Quique Setién

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Quique Setién

Indlæg af Lopezzz »

Kike står bare der på sidelinjen og kigger på uden at snakke med spillerne og så har han det bekymrende og tvivlsomt ansigtsudtryk som om han aldrig har trænet en klub. Det samme udtryk har han også når han sidder på bænken. Fuck jeg vil gå helt amok på sidelinjen hvis jeg var der mens vi spiller dårligt. Hans assistent er mere aktiv men ham kan jeg ikke lide. Der er et eller andet over ham som pisser mig af.
Vi skal have en ung og meget aktiv træner med eller uden det store erfaring. En der er altid der for spillerne og en der kan får dem til at smile og være glad og positiv uanset resultaterne.
Jeg kan ikke huske sidste gang vi scorede mål hvor alle løb over til bænken og fejre det med trænerstaben?
Det er godt nok længe siden
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Antimadridista »

Det er hovedløst, at han får lov at blive til CL. Han tilfører efterhånden kun apati og tristhed.

Måske det er en økonomisk beslutning..!?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af kklaus »

Synes denne tråd rammer meget godt:

https://twitter.com/Sameer_R13/status/1 ... 7797382144
Giv mig min sko tilbage, røv!

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Alias-A »

Det mest frustrerende er, at der ikke sker en skid før ledelsen er væk og der renses ud i truppen.
Så vi skal pines en hel sæson mere...
93' Iniesta

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Dytrax »

Alias-A skrev:
lør jul 18, 2020 2:28 pm
Det mest frustrerende er, at der ikke sker en skid før ledelsen er væk og der renses ud i truppen.
Så vi skal pines en hel sæson mere...
Enig.
Den virkelige udfordring, er ledelsen. Så længe de sidder øverst i kransekagen, vil den apati og tristhed, som Anti nævner, være synlig og dét i særdeleshed på banen, hvor Messi har ageret enmandshær.
Der trænger i den grad til udrensning og før det sker, vil det mønster vi har set de seneste år, formentlig gentages.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Quique Setién

Indlæg af Lopezzz »

Alias-A skrev:
lør jul 18, 2020 2:28 pm
Det mest frustrerende er, at der ikke sker en skid før ledelsen er væk og der renses ud i truppen.
Så vi skal pines en hel sæson mere...
Men Barto kan gå af før tid hvis vi/fans presser ham til det yderste og det sker forhåbentlig efter CL
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Tello »

Så længe spillerne har den magt de har, så er det sgu ligegyldigt hvem der træner dem. Der sker intet. Så længe Barto og Abidal står i spidsen så sker der ikke en skid. De andre hold har luret os, vi kan ikke finde ud af at handle eller sælge og vi har mistet vores DNA totalt. Håbløs situation.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Drake »

Tello skrev:
lør jul 18, 2020 7:25 pm
Så længe spillerne har den magt de har, så er det sgu ligegyldigt hvem der træner dem. Der sker intet. Så længe Barto og Abidal står i spidsen så sker der ikke en skid. De andre hold har luret os, vi kan ikke finde ud af at handle eller sælge og vi har mistet vores DNA totalt. Håbløs situation.
Spot on :!:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Dytrax »

Hristo Stoichkov: "What went wrong at Barça? The mentality of a coach who is mediocre and his assistant."
:lol:

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Kvoller »

Jamen det kører da fortsat super! Tak Bartomeu! :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Dytrax »

Quique Setien (Ex-Barça): “I knew I was going to Barça because they don't have anyone else, but you can't refuse Barça and train the best players in the world and among the best.”

“There are a lot of things that really catch your eye, first because you know the level there, and then the dressing room which I've never experienced before, it was something else entirely and I was shocked.”

“Throughout my football career, I've never seen a dressing room like the one in Barça, I was really shocked.”

“There are things in the Barça dressing room that are impossible to control. You find yourself in a dressing room that is not happy.”

“What happened against Bayern? In the first 20 minutes, the team was fine against a great team, but after receiving the fourth goal, the team collapsed. Barça had been suffering for years and it was time for a huge revolution.”

“They didn't tell me I wouldn't continue, I just watched the president speak on TV, and the next day Abidal came to ask me to forgive them with the money.”

“Laporta’s deputy was trying to convince me once more to forgive them with money and I said “NO” again. He was very nice to me, and after three or four conversations he said, "Okay, I'll make you an offer tomorrow." To this day, no one has submitted anything.”
“I'm calm because I know that in the end justice will be done and they will pay me.”

”How did I feel when I saw Messi asking to leave? Nothing, I just wanted him to go well so they could pay me.”

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af VicValde »

Dytrax skrev:
tors aug 12, 2021 4:17 pm
Quique Setien (Ex-Barça): “I knew I was going to Barça because they don't have anyone else, but you can't refuse Barça and train the best players in the world and among the best.”

“There are a lot of things that really catch your eye, first because you know the level there, and then the dressing room which I've never experienced before, it was something else entirely and I was shocked.”

“Throughout my football career, I've never seen a dressing room like the one in Barça, I was really shocked.”

“There are things in the Barça dressing room that are impossible to control. You find yourself in a dressing room that is not happy.”

“What happened against Bayern? In the first 20 minutes, the team was fine against a great team, but after receiving the fourth goal, the team collapsed. Barça had been suffering for years and it was time for a huge revolution.”

“They didn't tell me I wouldn't continue, I just watched the president speak on TV, and the next day Abidal came to ask me to forgive them with the money.”

“Laporta’s deputy was trying to convince me once more to forgive them with money and I said “NO” again. He was very nice to me, and after three or four conversations he said, "Okay, I'll make you an offer tomorrow." To this day, no one has submitted anything.”
“I'm calm because I know that in the end justice will be done and they will pay me.”

”How did I feel when I saw Messi asking to leave? Nothing, I just wanted him to go well so they could pay me.”
Av, hvor er han bitter! Og av, hvor er det pinligt at tidligere trænere har penge til gode!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Quique Setién

Indlæg af Tello »

Jeg synes faktisk det er fint at han udstiller hvor meget der er galt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster