18/9 FC Barcelona - Ajax

Alle kamptråde fra sæsonen 2013/2014

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Piquénbauer »

Skydefinten skrev:
@barcastuff: Xavi will not start in the Champions League game against Ajax tonight. Martino has told him he'll be on the bench. #fcblive #ucl [latdp]
Possible lineups er også uden Savi.
Ok... Det passer mig fint! Vi bliver dobbelt så farlige med cesc!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvis jeg bestemte:

Valdés
Alves - Mascherano - Piqué - Adriano
Busquets
Cesc - Iniesta
Alexis - Messi - Neymar

Ville ikke turde satse på Bartra, når det er en stor og fysisk stærk angriber som Sigthorsson der er modstanderen.
Med Alexis, Messi, Neymar og Cesc vinder vi nok kampen 8-0. 7 oplæg af Tapaspoten.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver Jes Dorph og Jesper Grønkjær med Luna på sidelinien i dag. Så måske kan man godt se studiet uden at få hovedpine. Havde helt glemt hvor slem Preben var...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af BarçaDK »

Tello skrev:
Lopezzz skrev:Træls at jeg skal først se kampen 2 timer forskudt....
Men heldigvis kan jeg spole frem så jeg ikke skal glo på de fjolser i studiet.
Billede

"Jamen Barcelona er bare ikke det samme hold, de er ikke sultne og jeg har personligt ikke den store tro på ham Data Marteeeeeeeeno der. Du kan se på spillere som Messi, de præsterer ikke på samme niveau som f.eks. de her unge sultne spillere fra Ajax som leverer hver kamp! Jeg tror Barcelona får det rigtig, rigtig svært i aften og gætter på en Ajax sejr"
Haha :lol:

Der er dog 0% chance for, at Preben Mundlort ikke nævner Ronaldos hattrick. ;-)

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Tello »

BarçaDK skrev: Der er dog 0% chance for, at Preben Mundlort ikke nævner Ronaldos hattrick. ;-)
Piquénbauer skrev:Det bliver Jes Dorph og Jesper Grønkjær med Luna på sidelinien i dag. Så måske kan man godt se studiet uden at få hovedpine. Havde helt glemt hvor slem Preben var...
Billede

Brugeravatar
Dhacarbe
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons jul 29, 2009 10:31 am
Har takket: 1 gang

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Dhacarbe »

Tello skrev:
Lopezzz skrev:Træls at jeg skal først se kampen 2 timer forskudt....
Men heldigvis kan jeg spole frem så jeg ikke skal glo på de fjolser i studiet.
Billede

"Jamen Barcelona er bare ikke det samme hold, de er ikke sultne og jeg har personligt ikke den store tro på ham Data Marteeeeeeeeno der. Du kan se på spillere som Messi, de præsterer ikke på samme niveau som f.eks. de her unge sultne spillere fra Ajax som leverer hver kamp! Jeg tror Barcelona får det rigtig, rigtig svært i aften og gætter på en Ajax sejr"


Haha spot on :)


Håber på en sejr med mindst 3 mål, ellers bliver jeg meget fattig idag :/ hehe
"Messi is a innocent little guy that arrives at Victoria Station and picks the pockets of all those who think they are important without them noticing and who has a great group of ‘thieves’ working by his side.” ###Terry Venables

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Tello »

Dhacarbe skrev:
Haha spot on :)


Håber på en sejr med mindst 3 mål, ellers bliver jeg meget fattig idag :/ hehe
Looks like somebody placed a bet :glad: Hvis bare Neyney starter inde så har jeg høje forhåbninger, knægten gør det godt!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Jurij »

Daluigi skrev:
JonasV skrev:
Heartbreaker skrev:Ajax bliver rundbarberet.
Alternativt: vi lægger ud med 98% boldbesiddelse, scorer et halv-tidligt mål, tager foden lidt af speederen, går til pause, falder helt i søvn i anden halvleg, skal kæmpe med næb og klør for at undgå at Bojan (af alle) udligner i kampens døende minutter.
Sounds about right
Jep, ligesom de fleste af vores kampe. Det rør mig ikke engang længere, så vant er jeg til det. Det er enten det, eller en sikker sejr, der er intet midt i mellem. 2 halvleg bliver elendig, første genial.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Dhacarbe
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons jul 29, 2009 10:31 am
Har takket: 1 gang

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Dhacarbe »

Tello skrev:
Dhacarbe skrev:
Haha spot on :)


Håber på en sejr med mindst 3 mål, ellers bliver jeg meget fattig idag :/ hehe
Looks like somebody placed a bet :glad: Hvis bare Neyney starter inde så har jeg høje forhåbninger, knægten gør det godt!


Yes, and I hope Its a good bet :roll: Præcis, hvis han starter inde, så lover det godt... Men som så mange andre påpeger, så har jeg squ mine tvivl... De sidste pr kampe har vi sløset en del, mister mange flere bolde på farlige områder, og det udnytter modstanderne... Men som sagt, iaften tror jeg på storsejr :grin:
"Messi is a innocent little guy that arrives at Victoria Station and picks the pockets of all those who think they are important without them noticing and who has a great group of ‘thieves’ working by his side.” ###Terry Venables

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Tello »

Dhacarbe skrev: Yes, and I hope Its a good bet :roll: Præcis, hvis han starter inde, så lover det godt... Men som så mange andre påpeger, så har jeg squ mine tvivl... De sidste pr kampe har vi sløset en del, mister mange flere bolde på farlige områder, og det udnytter modstanderne... Men som sagt, iaften tror jeg på storsejr :grin:
Fingers crossed :glad: Ja hvis han får lov til at udfordre så lover det godt! Glæder mig især til hans samarbejde med Adriano, tror det fungerer bedre end ham & Alba. Ja de sidste par kampe har ikke været gode for os, selvom vi vandt. Men nu har Don Tata taget en snak med dem, mon ikke vi ser et hold der lukker kampen i dag :glad:

Billede

Jeg ville i hvert fald blive bange og gøre som han sagde :grin:

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Jamial »

Så prøver vi sgu igen. Nogen der kender et godt stream, evt. endda på dansk? :p

Gider ikke se den forskudt ><

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Tello »

Når drenge, er blevet inviteret til Fifa & Barca, så nu hedder det på med Barca trøjen og over og se kamp.

God kamp til alle og forhåbentlig en sejr i første CHL. Kamp!

Vamooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos!

Brugeravatar
Dhacarbe
Indlæg: 32
Tilmeldt: ons jul 29, 2009 10:31 am
Har takket: 1 gang

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Dhacarbe »

Tello skrev:
Dhacarbe skrev: Yes, and I hope Its a good bet :roll: Præcis, hvis han starter inde, så lover det godt... Men som så mange andre påpeger, så har jeg squ mine tvivl... De sidste pr kampe har vi sløset en del, mister mange flere bolde på farlige områder, og det udnytter modstanderne... Men som sagt, iaften tror jeg på storsejr :grin:
Fingers crossed :glad: Ja hvis han får lov til at udfordre så lover det godt! Glæder mig især til hans samarbejde med Adriano, tror det fungerer bedre end ham & Alba. Ja de sidste par kampe har ikke været gode for os, selvom vi vandt. Men nu har Don Tata taget en snak med dem, mon ikke vi ser et hold der lukker kampen i dag :glad:

Billede

Jeg ville i hvert fald blive bange og gøre som han sagde :grin:

Exactly... - Adriano kan jo også trække ind i banen... Alba laver mange af de samme løb, og det kunne godt ha' en negativ effekt på neymars spil...

Haha Tata looks dead serious : :grin:
"Messi is a innocent little guy that arrives at Victoria Station and picks the pockets of all those who think they are important without them noticing and who has a great group of ‘thieves’ working by his side.” ###Terry Venables

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af Piquénbauer »

Ajax line-up (official): Vermeer - VanRhijn Moisander Denswil Blind - Duarte Poulsen DeJong - Sigthorsson Bojan Boilesen

Barcelona line-up (official): Valdes - Alves Pique Mascherano Adriano - Cesc Busquets Iniesta - Alexis Messi Neymar

Det bliver ikke frækkere! Har store forventninger med den opstilling!
Senest rettet af Piquénbauer ons sep 18, 2013 7:49 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 18/9 FC Barcelona - Ajax

Indlæg af A$AP »

Cesc bliver vild i aften, mark my words!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster