Ronald Koeman

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Filten »

Synes han burde få en sæson mere hvor han får de spillere han ber om til fornuftige priser. Han har imo klaret det godt med det, han har haft til rådighed.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
fre maj 28, 2021 6:50 pm
Dytrax skrev:
fre maj 28, 2021 4:38 pm
Wasserman Netherlands, der fungerer som sportslig manager for Koeman, skrev på Twitter:

"Forestil dig:

Jeg vil gifte mig med dig, men har mine tvivl.

Giv mig to uger til at finde en bedre partner.

Hvis jeg ikke finder en bedre, skal vi giftes."


De har efterfølgende slettet det igen, men det lader til at være holdningen, at Koeman holdes på standby, indtil en anden træner - måske - ansættes.
Minder mig om da jeg skulle vælge mellem min kæreste og 2 svenske supermodeller...det kan være en svær beslutning..
Godt valg men kan du leve med det :lol:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
lør maj 29, 2021 1:36 am
Antimadridista skrev:
fre maj 28, 2021 6:50 pm
Dytrax skrev:
fre maj 28, 2021 4:38 pm
Wasserman Netherlands, der fungerer som sportslig manager for Koeman, skrev på Twitter:

"Forestil dig:

Jeg vil gifte mig med dig, men har mine tvivl.

Giv mig to uger til at finde en bedre partner.

Hvis jeg ikke finder en bedre, skal vi giftes."


De har efterfølgende slettet det igen, men det lader til at være holdningen, at Koeman holdes på standby, indtil en anden træner - måske - ansættes.
Minder mig om da jeg skulle vælge mellem min kæreste og 2 svenske supermodeller...det kan være en svær beslutning..
Godt valg men kan du leve med det :lol:
Ja! Det svenske sprog er dog lidt anstrengende :grin:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
lør maj 29, 2021 6:17 pm
Lopezzz skrev:
lør maj 29, 2021 1:36 am
Antimadridista skrev:
fre maj 28, 2021 6:50 pm
Dytrax skrev:
fre maj 28, 2021 4:38 pm
Wasserman Netherlands, der fungerer som sportslig manager for Koeman, skrev på Twitter:

"Forestil dig:

Jeg vil gifte mig med dig, men har mine tvivl.

Giv mig to uger til at finde en bedre partner.

Hvis jeg ikke finder en bedre, skal vi giftes."


De har efterfølgende slettet det igen, men det lader til at være holdningen, at Koeman holdes på standby, indtil en anden træner - måske - ansættes.
Minder mig om da jeg skulle vælge mellem min kæreste og 2 svenske supermodeller...det kan være en svær beslutning..
Godt valg men kan du leve med det :lol:
Ja! Det svenske sprog er dog lidt anstrengende :grin:
:lol: :thumbup:
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Piquénbauer »

Rygterne peger på at Koeman fortsætter. Han er dyr at komme af med og der er åbenbart ikke nogle træneremner på markedet ledelsen finder spændende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af ladislau »

Trist vi ikke får Xavi og en genopbygning af holdet.

Nu står den på kompensations- og lappeløsninger. Det bliver et langt uskønt år.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Dytrax »

ladislau skrev:
tirs jun 01, 2021 3:03 pm
Trist vi ikke får Xavi og en genopbygning af holdet.

Nu står den på kompensations- og lappeløsninger. Det bliver et langt uskønt år.
Det bliver mere af det samme. Uanset spillere, vil det taktiske oplæg, ind/udskiftning være Koeman.

Øv.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Filten »

Men han har denne gang (forhåbenligt) flere kvalitetsspillere at arbejde med og et bedre forsvar.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tirs jun 01, 2021 5:34 pm
ladislau skrev:
tirs jun 01, 2021 3:03 pm
Trist vi ikke får Xavi og en genopbygning af holdet.

Nu står den på kompensations- og lappeløsninger. Det bliver et langt uskønt år.
Det bliver mere af det samme. Uanset spillere, vil det taktiske oplæg, ind/udskiftning være Koeman.

Øv.
Jeg skifter til kvindefodbold fra næste sæson.
Mere underholdning, mange mål, lækre ben
MDCCCXCIX

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tirs jun 01, 2021 5:34 pm
ladislau skrev:
tirs jun 01, 2021 3:03 pm
Trist vi ikke får Xavi og en genopbygning af holdet.

Nu står den på kompensations- og lappeløsninger. Det bliver et langt uskønt år.
Det bliver mere af det samme. Uanset spillere, vil det taktiske oplæg, ind/udskiftning være Koeman.

Øv.
Måske... men man kunne os vende den om og sætte sig i Koemans sted og vende sig om og kigge ud på den bænk han havde til rådighed. Hvem skulle han dog skifte ind for at ændre kampene ? Vi havde jo en til grin dårlig bænk i denne sæson ift. hvad vi har haft vi har ingen fast 9’er hvertfald ingen gode 9’ere og vi havde ingen absolut ingen kreative midtbane spillere til at bryde modstandernes forsvar op. Måske er puig det eneste bud på en offensiv kreatør som fik meget få minutter igennem sæsonen. Dem der spillede midtbane i denne sæson er imo kun pasningsspillere som er på banen for at holde bolden igang meget lidt offensiv kreativitet. Forsvaret siger sig selv vi har en ung dest, en aldrende pique, uerfaren Araujo (gjorde det dog godt), en klovn i en Barca trøje (lenglet) og Alba som også gjorde det godt set over hele sæsonen. Vi har et amputeret forsvar.

Synes det vil være fint at give Koeman en sidste sæson med nye spillere efter hans ønske + garcia / agureo og få smidt lenglet, Roberto, pjanic langtvæk og er det lige så ringe rent titelmæssigt og spillemæssigt. Ja så er han nok ikke træneren i Barca i sæsonen 2022/23
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Lopezzz »

Forstår ikke at folk bliver ved med at nævne Pjanic. Manden har spillet ca 3 kampe i alt i hele sæsonen.
Det er stensikkert at han bliver solgt og alle er vist klar over det.

Hvad med Pique, Griezmann, Umtit, Alba, Martin??
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Drake »

Jeg vil meget gerne af af Koeman, men det er fint hvis han fortsætter en sæson mere, hvis vi ikke kan finde en bedre træner, og det bliver alligevel en overgangs sæson mere. Især hvis Messi bliver, så må vi vente med at bygge noget nyt op, da han fylder alt for meget på banen og i taktikken til vi kan bygge ordenligt op. Og med de spillere vi har fået og ser ud til vi får, så rykker det os ingen steder, så igen, næste sæson bliver bare endnu en overgangs sæson uden godt spil og titler, så vi må bare nyde at se de unge, Messi og Agüero spille, og håbe på godt spil end i mellem.

Også bliver Puig nød til at finde sig en anden klub, det går ikke med endnu en sæson som bænke varmer/vandbærer :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af EasyBuddhist »

https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... nador.html

Man har haft det på fornemmelsen hele tiden, men denne fortæller en del om de seneste træneres mangel på individuel coaching. Barca mangler visioner i spillet og man er faldet meget bagud på udvikling og motivation.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
fre aug 20, 2021 9:54 am
https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... nador.html

Man har haft det på fornemmelsen hele tiden, men denne fortæller en del om de seneste træneres mangel på individuel coaching. Barca mangler visioner i spillet og man er faldet meget bagud på udvikling og motivation.
bekymrende
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ronald Koeman

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
fre aug 20, 2021 9:59 am
EasyBuddhist skrev:
fre aug 20, 2021 9:54 am
https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... nador.html

Man har haft det på fornemmelsen hele tiden, men denne fortæller en del om de seneste træneres mangel på individuel coaching. Barca mangler visioner i spillet og man er faldet meget bagud på udvikling og motivation.
bekymrende
Ja, det er sgu bekymrende og tegnene har været der længe, Historierne er begyndt at slippe ud fra omklædningsrummet og kommer i en lind strøm fra tideligere spillere og trænere. Jeg kan huske, jeg det sidste halvandet år under Valverde, tit sad og undrede mig over holdets fysiske form. De havde altid perioder af kampene hvor der manglede overskud og det blev mere og mere udtalt med tiden. Historierne om manglende træningssessioner er så kommet efterfølgende og selv om Setien skruede en smule op for træningsmængden, så er det først under Koeman, man er vendt tilbage til et normalt leje igen. Det må man trods alt give Koeman, truppen er i langt bedre fysisk forfatning, end den har været i mange, mange år

I denne historie er det dog nogle andre ting, som mangler i træningen. Den ene er udvikling, den anden er implementering af systemer. Det hjælper jo ikke noget at sætte holdet til at spille 3-4-3 f.eks., hvis man ikke har trænet de løb, der kræver at spille det og det gælder ikke kun holdet, men specielt de enkelte spillere. Jeg synes tit, man har siddet og undret sig over manglende løb, dårlig positionering og en generel mangel på parathed og tænkt, "jamen for helvede, hvad laver de på træningsbanen? Snakker trænerne ikke med deres spillere eller hvad?"

Igen, Koeman har bestemt fået rettet op på nogle ting i forhold til parathed og positionering, men jeg synes stadig der mangler udvikling i spillet. Han er en meget traditionel træner og jeg synes, han i nogen grad mangler evnerne til at se nye kvaliteter i spillerne og få det bedste ud af dem. Imod Sociedad var der opløftende momenter i angrebet, hvor de tre forreste virkelig fik udnyttet deres bevægelighed og det er bestemt noget, man skal fortsætte med, da man jo har en udpræget mangel på individuelle færdigheder. Man har simpelthen ikke spillere, der kan sætte en mand og skabe overtal på den måde. Jeg mangler dog stadigvæk at der mangler dynamik på midtbanen, når man har bolden foran modstandernes mål. Tingene har en tendens til at blive for systemiske uden kreative indfald. Man skal lade spillerne have en vis form for frihed i deres spil, ellers bliver det for nemt at læse og man vil uundgåeligt komme til at tabe point, når man møder modstandere, der fundet det rigtige setup. Koeman har i hvert fald ikke vist indtil videre vist, at han evner at ændre kampene betydeligt, når de først er under vejs og mange gange falder han også igennem i hans pregame taktik, hvor det bliver for meget op af bakke allerede fra start, simpelthen fordi han kører på, uden at tænke på modstanderen og på, hvilke spillere der kan gøre en forskel i lige netop den kamp.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster