Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af emo »

Perfekt. En del kampe for sent men alle kunne se det bare ikke Laporta. Nå men de har jo vidst det længe så regner med at de har erstatningen klar allerede om et par timer.
Allez...

Kvoller
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Indlæg af Kvoller »

Pjanic er ret tilfreds virker det til :lol:

kklaus
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Indlæg af Isageren »

Har I set hvad Ronald Koeman har udtalt i de hollandske medier? Manden lever på en anden planet. Han brokker sig over at Messi forlod klubben, når man kunne købe Ferran Torres. Forstod han ikke at det havde noget med lønnen at gøre? Desuden er det bare et bevis for at Ronald Koeman ikke have en taktik, det handlede bare om at give den til Messi. Derudover siger han at Laporta ikke gav ham nok tid(!), ligesom han har givet Xavi. Jeg ved ikke hvad der går i gennem mandens hoved, men han havde helt seriøst længere tid, og Xavi gør det allerede langt bedre, uden Messi, husk det.

Med Koeman er det aldrig hans skyld, selv ikke efter flere mislykkede trænerjobs, kan han acceptere at han ikke er god nok. Det piner mig at læse om ham, fordi hold fast hvor er han en kujon. Det begynder at nå til det punkt, hvor hans status i klubben tager et dyk.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Indlæg af Dytrax »

Koeman: "They didn't give me the same time as Xavi, It's still painful for me."

"Every coach needs time and patience from the board."

"Laporta told me one thousand times that Xavi was not his manager, as he lacked experience."

“You won't see me at the Camp Nou for a while, I can't do that yet. With this president I cannot pretend that nothing happened.”

“I was not Laporta's coach. I had that feeling from the first moment, after the elections there was no click. That necessary support from above was lacking.”

“The important thing was not money for me. I really wanted to succeed as a coach at Barcelona, ​​to do everything I could, but I realized that Laporta wanted to get rid of me because I wasn't appointed by him.”

"I was working with many injured. Now Pedri is back in shape, and Ousmane Dembélé... You can see everything."

"I would have liked signings too. But I'm happy for the club , since now things are going better, and for the players. It's nice to see Frenkie de Jong play good old-fashioned football, he has such quality."

"It was at the insistence of the club management that I agreed to the departure of some players to put the finances in order. But then when you see that they attract someone for 55 million euros shortly after letting Messi go… ”

“Then you wonder if there wasn't something else going on. Why did Messi have to leave?“

EasyBuddhist
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors mar 03, 2022 5:09 pm
Koeman: "They didn't give me the same time as Xavi, It's still painful for me."

"Every coach needs time and patience from the board."

"Laporta told me one thousand times that Xavi was not his manager, as he lacked experience."

“You won't see me at the Camp Nou for a while, I can't do that yet. With this president I cannot pretend that nothing happened.”

“I was not Laporta's coach. I had that feeling from the first moment, after the elections there was no click. That necessary support from above was lacking.”

“The important thing was not money for me. I really wanted to succeed as a coach at Barcelona, ​​to do everything I could, but I realized that Laporta wanted to get rid of me because I wasn't appointed by him.”

"I was working with many injured. Now Pedri is back in shape, and Ousmane Dembélé... You can see everything."

"I would have liked signings too. But I'm happy for the club , since now things are going better, and for the players. It's nice to see Frenkie de Jong play good old-fashioned football, he has such quality."

"It was at the insistence of the club management that I agreed to the departure of some players to put the finances in order. But then when you see that they attract someone for 55 million euros shortly after letting Messi go… ”

“Then you wonder if there wasn't something else going on. Why did Messi have to leave?“
Hvad får Koeman ud af den omgang? Lidt sørgeligt, han føler trang til at hævde sig selv på den måde og til at kritisere beslutninger, der så åbenlyst har været rigtige
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Michman
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Indlæg af Michman »

"Jeg fik ikke den tid som Xavi får.." Nej Koeman fordi din spille stil was utterly shit.. Din klovn
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Isageren

Indlæg af Isageren »

Michman skrev:
tors mar 03, 2022 7:35 pm
"Jeg fik ikke den tid som Xavi får.." Nej Koeman fordi din spille stil was utterly shit.. Din klovn
Utroligt at man kan have fejlet så mange steder, have den alder, og så alligevel aldrig tage ansvar. Joaquin beskrev det perfekt om ham i Valencia. Det er mit største problem med ham, glem ham som spiller, glem ham som træner, det er personen Ronald Koeman jeg ikke kan lide. Arrogant, stædig og ingen form for selverkendelse. Aldrig hans skyld, altid de andre, grow the fuck up
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

:lol: :lol: :lol:

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
fre mar 04, 2022 12:36 am
:lol: :lol: :lol:

Billede
Temaet fra Benny Hill Show + highlights fra Koeman æraen passer forbavsende godt sammen. :lol:

Om end, det naturligvis ikke var sjovt... :grin:

DeanCassady
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Indlæg af DeanCassady »

Lige præcis tid var velsagtens det, han fik mest af.
Robert Zimmerman

JHMark
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Indlæg af JHMark »

Og nu har Laporta så svaret igen og udtalt at Koeman skulle været fyret tidligere haha!

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Ronald Koeman: “When I left, Real Madrid was 8 points away, now they're twice away.”

Ronald Koeman: “The club's situation hurts, it's sad because I'm a Culé.”

Ronald Koeman: “I ask you all to support Xavi.”

Ronald Koeman: “I didn't get support from the president but I hope Xavi will get it, he's a Barça legend.”

Ronald Koeman: “Changing the coach does not always result in improvement.”

Ronald Koeman: “Laporta was evaluating me in the media… This is not a good thing and the coach does not need that.”

Ronald Koeman: “During my time as coach, we won the Copa and we were playing great football.”

Ronald Koeman: “I can't compare the club's current situation to mine because I did not have the support of the administration like Xavi has.”

‘Loss of the Barça DNA?’

Ronald Koeman: “You can't compare the coaches, there are so many ways to win. We won the Copa by playing beautiful football, there is no clear style today.”

Ronald Koeman: “I didn't care if you were 16 or 37. When you have the potential, I give you the opportunity on the pitch.”

Brugeravatar
Rekick
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Indlæg af Rekick »

Dytrax skrev:
tors apr 28, 2022 3:23 pm
Ronald Koeman: “During my time as coach, we won the Copa and we were playing great football.”

‘Loss of the Barça DNA?’

Ronald Koeman: “You can't compare the coaches, there are so many ways to win. We won the Copa by playing beautiful football, there is no clear style today.”
Jeg tror Koeman har en lidt anden defintion af "great football" end jeg har.

Brugeravatar
Isageren

Indlæg af Isageren »

Øhhhhmmm Koeman, du havde Messi, (også Griezmann, hvis mål ville have hjulpet i denne sæson)

Besvar