Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Diabolito »

Der er vel ingen der tvinger dig til at se hans videoer ?
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Lopezzz »

Drake skrev:
tirs feb 13, 2024 6:24 pm
Lopezzz skrev:
tirs feb 13, 2024 6:50 am
Drake skrev:
man feb 12, 2024 8:54 pm
Bro jeg læser din signatur og tænker hvornår har du lavet den? Er der gået 5-6 år? 🤭
Kan ikke helt huske det, men mener det er da Laporta blev præsident igen og vi slap af med idioten Bartomeu.
Så det er vel ca. 3 år. 🤭
Shit er det kun 3 år siden sidst vi så Barto :wtf: Jeg troede at der er gået mindst 5 år lol
Jamen så passer det fint med at vi skal bruge meget mere tid til genopbygning ;-)
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Drake »

Barca80 skrev:
tirs feb 13, 2024 7:31 pm
Drake skrev:
man feb 12, 2024 8:54 pm
Hold kæft hvor er ham manden annoying at høre på !! Får lyst til at rive mig i håret hver gang han siger et ord :razz:
Hehe, der er jeg så helt modsat, synes han er rigtig god, og den bedste Barca youtuber :shifty:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Tuchel has been offered to Barça! ✅️

[@ffpolo 🤝 @sergisoleMD]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨🚨| Xavi is clear that if Barça do not qualify for the next round of the Champions League, he will leave immediately.

Hvis det er sandt, at Xavi har givet udtryk for det, synes jeg han skal pakke taskerne med det samme og så må vi have en midlertidig træner i spil.
Det er at give spillerne unødvendig uro og er velsagtens det sidste, der er brug for pt.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Nyhuus »

Dytrax skrev:
ons feb 14, 2024 4:57 pm
Tuchel has been offered to Barça! ✅️

[@ffpolo 🤝 @sergisoleMD]
Det skal jeg godt nok ikke bede om :eek:
Han er nok en af de mest usympatiske trænere jeg nogensinde har set, og ejer ikke skyggen af mandskabspleje.
Og hvis man synes at Xavi har været et brokkehoved i pressen, så er han en promille af hvad jeg har set med Tuchel.

Valget af ham vil i hvert fald virkelig sætte "at følge sit hold igennem tykt og tyndt" på massiv prøve for mig :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

:lol:

Ja, det vil også være at stramme den.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

❗️| JUST IN: Barcelona have approached Hansi Flick to know about his availability, but no offer has been made yet. After recent contacts between the parties, there is the understanding that the German manager would be very keen on taking the job.

[Via: Pol Ballús🥇]

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
tors feb 15, 2024 3:07 pm
🚨🚨🚨| Xavi is clear that if Barça do not qualify for the next round of the Champions League, he will leave immediately.

Hvis det er sandt, at Xavi har givet udtryk for det, synes jeg han skal pakke taskerne med det samme og så må vi have en midlertidig træner i spil.
Det er at give spillerne unødvendig uro og er velsagtens det sidste, der er brug for pt.
Du har ret, det virker umodent, at stille et sådant ultimatum.

Men hele denne snak, der har været her på sitet den sidste tid, om at "presset nu vokser på holdet" for at præstere i CL, når alle andre muligheder er spillet af hænde?

Altså, enten er det spin, eller også afspejler det, at man stadig har en disproportionel virkelighedsopfattelse i klubben, at man ikke vil indse eller i hvert fald give udtryk for, at man er en klub i krise og opbygning. Og hvis det er sådan, så handler det ikke kun om træneren.

Men hvis udmeldingen passer, så stemmer den ikke overens med Xavis beslutning om at forlade posten til sommer - og så afspejler den, hvor presset han er. I givet fald, må man finde en midlertidig løsning øjeblikkeligt.

Hvor kommer oplysningen fra?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Citatet er fra en Barça relateret side på Facebook, der normalt er pålidelig.
Nu, hvor jeg lige kiggede igen for at se om der var en kilde, er opslaget imidlertid væk. Altså, skal man nok ikke lægge det store i det.

Jeg tror dig du har ret, Nosslo, i at der hersker en forvrænget opfattelse ét eller andet sted og førend det retvendes, vil der formentlig være knas i maskinen.

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Champione »

Dytrax skrev:
tors feb 15, 2024 4:43 pm
❗️| JUST IN: Barcelona have approached Hansi Flick to know about his availability, but no offer has been made yet. After recent contacts between the parties, there is the understanding that the German manager would be very keen on taking the job.

[Via: Pol Ballús🥇]
Noget i mig tror virkelig det kunne være et fint match.
Hvad siger i andre?

Bayern spillede virkelig vildt under ham.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Når man læser om Flick, lægges der vægt på intensitet og pres, under beskrivelse af metode.

Og det vil også være at ryste posen og gå i en anden retning.

Men jeg aner intet om mandens evner ifm mandskabspleje osv.

Er overvejende positiv og Flick er ikke den værste kandidat.

(Det er Mou)

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
tors feb 15, 2024 6:03 pm
Citatet er fra en Barça relateret side på Facebook, der normalt er pålidelig.
Nu, hvor jeg lige kiggede igen for at se om der var en kilde, er opslaget imidlertid væk. Altså, skal man nok ikke lægge det store i det.

Jeg tror dig du har ret, Nosslo, i at der hersker en forvrænget opfattelse ét eller andet sted og førend det retvendes, vil der formentlig være knas i maskinen.
I forhold til udmeldinger om præstationsniveau er der bare den hage ved det, at selvom det måske kan have en positiv effekt på spillere, navnligt de unge, at melde mere beskedent ud, så er der også investor delen, at tænke på - og her er det, formenligt, anderledes. Barca skal jo både drives som fodboldklub og som forretning og her er en ting sikker, at hvis ikke forretningen virker, så kan det fodboldmæssige være ligemeget.

Jeg vil mene at Koeman og Xavi har gjort Barca et kæmpe stykke arbejde i en tid, hvor forretningen Barca har overskygget alle andre interesser og dette har de kunnet gøre pga. deres kæmpe store "legacy".

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Lopezzz »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/flic ... owski.html

Har klubben måske planer om at satse på Lewandowski de næste 20 år eller hvad sker der?
Han skal væk til sommer. Jeg magter ham ikke mere.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Jeg kaster op i ekstrem og vulgær grad hvis Tuchel (eller Mourinho for den sags skyld), overtager det sæde.. :sick:

En ting er at Putin smadrer vores alles fremtid, men at glo på Tuchel på vej dertil….. :sick: :sick: :sick:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster