 8-9 kampe i bagagen og en hel trup til rådighed.

Jeg vil se de unge bare for at kigge på dem, og dem som ikke spiller, dem vil jeg gerne se spille. Kom så. Allez...

Præcis. Jeg synes folk overdriver helt vild. Hvad havde man egentlig forventet med den optakt, den trup, modstanderens form og omstændigheder taget i betragtning.

Når det er de mest simple afleveringer og tæmninger som mislykkes, er det et tegn på at spillerne slet ikke er i nærheden af noget der ligner form. Det er også forståeligt, de er lige kommet tilbage fra sommerferien.
Igen; det ændrer ikke på det faktum, at vi bliver kneppet i alle spillets facetter.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster