Ronald Koeman

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Drake »

Så enig :!:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

nosslo15
Indlæg: 1024
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af nosslo15 »

Lad os prøve, at lege med tanken om, at Koeman fyres.

Kunne det så ikke sagtens blive endnu værre? :sørgelig:

Det har jeg da i hvert fald fantasi nok til at forestille mig.

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af SuperBarca »

Problemet er bare at jeg absolut ingen tiltro har til Koeman. Han er bare en dårlig træner og man skulle nok have forfremmet ham der havde B-holdet i sin tid.

Synes man skulle give Xavi chancen og så give ham 3-4 solide år hvor han sidder sikkert i sædet og har mulighed for at sætte sit præg på holdet. Men stemningen omkring Xavi kan selvfølgelig også hurtig vende hvis spillet er dårligt. På dette tidspunkt af sæsonen er der bare kun ringe alternativer. Alle de gode trænere er lige startet på en ny sæson og er derfor nok ikke interesseret i at joine en klub i total kaos.

Mésqueunclub
Indlæg: 368
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Mésqueunclub »

nosslo15 skrev:
tors sep 16, 2021 6:44 pm
Lad os prøve, at lege med tanken om, at Koeman fyres.

Kunne det så ikke sagtens blive endnu værre? :sørgelig:

Det har jeg da i hvert fald fantasi nok til at forestille mig.
Hvem end der træner Barcelona lige nu vil møde mange problemer. Pga. skader i offensiven og dårligt transfersvindue. Der er ingen tvivl om at trænere som Nagelsmann og Tuchel er gode, men de overtager altså komplette hold, som bruger store millionbeløb i transfers. Vi mister 12mio. på at afskrive Koeman, som kunne være brugt i transfersen, og der skal findes en ny træner, hvilket er svært når sæsonen er begyndt. Vi er i en opbygningsfase med 7 spillere som er 20 år eller under. Mistet store profiler. Koeman kan ikke lave en Guardiola og bede bestyrelsen om 117mio. Hvis resultaterne bliver værre og værre skal der selvfølgelig gøres noget, men syntes det er for tidligt.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Drake »

Jeg håber altså snart Laporta tager sig sammen og snart fyrre Koeman :!:

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

nosslo15
Indlæg: 1024
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af nosslo15 »

Mésqueunclub skrev:
tors sep 16, 2021 7:07 pm
nosslo15 skrev:
tors sep 16, 2021 6:44 pm
Lad os prøve, at lege med tanken om, at Koeman fyres.

Kunne det så ikke sagtens blive endnu værre? :sørgelig:

Det har jeg da i hvert fald fantasi nok til at forestille mig.
Hvem end der træner Barcelona lige nu vil møde mange problemer. Pga. skader i offensiven og dårligt transfersvindue. Der er ingen tvivl om at trænere som Nagelsmann og Tuchel er gode, men de overtager altså komplette hold, som bruger store millionbeløb i transfers. Vi mister 12mio. på at afskrive Koeman, som kunne være brugt i transfersen, og der skal findes en ny træner, hvilket er svært når sæsonen er begyndt. Vi er i en opbygningsfase med 7 spillere som er 20 år eller under. Mistet store profiler. Koeman kan ikke lave en Guardiola og bede bestyrelsen om 117mio. Hvis resultaterne bliver værre og værre skal der selvfølgelig gøres noget, men syntes det er for tidligt.
Jeg er nemlig også bange for, at det vil blive meget svært at få en ny ordentlig træner, jeg ved ikke, hvem der er ledige og Xavi er vist på kontrakt for endnu et år hos Al Sadd. Sådan som jeg ser det kan vi sagtens komme til at hænge på Koeman resten af sæsonen.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Drake »

Kunne være spænende med Jordi Cruyff som midlertidig træner frem til næster sæson.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca Barça
Indlæg: 37
Tilmeldt: fre feb 26, 2021 4:19 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Visca Barça »

Drake skrev:
tors sep 16, 2021 8:10 pm
Kunne være spænende med Jordi Cruyff som midlertidig træner frem til næster sæson.
Det kunne jeg altså også godt be' om :clap:

nosslo15
Indlæg: 1024
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af nosslo15 »

Visca Barça skrev:
tors sep 16, 2021 8:16 pm
Drake skrev:
tors sep 16, 2021 8:10 pm
Kunne være spænende med Jordi Cruyff som midlertidig træner frem til næster sæson.
Det kunne jeg altså også godt be' om :clap:
Har han overhovedet nogen erfaring?

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Drake »

nosslo15 skrev:
tors sep 16, 2021 8:22 pm
Visca Barça skrev:
tors sep 16, 2021 8:16 pm
Drake skrev:
tors sep 16, 2021 8:10 pm
Kunne være spænende med Jordi Cruyff som midlertidig træner frem til næster sæson.
Det kunne jeg altså også godt be' om :clap:
Har han overhovedet nogen erfaring?
Ja lidt, men dog på meget lavt niveau.
https://www.transfermarkt.com/jordi-cru ... iner/22087
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Dytrax »

Laporta has the following names in mind if he sacks Koeman:

⚪ Jordi Cruyff
⚪ Sergi Barjuán
⚪ Henrik Larsson
⚪ Xavi
⚪ Ten Hag

[betevé]

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Barca80 »

Koeman skal bare fyres !! Hvem der skal erstatte ham? Lige nu vil jeg sk*** på om den kommende træner "kender klubben" (tidligere Barca mand) eller om han er et taktisk-geni !! :oops: :oops:

Jeg ønsker en træner som kan MOTIVERE og OPILDNE spillerene, så de præsterer optimalt med kæmpe selvtillid og gåpåmod igennem samtlige 90 minutter! En træner med ILD i ØJNENE, som samtidig nok skal tilpasse sig Barcas spillestil og spille med tiki taka!! DERFOR SÆT ANTONIO CONTE IND ASAP !! :op:

nosslo15
Indlæg: 1024
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
tors sep 16, 2021 9:59 pm
Laporta has the following names in mind if he sacks Koeman:

⚪ Jordi Cruyff
⚪ Sergi Barjuán
⚪ Henrik Larsson
⚪ Xavi
⚪ Ten Hag

[betevé]
De 3 første er vel ikke så interessante.

Xavi kommer det vel an på om han har en klausul i sin kontrakt, så han kan forlade Al Sadd, hvis barca ringer - og han i øvrigt har lyst.

Er Ten Hag ledig?

Hvad med ham, der trænede b-holdet sidste sæson? Jeg kan ikke huske hvad han hedder.

nosslo15
Indlæg: 1024
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af nosslo15 »

Barca80 skrev:
tors sep 16, 2021 10:52 pm
Koeman skal bare fyres !! Hvem der skal erstatte ham? Lige nu vil jeg sk*** på om den kommende træner "kender klubben" (tidligere Barca mand) eller om han er et taktisk-geni !! :oops: :oops:

Jeg ønsker en træner som kan MOTIVERE og OPILDNE spillerene, så de præsterer optimalt med kæmpe selvtillid og gåpåmod igennem samtlige 90 minutter! En træner med ILD i ØJNENE, som samtidig nok skal tilpasse sig Barcas spillestil og spille med tiki taka!! DERFOR SÆT ANTONIO CONTE IND ASAP !! :op:
HÆ. hæ, hæ, Conte. ja der er da ild i øjnene og temperament.

Men Conte ville jo ikke kunne vende sig til en dominerende slags fodbold, han kan dog godt spille en offensiv 3-5-2, som man så hos Inter sidste år, men lige så snart første mål er scoret, så er det ned i skyttegraven.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors sep 16, 2021 11:11 pm
Barca80 skrev:
tors sep 16, 2021 10:52 pm
Koeman skal bare fyres !! Hvem der skal erstatte ham? Lige nu vil jeg sk*** på om den kommende træner "kender klubben" (tidligere Barca mand) eller om han er et taktisk-geni !! :oops: :oops:

Jeg ønsker en træner som kan MOTIVERE og OPILDNE spillerene, så de præsterer optimalt med kæmpe selvtillid og gåpåmod igennem samtlige 90 minutter! En træner med ILD i ØJNENE, som samtidig nok skal tilpasse sig Barcas spillestil og spille med tiki taka!! DERFOR SÆT ANTONIO CONTE IND ASAP !! :op:
HÆ. hæ, hæ, Conte. ja der er da ild i øjnene og temperament.

Men Conte ville jo ikke kunne vende sig til en dominerende slags fodbold, han kan dog godt spille en offensiv 3-5-2, som man så hos Inter sidste år, men lige så snart første mål er scoret, så er det ned i skyttegraven.
Det absolut vigtigste, NÅR der skal findes en ny træner, er at han kan finde ud af få spillerne i en acceptabel fysisk form og at han kan praktisere et fuldbane pres. Barca er milevidt efter på alle de fysiske parametre, ikke kun når man møder tophold, men også når man møder Bilbao, Sevilla, Betis osv. Selv Getafe tryner dem på de fysiske parametre og sådan har det været længe. Så man skal have en træner ind, der kræver langt, langt mere til træning, hver evig eneste dag. Og så skal der pres til, pres, pres, pres, over det hele og hele kampen igennem.

Mit bedste bud lige nu og her, vil være Roger Schmidt. Han har kontrakt udløb til sommer og kunne måske lokkes væk fra PSV midt i sæsonen, uden at koste en bondegård. Schmidt spiller vertikalt angrebs fodbold, med pres over hele banen og selvom han måske ikke er den typiske Barcatræner, med mange afleveringer, så er han kendt for at kunne omstille sig og fremfor alt, spille med det materiale, han har til rådighed.

Jeg tror ikke Xavi er klar på opgaven, som den ser ud lige nu. Ten Hag kunne være en mulighed, men jeg synes Schmidt ville være bedre. Så er der Gallardo fra River. Jeg kender ikke meget til ham, andet end jeg kan huske ham som spiller og så har jeg læst et par artikler om hans taktiske præferencer. Han er interessant, fordi han gerne vil spille fodbold, som Barca gerne vil også. Han bliver rost til skyerne af mange eksperter og Pep er også helt vild med ham og det er jo et kvalitets stempel i sig selv, når man holder med Barca. Han har ikke trænet i Europa endnu og der kan sporene fra Tata Martino skræmme lidt, men på den anden side, så har han spillet fem år i fransk fodbold, som spiller og han er kendt for at orientere sig meget mod Europa, når han skal videreudvikle spillet og taktikken. Han ville være mit nr. 2 valg. I hvert fald, når vi skal være realistiske og det skal vi jo i øjeblikket.

Men altså alt andet end Koeman, for guds skyld.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster