Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Ny træner

Indlæg af ladislau »

Det er jeg også alvorligt bange for.
Han virker ikke som “a man with a plan”.

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: Ny træner

Indlæg af kklaus »

Forhåbentlig bliver vi klogere i morgen:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Rb88 »

Træner rokade på vej

Koeman og Zidane bytter plads. Jeg ved ikke hvem det er mest synd for

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Rb88 skrev:
tors maj 27, 2021 2:20 pm
Træner rokade på vej

Koeman og Zidane bytter plads. Jeg ved ikke hvem det er mest synd for
Mon ikke Conte smutter til Real!?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

Barca skal ikke have en taktikker som træner, men en træner med noget FORMAT og STIL! Koemans kedelige indstilling under kampene - med hænderne i lommen på sidelinjen - går bare ikke!! :oops:

Er jeg den eneste som mener, at Barca mangler en træner med følelserne udenpå tøjet - en træner som pisker en stemning op blandt spillerne fra sidelinjen igennem samtlige 90 minutter !! En træner der har noget magen til Klopps, Simeones eller Contes motiverende kropsprog under kampene :-o

Vi har gentagende gange set i de sidste par år, at Barca mister en føring i CL eller mangler evnen til at afgøre ligaen (som i år) - Barca mangler det allersidste, eller mangler stabil motivation, eller bare knækker sammen i de store kampe!! Det er som om der mangler noget format, mangler en god indstilling, mangler en mentalitet eller noget lederskab når det virkelig gælder! :problem:

Derfor ønsker jeg en træner som har god mandskabsbehandling og har evnen til at PISKE spillerne til at levere stabilt igennem 90 minutter!! :clap: Derfor hellere CONTE end Koeman, hvis jeg er nødsaget til at vælge en af dem!! :thumbup:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

Tror desværre vi skal holde en sæson mere ud, med HAM HER :clap: :

https://futbolretro.es/wp-content/uploa ... AAD0oC.jpg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Marcelo Gallardo's name has already appeared on a recurring basis with Koeman's future still in the air and names continuing to emerge to replace him. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Ponte »

Tænker Pochettino et eller andet sted er i spil. Tanken om potentielt Agüero og Messi på samme hold må få ham til at slikke sig om munden. Det samme tænker Laporta sikkert også med Pochettino i spidsen, også selv om han stadig er på kontrakt hos PSG.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

FC Barcelona's board plans to confirm the continuity of Koeman this Thursday.

Ronald Koeman has agreed to change part of his guaranteed salary to variables.
The contract will provide 1 more optional year if certain objectives are met. [Xavi Campos - Cat Radio]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Det virker som noget man gjorde for at få ham ned i løn. Jeg tror ikke de har pengene til at fyre ham og derfor må man leve med ham i en sæson til men til en lavere løn.

Xavi skal simpelthen komme til når Koeman har kontraktudløb.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Madameskrald »

Piquénbauer skrev:
tors jun 03, 2021 7:31 am
Det virker som noget man gjorde for at få ham ned i løn. Jeg tror ikke de har pengene til at fyre ham og derfor må man leve med ham i en sæson til men til en lavere løn.

Xavi skal simpelthen komme til når Koeman har kontraktudløb.
Så giver ventetiden også mere mening - Koeman har sikkert også lige skulle sove på ændrede lønvilkår og eftersigende krav til spillestilen.

Wijnaldum burde komme lige om lidt, hvis vi skal spille 4-3-3... (dog kan Pjanic og Roberto potentielt blokere). De hidtidige handler har både været tilpas billige og påkrævede til, at de skulle tages uanset afgange. Det er ikke helt tilfældet med de næste; som udgangspunkt Wijnaldum og Depay.

Jeg er lidt ambivalent med Koeman - det bliver nok aldrig Guardiola godt, men omvendt kan jeg godt leve med, hvis han blot levere et rigtigt godt fundament til den næste træner i rækken og presse på i ligaen (unge spillere med mere hår på brystet; fornuftigt taktisk 4-3-3 baseret fundament; langsom udfasning af Pique, Busq, Messi osv.).

Fra min optik bliver det faktisk mere skelsættende, hvor meget man får ryddet ud i truppen, da det vil betyde rigtigt meget for mulighederne fremadrettet...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Ronald Koeman will continue at Barça. The board can confirm it during a meeting today at 2pm CET. Koeman could extend his contract until 2023. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Lopezzz »

Xavi kommer aldrig
MDCCCXCIX

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Ny træner

Indlæg af ladislau »

Det er sgu træls, at vi skal se på Koemans sørgelige forsøg på at få en kontrakt forlængelse endnu en sæson, istedet for at få udviklet vores spil i en retning, hvor der er nogle fremtidsperspektiver.

Omvendt, så er det meget svært at argumentere mod den økonomiske virkelighed, der gør vi tager endnu en sæson hollandsk tomgang.
Den samme virkelighed, der gør vi tager de gratis kvalitet spillere vi kan, om de så er lidt fejlcastede/gamle/unge whatever.

Igen, så er det lidt ærgerligt, at vi ikke har en plan lige nu og her, som den Font eksempelvis gik til valg på.
Til gengæld er det befriende ærligt, at vi ligesom starter forfra nu. Det giver lidt ekstra luft fra både bekymringer og forventninger.
Hvis vi så også kan befri os fra Florentino Perez aka Captain Ahab inden han rammer havets bund, så kan vi se frem mod næste sæson uden at ryste for meget på hånden.

Ja, og så skal vi jo selvfølgelig holde brandudsalg. Det bliver også spændende og definerende, som du beskriver MadameSkrald

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Champione »


@moillorens
Guldmedalje] | BREAKING!Barcelona has fired Garcia Pimienta.
Øh.. Nogle der ved hvorfor?
Han blev nævnt, da Koeman var usikker i sin stilling. Ny afskediger vi ham? :eek:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster