Præsidentvalg 2021: ny tråd

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Madameskrald »

Det kan blive godt, men også en blød mellemvare, tænker jeg.

Hverken Xavi eller Cruyff har haft jobs på allerhøjeste niveau i international fodbold, men har dog gjort det anstændigt i deres karriere hidtil. Og så skal man jo lige vriste Cruyff fri af et manager job i en kinesisk storklub.

Flere af de øvrige (Blanco, Navarro) er ukendte kort i min verden, men har betydelige roller, da de vil have ansvar for scouting, tætte kontakt til ungdomsspillere mv., så det er sværtet at vurdere helheden, syntes jeg.

Ten Cate på træner posten havde for mig at se været et sikrere kort, da han har formået at omstille og integrere en række nye spillere i Ajax over en længere periode kombineret med flot og succesfuldt spil på banen. Men her har NN også fået installeret et meget kompetent sportsligt ansvarligt setup med Overmars m.fl., der lader Ten Cate koncentrere sig om holdet og spillet på banen.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5477
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men med Xavi får vi dog en træner som har en smule erfaring som træner, og samtidig, om nogen, kender og repræsenterer FCB som næsten ingen anden.

Han har været der stortset hele hans fodbold liv og har et Barca hjerte uden lige. Han var en teknisk strateg på banen, måske endda den bedste nogensinde på hans position.

Han har været bærende del af Pep perioden både med tiki-taka og genpres og ved hvordan filosofien bag dette er sat op, hvilken han pt prøver at implementere lige nu i sheik staten.

Jeg ser ikke nogen bedre kandidat end Xavi (undtagen Pep) som har samtlige spilleres respekt fra dag 1.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Norbit »

Bare vi ikke får en præsident med forbindelser til Raiola. Der er nok rav i klubben i forvejen. Kan ikke fordrage den agent.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Piquénbauer »

https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... barca.html

Tror godt vi kan begynde at forberede os på laporta som præsident. Ok det er måske ikke den største sample size men det er immervæk det tætteste vi kommer på en meningsmåling man kan bruge til noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Madameskrald »

Ikke bare er samplen meget lille, men alle (og ikke kun stemmeberettigede) har også haft adgang til den, hvilket begrænser den eksterne validitet markant.

Jeg vil snarere sige, at undersøgelsen er tæt på ubrugelig fra et akadamisk standpunkt (dermed ikke sagt, at Laporta ikke sagtens kan ende med at vinde).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm jeg er ret sikker på at det kun er stemmeberettigede der har deltaget?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14993
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1683 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Lopezzz »

Hvad tror I hvem skal træne Barca hvis Laporta bliver præsident?
Han er fuld af penge, han køber alt men jeg håber at det bliver Xavi eller bare en AKTIV træner på sidelinjen som konstant dirigerer spillet (Pep/Tito stil).
Koeman kan ikke engang bevæge sig og han kigger kun på jorden som om han aldrig har set græsset før.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
lør jan 02, 2021 2:25 pm
Hvad tror I hvem skal træne Barca hvis Laporta bliver præsident?
Han er fuld af penge, han køber alt men jeg håber at det bliver Xavi eller bare en AKTIV træner på sidelinjen som konstant dirigerer spillet (Pep/Tito stil).
Koeman kan ikke engang bevæge sig og han kigger kun på jorden som om han aldrig har set græsset før.
Kunne sagtens forestille mig Xavi og tænker det er sandsynligt, at det bliver ham.

Læste i en kommentar på Facebook, at Laporta har sagt, at såfremt han vælges som præsident, vil han få både Mbappé og Haaland til klubben.
Det lyder som en and på størrelse med Godzilla, men har I hørt noget om det? Det eneste, jeg har læst, er at Laporta har udtalt, at han ikke vil nævne spillere, træner osv. idet han ikke ér præsident. Men en plan må han have.

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør jan 02, 2021 2:37 pm
Lopezzz skrev:
lør jan 02, 2021 2:25 pm
Hvad tror I hvem skal træne Barca hvis Laporta bliver præsident?
Han er fuld af penge, han køber alt men jeg håber at det bliver Xavi eller bare en AKTIV træner på sidelinjen som konstant dirigerer spillet (Pep/Tito stil).
Koeman kan ikke engang bevæge sig og han kigger kun på jorden som om han aldrig har set græsset før.
Kunne sagtens forestille mig Xavi og tænker det er sandsynligt, at det bliver ham.

Læste i en kommentar på Facebook, at Laporta har sagt, at såfremt han vælges som præsident, vil han få både Mbappé og Haaland til klubben.
Det lyder som en and på størrelse med Godzilla, men har I hørt noget om det? Det eneste, jeg har læst, er at Laporta har udtalt, at han ikke vil nævne spillere, træner osv. idet han ikke ér præsident. Men en plan må han have.

Vist noget med at PSG overtager la Sagrada familia, som varetegn udenfor stadion, mens vi bytter camp Nou for westfalenstadion.

Bliver rigtig spændende!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Dytrax »

:lol: :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg overbevist om at Laporta ikke har sagt.

Omkring træner så tror jeg også det bliver Xavi. Jeg tror i det hele taget at han vil bruge mange af fonts ideer og feks hente Cruyff også.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Nyhuus »

Jeg synes stadigvæk Font virker mest spændende. Men jeg er i teorien ret ligeglad med, hvem af de 2 det bliver.
Det kan kun gå for langsomt med det præsidentvalg. Jo før det sker, jo før får vi forhåbentlig en afklaring ift. Messi, hvilket jeg i hvert fald virkelig godt kunne bruge.

Kvoller
Indlæg: 5155
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 795 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Kvoller »

Det er jo også helt absurd, at de kan få lov til først at holde valg d 24

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Nyhuus »

Ja, enig. Men gætter (håber) på, at der er nogle formaliteter, som vi ikke kender til, der gør at det var den tidligst mulige dato.
Så er det så bare at krydse fingre for, at den kære Corona ikke får udskudt valget :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Dytrax »

Former Barcelona head of youth football under Laporta, Jose Ramon Alexanko has signed for the candidacy of Joan Laporta.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster