Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Ifølge seneste rygte har Laporta fortalt Koeman, at han ikke længere er ønsket som træner i klubben.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Paulinho15 »

Dytrax skrev:
ons maj 26, 2021 8:26 pm
Ifølge seneste rygte har Laporta fortalt Koeman, at han ikke længere er ønsket som træner i klubben.
Øv, hvis det er sandt. Håber Koeman fortsætter, men hvis ikke han gør det, ser jeg gerne Conte komme til klubben, som nu er ledig på markedet.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Drake »

Conte skal holde sig væk fra Barca, hård og dårlig mandskabsbehandling ligesom Mourinho.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Paulinho15 »

Drake skrev:
ons maj 26, 2021 8:33 pm
Conte skal holde sig væk fra Barca, hård og dårlig mandskabsbehandling ligesom Mourinho.
Det ved jeg nu ikke noget om, men han kan vinde mesterskaber, der hvor han nu kommer hen :)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ny træner

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
ons maj 26, 2021 8:26 pm
Ifølge seneste rygte har Laporta fortalt Koeman, at han ikke længere er ønsket som træner i klubben.
Håber at det betyder Depay og Wijnaldum ikke bliver hentet.

Tilgang Aguero og Garcia..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
ons maj 26, 2021 8:28 pm
Dytrax skrev:
ons maj 26, 2021 8:26 pm
Ifølge seneste rygte har Laporta fortalt Koeman, at han ikke længere er ønsket som træner i klubben.
Øv, hvis det er sandt. Håber Koeman fortsætter, men hvis ikke han gør det, ser jeg gerne Conte komme til klubben, som nu er ledig på markedet.
Det bliver et stort nej, tak herfra! Conte står stort set for alt det modsatte af, hvad jeg holder af i fodbold.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Ronald Koeman knows he's a dead man walking at Barcelona, it has been revealed.

TV3 says during his meeting with Barca president Joan Laporta, Koeman was informed a new coach was being sought.

Vice president Rafa Yuste and football director Mateu Alemany were both present, along with Koeman's agent Rob Jansen.

And during the meeting, Laporta told Koeman they were seeking to replace him and planned to have the new coach appointed within 15 days.

If no appointment is made, then Koeman would be supported to fulfill the final year of his current Barca contract.
Kilde: Tribal Football.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors maj 27, 2021 10:29 am
Ronald Koeman knows he's a dead man walking at Barcelona, it has been revealed.

TV3 says during his meeting with Barca president Joan Laporta, Koeman was informed a new coach was being sought.

Vice president Rafa Yuste and football director Mateu Alemany were both present, along with Koeman's agent Rob Jansen.

And during the meeting, Laporta told Koeman they were seeking to replace him and planned to have the new coach appointed within 15 days.

If no appointment is made, then Koeman would be supported to fulfill the final year of his current Barca contract.
Kilde: Tribal Football.
Noget af en melding at få, men til gengæld, snakker man rent ud af posen. Jeg kan godt lide Laporta :cool: :glad:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Ja, det er lige ud ad posen og ikke så meget fikumdik.
Barça think of Roberto Martínez (Belgium NT coach) as a possible replacement for Koeman. [ESPN]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors maj 27, 2021 11:37 am
Ja, det er lige ud ad posen og ikke så meget fikumdik.
Barça think of Roberto Martínez (Belgium NT coach) as a possible replacement for Koeman. [ESPN]
Det kunne blive interessant.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg fatter ikke hvorfor laporta ikke bare hyrer Xavi og begynder projektet for alvor.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors maj 27, 2021 11:48 am
Jeg fatter ikke hvorfor laporta ikke bare hyrer Xavi og begynder projektet for alvor.
Det lader ikke til at Xavi er på dagsordenen i denne omgang og det har jeg det egentlig fint med. Jeg tænker at Messi, Piqué, Alba og Busquets skal være fortid, inden han starter op.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis der er nogen der kan snakke med de spillere så er det Xavi... Ingen af de andre nævnte trænere (undtaget pep som er fuldstændig urealistisk) ville kunne sige noget som helst til de spillere.

Vi står over for et nyt projekt. Der skal ryddes op, unge spillere skal spilles ind og et system skal på benene. Xavi er det åbenlyse valg. Men som jeg har skrevet tidligere så tror jeg Laporta er "bange" for ham og derfor vælger en træner han har magt over. Xavi ville ikke finde sig i noget som helst og ville gøre det på sin måde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ny træner

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors maj 27, 2021 12:14 pm
Hvis der er nogen der kan snakke med de spillere så er det Xavi... Ingen af de andre nævnte trænere (undtaget pep som er fuldstændig urealistisk) ville kunne sige noget som helst til de spillere.

Vi står over for et nyt projekt. Der skal ryddes op, unge spillere skal spilles ind og et system skal på benene. Xavi er det åbenlyse valg. Men som jeg har skrevet tidligere så tror jeg Laporta er "bange" for ham og derfor vælger en træner han har magt over. Xavi ville ikke finde sig i noget som helst og ville gøre det på sin måde.
Måske. Eller måske, Laporta ikke kan eller vil tilbyde det, han vil have, eller er ikke enig med ham i at det er den rigtige vej at gå.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Piquénbauer »

Og så kommer vi ingen steder med laporta. Så bliver det bare det samme vi har set de seneste år.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster