Ernesto Valverde

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af blunderbaws »

Men heldigvis er ligaen stadig åben. Intet er afgjort endnu. Man kan stadig nå at fyre valverde og vinde ligaen. Barto, det er ikke for sent. Pleeeeaaase

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af SpillerSomMESSI »

blunderbaws skrev:Men heldigvis er ligaen stadig åben. Intet er afgjort endnu. Man kan stadig nå at fyre valverde og vinde ligaen. Barto, det er ikke for sent. Pleeeeaaase

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Jeg ser helst en Sevilla sejr i aften, selvom de derved vil komme 6 point foran. Men hellere dem, da de har notorisk svingende resultater end Real som måske kunne få fornyet momentum.

Hvis Valderne bliver fyret, bør det gøres snarest, da en ny træner ville kunne komme til at sætte sit præg på holdets spillestil, taktik og system allerede nu, istedet for evt til vinter.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Lopezzz »

Synes uafgjort ville være bedst så der er kun 4 point op til 1.plads
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af blunderbaws »

Det er jo vanvid, at der på ingen måde er tegn på trænerfyring. Der er knap nok tvivlsomme rygter på Twitter, jeg kan varme med ved.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af emo »

Jeg kan godt se at man måske lige skal slå koldt vand i blodet, og se om han kan rette det her op, det kan jo være at der i bund og grund ikke skal meget til før vi er på rette kurs igen. Om vi viner La Liga eller CHL så skal han væk til sommer, for han vil aldrig kunne ændre sin tilgang og stil til spillet. Men at fyre ham lige nu og her, ved jeg ikke om er optimalt, hvis som sagt der ikke skal meget til at få skuden vendt.
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Norbit »

Han skal bare ud og det kan kun gå for langsomt. Hvad har han bidraget med efter 3 år i klubben?

Defensiven sejler. Han kan ikke tænde spillerne til udekampe. Han fejler kolosalt i CHL. Vi har aldrig været mere afhængig af Messi. Vi har aldrig købt så dyre spillere som nu - og de fejler big time (De Jong undtaget). Vi gik på kompromis i den første sæson efter han gik over til 4-4-2 med Paulinho på midten, der tænkte man: "han skal lige falde til". Nu er han faldet til og spillet er kedeligere end nogensinde. Vi har ingen gameplan (udover at give Messi bolden).

Sammenligner man os for 3 år siden og den udvikling der har været, sammenlignet med andre store europæiske klubber så halter vi ekstremt. Se på City og Liverpool, som efter min mening har de to bedste trænere i verden. Vi har brugt vel lige så meget som de har på transfers. At spillerne bliver ved med at blive fejlplaceret er kun Valverdes skyld og ingen anden.

Jeg ser ingen mønstre og idéer, alt er efterladt til tilfældighederne. Vi vinder på erfaring og på Messi, ikke en dyt andet. Hvilket forklarer meget godt hvorfor Suarez bliver ved med at spille. Det hører slet ikke hjemme at vi som Barcelona skal efterlade tingene til tilfældighederne.

Sæson efter sæson finder man et "svagt" punkt på holdet som skal forbedres, man bruger utallige millioner og alligevel er konklusionen den samme: "spilleren kunne ikke falde til". Det er lappeløsninger. Coutinho, Dembele og Griez er spillere for næsten 400mio euro!! Det handler vel også om hvordan man skaber rammerne for de spillere. At Coutinho og nu Griez bliver spillet VW beskriver meget godt EV's evner som træner. Han tør ikke sætte spillere som Pique og Suarez på bænken.

Klopps system får spillere som JAMES MILNER og HENDERSON på midtbanen til at fungere, de fik vores midtbane til at ligne serie 4.

Jeg er bare træt af EV!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af SpillerSomMESSI »

KATISJ!!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af PuyolErGud »

Uanset om man er for en fyring lige nu og her, eller ej, så er spørgsmålet vel også, hvem der skal tage? Det giver heller ikke mening bare at fyre en træner, uden at have nogen som helst plan klar. Jeg er med på, at hvis det står rigtig grelt til, kan man blive nødt til det, men så har klubben forhåbentligt også sonderet markedet for en ny, evt. midlertidig, træner.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af emo »

Jeg tror vi alle er trætte af ham og mener han skal ud. Men så skulle det være sket i sommers og ikke lige nu og her. Igen, ryger de næste to kampe så kan man jo ikke gøre andet. Men er han tæt på at vende det så skal han have resten af sæsonen og så ud der.

Hvem skulle erstatte ham nu? En midlertidig løsning til sommer og så igen en ny træner?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Norbit »

Jeg nægter at tro på at klubben ikke har søgt markedet igennem for en ny træner eller have en plan b, dog kommer det ikke bag på mig hvis man står med hænderne i lommen..
Vil vove og påstå at A. Wenger vil være et bedre match end EV. Der er ikke andre som har erfaring som ham. Hellere ham som midlertidig og Xavi som assistent. Vil gerne se spillet flyde. Ikke alt det der panik bold.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Antimadridista »

emo skrev:Jeg tror vi alle er trætte af ham og mener han skal ud. Men så skulle det være sket i sommers og ikke lige nu og her. Igen, ryger de næste to kampe så kan man jo ikke gøre andet. Men er han tæt på at vende det så skal han have resten af sæsonen og så ud der.

Hvem skulle erstatte ham nu? En midlertidig løsning til sommer og så igen en ny træner?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Enig. EV har ansvaret og er også skyldig i meget, men han får jo decideret skyld for ALT, tenderende det useriøse. Fair nok at holde ham op på det åbenlyse og reelle, men.nogle lader det gå over gevind.

Og nej er ikke EV fan og så også gerne visse ændringer og i bedste fald en kompetent afløser.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
emo skrev:Jeg tror vi alle er trætte af ham og mener han skal ud. Men så skulle det være sket i sommers og ikke lige nu og her. Igen, ryger de næste to kampe så kan man jo ikke gøre andet. Men er han tæt på at vende det så skal han have resten af sæsonen og så ud der.

Hvem skulle erstatte ham nu? En midlertidig løsning til sommer og så igen en ny træner?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Enig. EV har ansvaret og er også skyldig i meget, men han får jo decideret skyld for ALT, tenderende det useriøse. Fair nok at holde ham op på det åbenlyse og reelle, men.nogle lader det gå over gevind.

Og nej er ikke EV fan og så også gerne visse ændringer og i bedste fald en kompetent afløser.
Kan du give skylden til andre end ham? Vil gerne høre hvilke forbedringer du har set de seneste 3 år?


sæsonen 16/17 (før EV):
2. pladsen med 90 point og en målscore på 116-37.
sæsonen 17/18:
1. plads med 93 point og en målscore på 99-29.
sæsonen 18/19:
1. pladsen med 87 point og en målscore på 90-36.
sæsonen 19/20:
værste start i 25 år.
Rå stats: Vi scorer færre mål, mens der bliver scoret mere imod os. Vi bruger flere penge uden at det ses i spillet. Jeg ved godt at EV ikke har evnerne som Klopp og Pep, men jeg havde da forventet en forbedring i det spillemnæssige som minimum. Jeg kan ikke se hvad idéerne er uden Messi. Vi kan da ikke forvente at Messi redder røven gang på gang.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:Han skal bare ud og det kan kun gå for langsomt. Hvad har han bidraget med efter 3 år i klubben?

Defensiven sejler. Han kan ikke tænde spillerne til udekampe. Han fejler kolosalt i CHL. Vi har aldrig været mere afhængig af Messi. Vi har aldrig købt så dyre spillere som nu - og de fejler big time (De Jong undtaget). Vi gik på kompromis i den første sæson efter han gik over til 4-4-2 med Paulinho på midten, der tænkte man: "han skal lige falde til". Nu er han faldet til og spillet er kedeligere end nogensinde. Vi har ingen gameplan (udover at give Messi bolden).

Sammenligner man os for 3 år siden og den udvikling der har været, sammenlignet med andre store europæiske klubber så halter vi ekstremt. Se på City og Liverpool, som efter min mening har de to bedste trænere i verden. Vi har brugt vel lige så meget som de har på transfers. At spillerne bliver ved med at blive fejlplaceret er kun Valverdes skyld og ingen anden.

Jeg ser ingen mønstre og idéer, alt er efterladt til tilfældighederne. Vi vinder på erfaring og på Messi, ikke en dyt andet. Hvilket forklarer meget godt hvorfor Suarez bliver ved med at spille. Det hører slet ikke hjemme at vi som Barcelona skal efterlade tingene til tilfældighederne.

Sæson efter sæson finder man et "svagt" punkt på holdet som skal forbedres, man bruger utallige millioner og alligevel er konklusionen den samme: "spilleren kunne ikke falde til". Det er lappeløsninger. Coutinho, Dembele og Griez er spillere for næsten 400mio euro!! Det handler vel også om hvordan man skaber rammerne for de spillere. At Coutinho og nu Griez bliver spillet VW beskriver meget godt EV's evner som træner. Han tør ikke sætte spillere som Pique og Suarez på bænken.

Klopps system får spillere som JAMES MILNER og HENDERSON på midtbanen til at fungere, de fik vores midtbane til at ligne serie 4.

Jeg er bare træt af EV!
Meget af det du nævner her er korrekt, men en del er også bare overdrevet.

Defensiven: Længe blev han faktisk rost for netop defensiven. Selvfølgelig ikke lige nu, men lige pt er ikke repræsentativt for hele hans periode.

Udekampe: De første 18 udekampe i la liga med EV ved roret, var vi ubesejrede. Men pt er det skidt. Jeg tror (håber måske også lidt) at de mange skader/fravær i starten, har noget af skylden pt.

CL: LE tabte 4 af 7 CL knockout udekampe. Bl.a 0-4 & 0-3. EV har tabt 2 af 5. En vis part af CL frustrationen, er også et efterslæb fra LEs sidste 2 sæsoner.

Messi afhængig: Ja det er lidt skidt, men iift eksempelvis 15-17, er Ney væk, Ini er væk, Suarez er svagere. Alves væk (16)

Dyrere spillere: Markedet er anderledes i dag end i eksempelvis 2016.

Udvikling ift andre tophold: ja city og Pool har lodret pil op, men united, arsenal, chelsea, bayern mfl har da ik.

Cou, demb, griez: Cou var imo ikke kun EVs skyld. Han præsterede virkelig ikke, lige meget hvor han var placeret. Demb har været skadet og bare enormt udisciplineret. Griez er alt for tidelig at vurdere.

Men du har ret i flere ting ift det taktiske, de (for os) vage planer/ideer. Fejlplacering af flere spillere mm

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Michman »

Hvordan fanden kan Valverde sige at vi er hurtige til at snakke om krise? How fucking dare he?!
Vi ligger nummer 8. Vi har fået 9 mål imod os i 5 kampe?!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster