Præsidentvalg 2021: ny tråd

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Kubala »

Var ham der Toni Freixa ikke på et tidspunkt en del af Barto ledelse? Hvis ja, og man vælger ham, så fortjener de her medlemmer jo ikke bedre? Man burde gå helt væk fra folk, der har været en del af Barto og Sandro holdet. Det er nogle virkelig rådne typer, der har været en del af det hold; altså Barto og Sandro holdet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Dytrax »

Kubala skrev:
søn mar 07, 2021 2:31 pm
Var ham der Toni Freixa ikke på et tidspunkt en del af Barto ledelse? Hvis ja, og man vælger ham, så fortjener de her medlemmer jo ikke bedre? Man burde gå helt væk fra folk, der har været en del af Barto og Sandro holdet. Det er nogle virkelig rådne typer, der har været en del af det hold; altså Barto og Sandro holdet.
Jo, han har også sagt, at skulle han ikke vinde, vil han stå til rådighed som rådgiver, ganske som han var for Barto.

Jeg kan se fordele og ulemper ved Font og Laporta, men vil klart foretrække at det bliver én af de to.

DeanCassady
Indlæg: 1575
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af DeanCassady »

I kølvandet på Bartomeu og co.'s fængselsbesøg tænker jeg ikke, at Freixa skal sætte næsen op efter posten. Laporta hiver formentlig en relativt sikker sejr hjem, selvom Fonts projekt umiddelbart fremstår mere defineret.

Men det er nok heller ikke helt dumt at have en mand med Laportas karisma og kontakter siddende på tronen.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Dytrax »

DeanCassady skrev:
søn mar 07, 2021 3:03 pm
I kølvandet på Bartomeu og co.'s fængselsbesøg tænker jeg ikke, at Freixa skal sætte næsen op efter posten. Laporta hiver formentlig en relativt sikker sejr hjem, selvom Fonts projekt umiddelbart fremstår mere defineret.

Men det er nok heller ikke helt dumt at have en mand med Laportas karisma og kontakter siddende på tronen.
Laporta har - forudsigeligt nok - udtalt, at han har fået henvendelser fra en magtfuld agent, der gerne vil sende en superstjerne i retning af Barcelona. Det lyder som en solid omgang valgflæsk, men han har kontakterne. Det bliver spændende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Piquénbauer »



¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Dytrax »

Håber virkelig ikke at Freixa vinder.

Laudrup9
Indlæg: 4
Tilmeldt: tors feb 11, 2021 1:41 pm

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Laudrup9 »

Er der nogen herinde, som har en viden om hvor mange danskere der er medlemmer og dermed ret til at stemme?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Kubala »

Dytrax skrev:
søn mar 07, 2021 3:00 pm
Kubala skrev:
søn mar 07, 2021 2:31 pm
Var ham der Toni Freixa ikke på et tidspunkt en del af Barto ledelse? Hvis ja, og man vælger ham, så fortjener de her medlemmer jo ikke bedre? Man burde gå helt væk fra folk, der har været en del af Barto og Sandro holdet. Det er nogle virkelig rådne typer, der har været en del af det hold; altså Barto og Sandro holdet.
Jo, han har også sagt, at skulle han ikke vinde, vil han stå til rådighed som rådgiver, ganske som han var for Barto.

Jeg kan se fordele og ulemper ved Font og Laporta, men vil klart foretrække at det bliver én af de to.
Jeg havde godt læst omkring det, han foreslog over for Laporta i tilfældet af, hvis han tabte. Og jeg tænkte nok, at han havde været en del af Barto-teamet, for jeg har hørt om ham før under noget relateret til Messi, Barto og noget i den dur i sin tid. For nogle år siden, hvis jeg ikke tager fejl.
Senest rettet af Kubala søn mar 07, 2021 7:53 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Kubala »

Hvis man vælger Freixa, så vil man jo et eller andet sted fortsætte i samme retning, som man har set under Barto og co.? I det tilfælde fortjener man ikke bedre, og så vil jeg mene, at problemet egentlig ligger hos medlemmerne.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Dytrax »

Kubala skrev:
søn mar 07, 2021 4:19 pm
Dytrax skrev:
søn mar 07, 2021 3:00 pm
Kubala skrev:
søn mar 07, 2021 2:31 pm
Var ham der Toni Freixa ikke på et tidspunkt en del af Barto ledelse? Hvis ja, og man vælger ham, så fortjener de her medlemmer jo ikke bedre? Man burde gå helt væk fra folk, der har været en del af Barto og Sandro holdet. Det er nogle virkelig rådne typer, der har været en del af det hold; altså Barto og Sandro holdet.
Jo, han har også sagt, at skulle han ikke vinde, vil han stå til rådighed som rådgiver, ganske som han var for Barto.

Jeg kan se fordele og ulemper ved Font og Laporta, men vil klart foretrække at det bliver én af de to.
Jeg havde godt læst omkring det, han forslog over for Laporta i tilfældet af, hvis han tabte. Og jeg tænkte nok, at han havde været en del af Barto-teamet, for jeg har hørt om ham før under noget relateret til Messi, Barto og noget i den dur i sin tid. For nogle år siden, hvis jeg ikke tager fejl.
Da Messi ville forlade klubben, udtalte Freixa:
"I am surprised and disappointed. I am disappointed by what Messi has done. The contracts are to be fulfilled and what Messi has to do is come with €700m and leave."
Han beskrives også som en slags håndlanger for Bartomeu og at vælge ham, vil være at fortsætte i det spor Bartomeu har lagt ud.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Norbit »

Gad vide hvad Messi stemmer 😂
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DeanCassady
Indlæg: 1575
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af DeanCassady »

Problemet har alle dage ligget hos medlemmerne, og det er vel meget sigende at Bartomeu formåede at blive (gen)valgt ovenpå Rosell-fadæsen, selvom stort set alle herinde kunne se, at han var håbløst sketchy.

Det sker heldigvis nok ikke igen.
Robert Zimmerman

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Kubala »

Dytrax skrev:
søn mar 07, 2021 4:26 pm
Kubala skrev:
søn mar 07, 2021 4:19 pm
Dytrax skrev:
søn mar 07, 2021 3:00 pm
Kubala skrev:
søn mar 07, 2021 2:31 pm
Var ham der Toni Freixa ikke på et tidspunkt en del af Barto ledelse? Hvis ja, og man vælger ham, så fortjener de her medlemmer jo ikke bedre? Man burde gå helt væk fra folk, der har været en del af Barto og Sandro holdet. Det er nogle virkelig rådne typer, der har været en del af det hold; altså Barto og Sandro holdet.
Jo, han har også sagt, at skulle han ikke vinde, vil han stå til rådighed som rådgiver, ganske som han var for Barto.

Jeg kan se fordele og ulemper ved Font og Laporta, men vil klart foretrække at det bliver én af de to.
Jeg havde godt læst omkring det, han foreslog over for Laporta i tilfældet af, hvis han tabte. Og jeg tænkte nok, at han havde været en del af Barto-teamet, for jeg har hørt om ham før under noget relateret til Messi, Barto og noget i den dur i sin tid. For nogle år siden, hvis jeg ikke tager fejl.
Da Messi ville forlade klubben, udtalte Freixa:
"I am surprised and disappointed. I am disappointed by what Messi has done. The contracts are to be fulfilled and what Messi has to do is come with €700m and leave."
Han beskrives også som en slags håndlanger for Bartomeu og at vælge ham, vil være at fortsætte i det spor Bartomeu har lagt ud.
Jep, det er også min umiddelbare konklusion/analyse. Medlemmerne vil så egentlig ikke ændre på noget og er umiddelbart tilfredse med tingenes tilstand. Eller majoriteten er det, tænker jeg, hvis de vælger Freixa.
Senest rettet af Kubala søn mar 07, 2021 7:54 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Kubala »

DeanCassady skrev:
søn mar 07, 2021 4:27 pm
Problemet har alle dage ligget hos medlemmerne, og det er vel meget sigende at Bartomeu formåede at blive (gen)valgt ovenpå Rosell-fadæsen, selvom stort set alle herinde kunne se, at han var håbløst sketchy.

Det sker heldigvis nok ikke igen.
Jep, men forhåbentlig har man lært af det. Man skulle nemlig ikke have valgt Barto efter det med Sandro. Hvis man igen gør sådan noget, nu med Freixa, så begynder jeg i hvert fald tvivle på hele den her medlemskabsstruktur og hvor godt det egentlig er.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Præsidentvalg 2021: ny tråd

Indlæg af Dytrax »

Foreløbigt ser det ud til at Freixa fører.

Helt ærligt, altså. Så får vi mere af det samme. Dybt suk.
One of the socios who went to vote was told that someone had already voted with his ID. At the club, they do not know what exactly has happened. (Cadena SER)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster