18/2 Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Matchday!
Skolehold vs købehold, som EB skriver i dag...

Tror jeg har fået mavesår. Er dødnervøs.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Det bliver spændende!!
Jeg håber City er indstillede på at spille fodbold og ikke parkere bussen foran kassen. De har jo vist sig skræmmende gode og aggressive.

Det er så fedt med de store kampe.

Mon Tata har strøget sin polo?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jurij skrev:Vi kommer aldrig i livet til at tabe denne kamp. City er lige nu Europas 2. bedste hold. Men de bliver smadret af spillere med mere erfaring i dag, de kommer til at smide sejren væk, de har ingen målmand. 1-2 bliver den!
Mr. Power-jinxer? ;-)


.... :|

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Ekstra Bladet om dagens kamp: "Skolehold vs Købeklub"
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Nervøsiteten skyldes vel sidste års hæslige CL-exit mod Bayern. Endelig er tiden kommet til at komme igen og vise hvad vores hold er lavet af. Det er meget fint vi vinder 6-0 mod Rayo osv., men det beviser ikke særlig meget. Nu får vi endelig chancen for at vise Europa at vi stadig er Barca. Og hvilken bedre mulighed for det end at spille mod et engelsk tophold som City?

City:
---------------Hart---------------
Zabaleta--Nastasic--Kompany--Clichy
Navas---Fernandinho---Touré---Silva
-------Negredo----Dzeko----------

Barca:
---------Valdés----------
Alves--Piqué--Masch--Alba
--------Busquets---------
------Xavi-----Iniesta-----
-Alexis------Pedro(Cesc 66')-
----------Messi-----------

Pinto, Montoya, Bartra, Adriano, Song, Cesc, Neymar
Puyol, Roberto, Afellay, Cuenca, Tello
Oier

Vi spiller på en meget svær udebane, og det er det første af to opgør. Derfor kunne jeg ikke forestille mig vi stiller offensivt. Vi tror vi stiller med et rutineret og løbestærkt hold. Vi behøver ikke nødvendigvis vinde det her opgør, men vi skal for alt i verden ikke tabe mere end med et mål. En afgjort være et fint resultat for os. City er markant svagere på udebane, og vi er desto bedre på hjemmebane.

Selvom City er et godt hold, så lukker de faktisk ret mange mål ind. Det er især deres midte som er sårbar - et sted hvor vi er bedst. Vores kanter må meget gerne søge ind i banen og skabe hurtige kombinationer. City har Fernandinho med igen, som er deres bedste defensive midtbanespiller. Han bliver et stort aktiv for dem. Omvendt har han aldrig spillet mod os før. Jeg tror Iniesta bliver en nøglespiller. Han kan om nogen finde vejen gennem deres midtbane. Så er der selvfølgelig Messi som skal ligge og opsnappe bolde mellem deres kæder. Alba og Alves må meget gerne være en anelse mere tilbagetrukket end normalt. Silva og især Navas er giftige på omstillinger. Jeg tror Navas bliver godt pakket ind af Alba - det blive nogle gode dueller hvor hurtighed bliver væsentlig. Alves har rutinen, teknikken og mobiliteten til at pakke Silva ind. En anden spændende duel er Busquets mod Touré. Sidstnævnte er utrolig god fremadrettet og det bliver Busquets' opgave at holde Touré væk. Fernandinho er også en ok boks-til-boks midtbanespiller og skal derfor passes på også. Det bliver nogle utrolig interessante midtbanedueller. Xavi og Iniesta mod Touré og Fernandinho. Vi skal bare have dem ud og løbe - især Touré som ikke er særlig mobil. Jeg bliver først rigtig nervøs når jeg tænker på Negredo og Dzeko mod Piqué og Mascherano. De kommer med virkelig meget fysik og hovedstødskraft. Vi skal være utrolig skarpe på dødbolde mod os.

Jeg tror det bliver 2-2. Begge hold er bedre offensive end defensive.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Bliver spændende at se om city stille op i en 4-4-2 eller 4-3-3. Der er lidt for lang tid til kampen pt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Sv: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

9 timer til kamp og allerede 10 siders tråd når man browser med Tapatalk, awesome!

Fack, mine nerver sidder helt udenpå Barca trøjen! Jeg tror på at vi kan gøre det, men så skal alt det spilmæssige også bare køre godt fra første fløjt. Vores forsvar må bare ikke opføre sig hjernedødt!

Mht. City, så er både forsvar og målmand til at tale med, så vi skal bare klø på! Og please 3+, luk røven på Preben, tak.

Vamos!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af fidanho »

Vamos!!

Vi skal have et godt udgangspunkt i aften. City's bindeled mellem forsvag og midtbane er ømt, og det er der de skal straffes!

1-1
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vidste ikke at Nastasic er skadet. Det betyder enten demichelis eller lescott hvilket må være en fordel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af maba »

City er skarpe på dødbolde og de kommer i hvert fald til at score på en dødbold over 2 kampe.

derfor er det så vigtigt at vi får scoret i aften.

Synes vi skal starte med Puyol og Pique og alves og Adriano på kanterne. Mash og Bertra har jo ikke prøvet at vinde en hovedstødsduel endnu!

Adriano bedre med hovedet og har et godt hug udefra. Dog kan alba matche Navas hurtighed så den er jeg lidt i tvivl om.

BUSI, Ini og Fab.
Kan ikke se hvad Xavi bringer som Fab ikke kan.

Alexis, messi og Pedro.

messi giver sig selv - Alexis og Pedro kæmper for holdet og tager gerne en tur hjem i fuld spurt. Det får vi brug for!

Alves- pique - puyol- Adriano (alba på hjemmebane)
FAB - BUSI - INI
ALEX - MESSI - PEDRO

kom så forhelvede gutter.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Jeg har Xavi som en nøgleperson i denne kamp. Erfaring og koldblodighed er virkelig noget midten skal have idag. Han skal sætte tempoet samt holde i bolden. Hjemme på Campen, får vi ikke brug for ham på samme måde. Og nej, jeg mener stadig ikke at hverken Ini eller Cesc kan udfylde Xavi's rolle.
#jesuisSheep

ulrich
Indlæg: 1709
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

Nyt 47" tv søndag. Nyt arbejde fra 1/4 sikret i går.

Stimen stopper da ikke i dag? Giv os en god kamp og gerne med en sejr :) :) :)

Vamos!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

ulrich skrev:Nyt 47" tv søndag. Nyt arbejde fra 1/4 sikret i går.

Stimen stopper da ikke i dag? Giv os en god kamp og gerne med en sejr :) :) :)

Vamos!
Ikke dårligt, tillykke med det! :-)

lulz, jeg er spændt. Skal hjem til de gamle, da min bror har fødselsdag. Har allerede sagt til mutti, at jeg skal være hjemme igen kl 20.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Tillykke med jobbet, ulrich - og tillykke med din bro, HB.

Så håber jeg bare at jeg kan ønske Tata tillykke med sejren senere på dagen.

Brugeravatar
Huddi
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 2:50 pm
Geografisk sted: Odense
Blevet takket: 2 gange

Re: 18/2 Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Huddi »

Andre end mig der ser den forskudt på TV3 sport 1 kl. 22:45? Og ved i om de røber noget om resultatet mens PSG - Leverkusen kampen er undervejs?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster