Ernesto Valverde

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Tello »

Spade.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
Dytrax skrev:
Tello skrev:
emo skrev:
Tello skrev:Kan Klopp ikke bare vinde PL med Pool, for så har han givet dem alt, og så kan vi snuppe ham. Han er angiveligt også træt af vejret.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Manden passer slet ikke ind til den stil vi gerne vil spille, hvis vi gerne vil tilbage til possession og tiki taka.

For så kunne man også gå efter Simeone, og bare grave sig ned.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Så skulle man gå efter Ten Hag i stedet.

Og ville ønske at Valverde havde bare halvdelen af de nosser som Simeone har.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Hvis han havde halvdelen af Simeones nosser, ville han ikke kunne squatte uden at sætte sig på posen.
Gu har han da ej nosser! Solid dobbeltmur er ikke lig nosser. Ja han kan gestikulere, tage sig i skridtet og da han selv spillede, kunne han slagte en mand. Men nej ik nosser.
Det er på en måde rigtigt, at det egentlig ikke er defineret som mod / nosser, når man ser på det på den måde. Det havde jeg egentlig ikke tænkt over. Når det så er sagt, synes jeg at han ser ud til at kunne sparke ekstra liv i spillere og det, tænker jeg, er i kraft af personligheden (Og muligvis det iltre temperament)

In other news:

Mht. Valverdes udtalelser om kampen, tænker jeg at han naturligvis ikke vil stille sig foran pressen og tage det på kappen, at det var en elendig præstation. Det ville passe meget dårligt med hans stil hidtil. Forestiller mig, at han fuldfører kontrakten og så kommer der en ny træner på banen næste år. Kan ikke forestille mig, at klubben lader ham smutte til januar, selv om en del af mig gerne så ham ude så hurtigt som muligt.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:Gu har han da ej nosser! Solid dobbeltmur er ikke lig nosser. Ja han kan gestikulere, tage sig i skridtet og da han selv spillede, kunne han slagte en mand. Men nej ik nosser.
Det er på en måde rigtigt, at det egentlig ikke er defineret som mod / nosser, når man ser på det på den måde. Det havde jeg egentlig ikke tænkt over. Når det så er sagt, synes jeg at han ser ud til at kunne sparke ekstra liv i spillere og det, tænker jeg, er i kraft af personligheden (Og muligvis det iltre temperament)
[/quote]

Dytrax@

Klart. Han kunne være en glimrende assistent, kun til at varetage "spark i røven":)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
Dytrax skrev:Gu har han da ej nosser! Solid dobbeltmur er ikke lig nosser. Ja han kan gestikulere, tage sig i skridtet og da han selv spillede, kunne han slagte en mand. Men nej ik nosser.
Det er på en måde rigtigt, at det egentlig ikke er defineret som mod / nosser, når man ser på det på den måde. Det havde jeg egentlig ikke tænkt over. Når det så er sagt, synes jeg at han ser ud til at kunne sparke ekstra liv i spillere og det, tænker jeg, er i kraft af personligheden (Og muligvis det iltre temperament)
Dytrax@

Klart. Han kunne være en glimrende assistent, kun til at varetage "spark i røven":)[/quote]

Er vild med den jobbeskrivelse :lol:

blunderbaws
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør aug 11, 2018 8:36 pm
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 26 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af blunderbaws »

Selvfølgelig, tænker jeg ikke på at trække mig tilbage. Det er bare et nederlag. Spillerne har reageret godt, og nu må vi bare fortsætte. Vi har tabt en kamp, og det er det. Vi skal altid reagere, og det er der ikke noget anderledes ved denne gang, sagde Valverde.


Den udtalelse er jo fyringsgrund i sig selv?

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Dytrax »

"Det er bare et nederlag," er jo sådan set rigtigt nok, men lagt oveni i alt det andet pragmatiske bullshit, som Valverde fyrer af, når holdet spiller som Karlebo FC og gejst er en by i Rusland, så MÅ der simpelthen snart ske noget.

Tata tog sin gode hat og smuttede, da det gik nedad bakke. Det ville klæde Valverde, om han havde selverkendelse nok til at se, at han ikke er den rigtige mand til jobbet. Hvem der så er dét, er straks en anden snak - men der mangler gejst, vilje og fandenivoldskhed.

"Det er bare en kamp," er bare ikke godt nok at sige til spillerne. Det kan sagtens være at det er hyggeligt og rart, men for pokker da, man vinder jo ikke kampe på hygge - bare spørg Valverdes forbillede i pressehåndtering, Wozniacki om det :lol:

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Tello »

Og Tata råbte da fra sidelinjen. Valverde er mere død end min farmor, og hun døde i 2013.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Kvoller »

Tello skrev:Og Tata råbte da fra sidelinjen. Valverde er mere død end min farmor, og hun døde i 2013.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Præcis! Det savner man virkelig. Se Pep og Klopp når de står på siden, de forstår da at råbe spillerne op. Der er heller ikke nogen på banen der gør det. Messi er sikkert en god kaptajn, men han virker ikke til at få folk pisket op. Puyol var jo fighter uden lige.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Daluigi »

Mangler vi dygtige spillere? Nej vel...

Vi mangler ledelse, system og overblik. Se bare spillernes udtalelser - De ved ikke hvad der går galt! Det gør vores træner heller ikke. Pep og Klopp melder jo hurtigt ud hvilke ting, som kampene mangler osv. Dette gør Valverde tydeligvis ikke, hverken i pressen eller sågar i omklædningsrummet. For vores spillere gentager de samme sindssyge hjerneblødninger og kollaps år efter år nu, og de er ikke engang i stand til at pin pointe nogle ting, som skal blive bedre. Både Busquets og Griezmann udtaler sig magtesløst omkring situation.

Her er det for fanden mere tydeligt end nogensinde, at Valverde er der hvor man skal starte med en løsning. ALT er bedre end det kønsløse fodbold han pådutter denne klassetrup. Spillere som Pique og Bussi er simpelthen også for elendige, til at skulle spille uden et klart system. Det er jo derfor blandt andet, at Bussi fungerede i klubben i starten af 10’erne. Jeg har altid understreget hvor ringe han er, men fungerede pga. systemet trods alt. Nu er han altså kun 31, men har virket afdanket i 2 sæsoner snart... Hvorfor mon?
Forumlegende

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Drake »

[video][/video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af SparetireDad »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/valv ... taber.html

Nå, men så er jeg helt rolig igen.
Efter den meget intelligente, visionære selvindsigt så skal det nok gå altsammen.

Dejligt at se, at han bringer noget nyt i sine svar......

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Dytrax »

Jeg kender intet til Gallardo, men tænker, at det nærmest ikke kan blive værre...

Vent lige, nu skal jeg ikke jinxe det, for det hører under kategorien "Famous last words," at ytre den slags.

Umiddelbart, er min tanke, at en træner uden erfaring som træner i europæisk fodbold nok er et sats. Det kan sagtens være, at det er Tata som spøger lige i baghovedet, når jeg skriver det, men jeg ville hellere, hvis vi havde en midlertidig løsning indtil f.eks. Xavi kom på sidelinjen.

Og når dét så er sagt, er det jo ikke en garanti for succes, at få Xavi som træner.

Og så fik jeg vist helgarderet :lol:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af SpillerSomMESSI »

“You gone as far as you’re gonna go!”

Råber Brian Dennehy ud i skov området hvor Rambo gemmer sig.

Men Rambo var jo slet ikke færdig endnu, det ved vi jo godt allesammen... ikke før hele byen stod i flammer og Trautman kommer og henter ham.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ernesto Valverde

Indlæg af Dytrax »

First Blood er en glimrende film, de næste i rækken not so much.

Valverde er den indiske version af Rambo 3. Tysk synkroniseret og optaget i en biograf med en defekt Nokia 3310. :eek:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster