Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

❗️| Hansi Flick has offered himself to FC Barcelona, but the club does not consider hiring him a priority.
[Via: SPORT🥉]

- Blxck News: “De Zerbi is the first priority… then Flick.”

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

🚨🔥 | BREAKING: Thomas Tuchel would be very open to joining FC Barcelona! He's a big fan of the club.

For years, he has been analyzing Barça and its DNA. Tuchel is fascinated by La Masia', he has met Johan Cruyff and has exchanged ideas with Pep Guardiola.

[Via: Florian Plettenberg🥇]

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DrGink »

Her er (endnu) en god video af the purist football om hvordan Hansi Flick ville passe til Barca(spoiler: han passer på ingen måde).



Dumle
Indlæg: 47
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 3 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dumle »

Kommer de Zerbi så lugter der af et angreb med Fati, Roque og Yamal som frontfigure, så er spørgsmålet om fart da besvaret. Om vi så ikke vinder mesterskaber de næste par sæsoner så glæder jeg mig bare til at se noget fart.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

🔵 Agent Pini Zahavi was in Barcelona for several days and met Joan Laporta. Zahavi is working to try and bring the positions closer so that Hansi Flick can fulfill what he desires. The German wants to take over Barça next season.

🔴 Thomas Tuchel is also represented by Pini Zahavi but his priority is Flick.

[Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

🇩🇪 Hansi Flick is very obsessed with the idea coaching Barça. Flick was the one who asked Pini Zahavi to travel to Barcelona to put pressure on the club. [Gerard Romero]

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

Ja meget ligner at vi får den tyske Ronald Koeman fra næste sæson.

Barca ledelsen mener åbenbart at løsningen er en ordentlig omgang fysisk tysk træning. Uden at tage højde for om sproget, spillestilen eller andre aspekter passer.

Han er meget uprøvet. Han trænet Bayern, hvilket han gjorde som forventet. Og derefter blev han fyret som landstræner. Nu skal han åbenbart styre verdens største klub.

Billede

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DeanCassady »

Er en treble altid forventet i Bayern?
Robert Zimmerman

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Ny træner

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bayern spillede i min optik rigtig sprudlende under Hansi..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DeanCassady »

Var der ikke også noget med 8-2 i en kvartfinale?
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9236
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
ons feb 28, 2024 7:45 pm
Var der ikke også noget med 8-2 i en kvartfinale?
Nej. Nej det var der ikke.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

DeanCassady skrev:
ons feb 28, 2024 6:46 pm
Er en treble altid forventet i Bayern?
Ordet "altid" har jeg slet ikke brugt. Det kan jeg så bruge nu, bare i rette sammenhæng:

Det altid forventet at Bayern vinder Bundesligaen og altid forventet at Bayern når en semi-finale i CL som minimum. At han så går videre fra semi-finalen og vinder med et grotesk godt Bayern hold, bestående af prime-Lewandowski, Kimmich, prime-Neuer, Davies, Musiala, prime-Müller osv. er godt gået, men heller ikke mere end det.

Efterfølgende fejler han fatalt som tysk landstræner. Altså virkelig fejler og bliver fyret !! I forhold til Barca, så kan han ikke sproget og spillestilen passer heller ikke til klubbens DNA. For mig virker det bare som om, at man går efter ham fordi han er gratis/klubløs lige nu.

Jeg siger ikke at han absolut fejler i Barca. Men jeg glæder mig heller ikke ligefrem til hans ankomst :?

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Hvordan forholder forum sig til rygtet om, at ledelsen har bedt Xavi fortsætte? Tror i, at dette er rigtigt?

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DeanCassady »

Barca80 skrev:
ons feb 28, 2024 7:58 pm
Ordet "altid" har jeg slet ikke brugt. Det kan jeg så bruge nu, bare i rette sammenhæng:

Det altid forventet at Bayern vinder Bundesligaen og altid forventet at Bayern når en semi-finale i CL som minimum. At han så går videre fra semi-finalen og vinder med et grotesk godt Bayern hold, bestående af prime-Lewandowski, Kimmich, prime-Neuer, Davies, Musiala, prime-Müller osv. er godt gået, men heller ikke mere end det.

Efterfølgende fejler han fatalt som tysk landstræner. Altså virkelig fejler og bliver fyret !! I forhold til Barca, så kan han ikke sproget og spillestilen passer heller ikke til klubbens DNA. For mig virker det bare som om, at man går efter ham fordi han er gratis/klubløs lige nu.

Jeg siger ikke at han absolut fejler i Barca. Men jeg glæder mig heller ikke ligefrem til hans ankomst :?
Du skrev, at han klarede det “forventeligt”. Det gjorde han ikke. Han klarede det langt over forventning med et Bayern-mandskab, der sejlede, da han overtog det.

Jeg vil heller ikke have ham som træner, men det er simpelthen ikke rigtigt dét, du skriver.
Robert Zimmerman

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ny træner

Indlæg af nosslo15 »

Barca80 skrev:
ons feb 28, 2024 7:58 pm
DeanCassady skrev:
ons feb 28, 2024 6:46 pm
Er en treble altid forventet i Bayern?
Ordet "altid" har jeg slet ikke brugt. Det kan jeg så bruge nu, bare i rette sammenhæng:

Det altid forventet at Bayern vinder Bundesligaen og altid forventet at Bayern når en semi-finale i CL som minimum. At han så går videre fra semi-finalen og vinder med et grotesk godt Bayern hold, bestående af prime-Lewandowski, Kimmich, prime-Neuer, Davies, Musiala, prime-Müller osv. er godt gået, men heller ikke mere end det.

Efterfølgende fejler han fatalt som tysk landstræner. Altså virkelig fejler og bliver fyret !! I forhold til Barca, så kan han ikke sproget og spillestilen passer heller ikke til klubbens DNA. For mig virker det bare som om, at man går efter ham fordi han er gratis/klubløs lige nu.

Jeg siger ikke at han absolut fejler i Barca. Men jeg glæder mig heller ikke ligefrem til hans ankomst :?
Det kan godt være, at jeg har overset det, men hvem mener du egentlig burde overtage, sådan, realistisk set?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster