Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DeanCassady »

Kom med De Zerbi. Lad os i det mindste blive underholdt.
Robert Zimmerman

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
fre feb 16, 2024 6:43 pm
Jeg kaster op i ekstrem og vulgær grad hvis Tuchel (eller Mourinho for den sags skyld), overtager det sæde.. :sick:

En ting er at Putin smadrer vores alles fremtid, men at glo på Tuchel på vej dertil….. :sick: :sick: :sick:
😂😂😂

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

🚨🔥 | BREAKING: Everything indicates that Roberto De Zerbi the will be FC Barcelona's next coach! Joan Laporta & Deco have APPROVED his signing.

As long as the financial issues can be resolved, De Zerbi will be Xavi's replacement.

▪️ Roberto De Zerbi is the ‘chosen one’, the club believes that he's the natural heir of the ‘Barça DNA’.

[Via: Javi Miguel🥇]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

🚨 De Zerbi's arrival at Barcelona is complicated due to his release clause, which falls within the range of €10M to €15M. While Barcelona is interested in him for his style that suits their preferences. [@MatteMoretto]

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DeanCassady »

De må bare få forhandlet den hjem. Om så det bliver et kort bekendtskab, vil jeg for alt i verden bare gerne blive underholdt, når vi spiller. Titler kan for min skyld vente. Lad os spille noget fortryllende fodbold.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør feb 17, 2024 3:25 pm
🚨🔥 | BREAKING: Everything indicates that Roberto De Zerbi the will be FC Barcelona's next coach! Joan Laporta & Deco have APPROVED his signing.

As long as the financial issues can be resolved, De Zerbi will be Xavi's replacement.

▪️ Roberto De Zerbi is the ‘chosen one’, the club believes that he's the natural heir of the ‘Barça DNA’.

[Via: Javi Miguel🥇]
The chosen one…Barca DNA….slap nu af, forhåbentlig kan han bare få os lidt i godt humør igen…

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Madameskrald »

Fuck Jah… de Zerbi. Fed underholdende fodbold og dynamisk team disciplin i samme pakke. Det tror jeg godt kunne blive godt.

På mange måder minder de Zerbi om Peps team baserede disciplinerede setup, dog noget mindre fin tunet. Det vil stille store krav til midtbane og forsvaret.

Jeg tænker, at første køb skal være en fysisk stærk, teknisk habil og dynamisk midtbanespiller, når man har sendt de Jong ud af døren.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DrGink »

Madameskrald skrev:
man feb 19, 2024 9:32 pm
Fuck Jah… de Zerbi. Fed underholdende fodbold og dynamisk team disciplin i samme pakke. Det tror jeg godt kunne blive godt.

På mange måder minder de Zerbi om Peps team baserede disciplinerede setup, dog noget mindre fin tunet. Det vil stille store krav til midtbane og forsvaret.

Jeg tænker, at første køb skal være en fysisk stærk, teknisk habil og dynamisk midtbanespiller, når man har sendt de Jong ud af døren.
Jeg er blevet lidt i tvivl om de zerbi på det sidste. Primært grundet xabi Alonso.

De zerbi kunne jeg frygte ikke kan tilpasse sig. Han bruger vist stadig tolk i England. Han kører lidt den samme taktik hele tiden. Jeg er i tvivl om hvordan man vil accepterer en italiener med tolk i truppen.

Men... Jeg ville stadig foretrække ham fremfor flick, Tuchel og hvad man ellers kan finde på

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ny træner

Indlæg af !Option »

DrGink skrev:
man feb 19, 2024 10:11 pm
Madameskrald skrev:
man feb 19, 2024 9:32 pm
Fuck Jah… de Zerbi. Fed underholdende fodbold og dynamisk team disciplin i samme pakke. Det tror jeg godt kunne blive godt.

På mange måder minder de Zerbi om Peps team baserede disciplinerede setup, dog noget mindre fin tunet. Det vil stille store krav til midtbane og forsvaret.

Jeg tænker, at første køb skal være en fysisk stærk, teknisk habil og dynamisk midtbanespiller, når man har sendt de Jong ud af døren.
Jeg er blevet lidt i tvivl om de zerbi på det sidste. Primært grundet xabi Alonso.

De zerbi kunne jeg frygte ikke kan tilpasse sig. Han bruger vist stadig tolk i England. Han kører lidt den samme taktik hele tiden. Jeg er i tvivl om hvordan man vil accepterer en italiener med tolk i truppen.

Men... Jeg ville stadig foretrække ham fremfor flick, Tuchel og hvad man ellers kan finde på
En fysisk stærk, teknisk og dynamisk midtbanespiller, altså ligesom de Jong? :mrgreen:

Xabi Alonso kommer ikke til Barca, not in a million years! Hans to forhenværende klubber står enten med et ledigt sæde NU i Liverpool eller om max et par år i Real efter Ancelotti. Alternativt er der nok også snart et ledigt sæde i en tredje af hans klubber…

Han er super spændende som træner, men det kan jeg på ingen måde se komme til at ske, desværre. I min verden står det næsten skrevet i stjernerne at han ender i én af de tre førnævnte. Jeg kan ikke se hvorfor han skulle vælge kaos og dårlig økonomi i Barca når hans tilknytning samtidig er langt ringere til os.
Rey Abi!

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Ny træneren

Indlæg af Madameskrald »

X. Alonso er spændende, men jeg er ret overbevist om, at Liverpool og senere RM står først i køen der…

Hvis fagligheden er på plads, så skal man nok acceptere de Zerbi i truppen, selvom han indledningsvis giver den på italiensk, det er værre med pressen..

Sprogligt er de Zerbi ved at lære engelsk, men bruger tolk, da han finder det vigtigt, at detaljer ikke går tabt, og mon ikke han samler spansk hurtigere op end engelsk… Og ja han virker ret kompromisløs ifht. stilen, hvilket kan ses både som en styrke og svaghed - og dette vil typisk udelukkende blive givet af hans samlede succes.

Men jeg er ret overbevist om, at han netop på grund af kompromisløsheden vil kunne flytte kollektivet langt - og vil være et kæmpe aktiv med den nuværende økonomi in mente https://www.bbc.com/sport/football/67136969

Jeg vil faktisk være ret godt tilfreds med attraktiv fodbold, positiv udvikling af holdet/truppen og fornuftige præstationer de næste 2-4 sæsoner. Der skal noget ekstra ordinært til, for at vi kan konkurrere med RM med Mbappe og konge økonomi, og det skal bygges op over tid.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Madameskrald »

!Option skrev:
man feb 19, 2024 10:27 pm
DrGink skrev:
man feb 19, 2024 10:11 pm
Madameskrald skrev:
man feb 19, 2024 9:32 pm
Fuck Jah… de Zerbi. Fed underholdende fodbold og dynamisk team disciplin i samme pakke. Det tror jeg godt kunne blive godt.

På mange måder minder de Zerbi om Peps team baserede disciplinerede setup, dog noget mindre fin tunet. Det vil stille store krav til midtbane og forsvaret.

Jeg tænker, at første køb skal være en fysisk stærk, teknisk habil og dynamisk midtbanespiller, når man har sendt de Jong ud af døren.
Jeg er blevet lidt i tvivl om de zerbi på det sidste. Primært grundet xabi Alonso.

De zerbi kunne jeg frygte ikke kan tilpasse sig. Han bruger vist stadig tolk i England. Han kører lidt den samme taktik hele tiden. Jeg er i tvivl om hvordan man vil accepterer en italiener med tolk i truppen.

Men... Jeg ville stadig foretrække ham fremfor flick, Tuchel og hvad man ellers kan finde på
En fysisk stærk, teknisk og dynamisk midtbanespiller, altså ligesom de Jong? :mrgreen:

Xabi Alonso kommer ikke til Barca, not in a million years! Hans to forhenværende klubber står enten med et ledigt sæde NU i Liverpool eller om max et par år i Real efter Ancelotti. Alternativt er der nok også snart et ledigt sæde i en tredje af hans klubber…

Han er super spændende som træner, men det kan jeg på ingen måde se komme til at ske, desværre. I min verden står det næsten skrevet i stjernerne at han ender i én af de tre førnævnte. Jeg kan ikke se hvorfor han skulle vælge kaos og dårlig økonomi i Barca når hans tilknytning samtidig er langt ringere til os.
Der er mere elengantier end arbejdsmand i De Jong… vi har brug for en, der presser dagen lang, eller alternativt vanvittigt klogt. De Jong har klare kompetencer, men de er alt andet lige størst i boldbesiddelse.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Ny træner

Indlæg af PeterPedal »

Jeg ville stadig ikke blive sur, hvis vi får Klopp ... og han tager Lille Virgil med som erstatning for den uerstattelige Busquets :-)
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Filten »

PeterPedal skrev:
tirs feb 20, 2024 11:08 am
Jeg ville stadig ikke blive sur, hvis vi får Klopp ... og han tager Lille Virgil med som erstatning for den uerstattelige Busquets :-)
Van Dijk som defensiv midt?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5489
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Ny træner

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Filten skrev:
tirs feb 20, 2024 12:48 pm
PeterPedal skrev:
tirs feb 20, 2024 11:08 am
Jeg ville stadig ikke blive sur, hvis vi får Klopp ... og han tager Lille Virgil med som erstatning for den uerstattelige Busquets :-)
Van Dijk som defensiv midt?
Eller Lahm :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| BREAKING: Hansi Flick rejects an offer from Bayern and waits for Barcelona!

[Via: Sports 🥉 ]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster