Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Drake »

Hold kæft hvor er det bare ligegyldigt at fremrykke valget til marts, det jo det samme :wtf: :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ny træner

Indlæg af A$AP »

Ponte skrev:
man aug 17, 2020 8:39 pm
Ny træner annonceres i løbet af et par dage...
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg bør være hooked på Koeman?

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Emancipator »

puyol83 skrev:
man aug 17, 2020 12:24 am
Nogen der ved hvorfor Ajax' Ten Hag ikke er et emne?

Med det han viste især sidste år virker han da spot on ift. spillestil og at bringe unge talenter frem.
Ja fucking tak

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Ponte »

Én har i hvert fald været inde på den danske Wikipedia og udråbt Koeman som ny træner..

https://da.wikipedia.org/wiki/Ronald_Koeman
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Ny træner

Indlæg af A$AP »

Ronald Koeman is taking Alfred Schreuder with him to FC Barcelona. The assistent-manager of Erik ten Hag during the succesful 2018/19 season who was very loved within the squad. [
@VI_nl
]

This man will be a big improvement for Barcelona’s coaching staff.

Dette er da altid noget, hvis det er sandt.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Ponte »

A$AP skrev:
man aug 17, 2020 8:59 pm
Ponte skrev:
man aug 17, 2020 8:39 pm
Ny træner annonceres i løbet af et par dage...
Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg bør være hooked på Koeman?
Jamen det lyder jo lovende hvis bookies (og tilsyneladende Barto) får ret.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

Argh. Ligesom Rijkaard I sæsonen inden Barca, hvor han rykkede ned med Rotterdam. Man skal ikke kigge alt for meget på sådan nogle statistikker. Han gør det ok med Holland, men tænker ikke han er en langsigtet løsning.
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Ny træner

Indlæg af B-Freak »

emo skrev:
man aug 17, 2020 9:11 pm
Argh. Ligesom Rijkaard I sæsonen inden Barca, hvor han rykkede ned med Rotterdam. Man skal ikke kigge alt for meget på sådan nogle statistikker. Han gør det ok med Holland, men tænker ikke han er en langsigtet løsning.
Lige præcis!

Han er en overgangstræner og ikke en træner vi har i 10 år.

Det vigtige for mig er at han tør smide folk på bænken og tør bruge de unge, så er jeg næsten ligeglad med tidligere resultater.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Men hvad siger Gud???

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Starnils »

Hvad hjælper det med en ny træner, hvis vi stadigvæk har de her spillere. Koemann tør sikkert heller ikke bænke vores stjerner, så det bliver præcis det samme som med Setien og Valverde. Og det er hvert fald helt sikkert, at vi ikke skal have Xavi som træner, før alle de gamle spillere er væk
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Ponte »

Antimadridista skrev:
man aug 17, 2020 9:16 pm
Men hvad siger Gud???
Hvis The Irishman skulle svare på den.

Billede
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Drake »

Starnils skrev:
man aug 17, 2020 10:08 pm
Hvad hjælper det med en ny træner, hvis vi stadigvæk har de her spillere. Koemann tør sikkert heller ikke bænke vores stjerner, så det bliver præcis det samme som med Setien og Valverde. Og det er hvert fald helt sikkert, at vi ikke skal have Xavi som træner, før alle de gamle spillere er væk
Lige præcis!

Det er fuldstændig ligegyldigt med ny træner, når vi stadig har den samme retarderede ledelse, og gamle mættede spillere der styre det hele :mad: :clap:

Vi må håbe ledelsen kan gøre bare noget rigtigt, og gøre alvor af deres plan om at få skippet flere at de gamle løntunge spillere afsted, selvom det ikke virker realistisk :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Man skal være mere end ualmindeligt blind, hvis man ikke kan se, hvad noget af problemet på banen er: Langsomme, trætte spillere, hvor jeg synes, at især Busi har skillet sig negativt ud. Mod Bayern tabte han bolden... Var det 3 gange, indenfor kampens første sekunder?
Raki, Pique og Alba har også været lottokuponer, man vidste aldrig, om de ville tage en slapper på kontoret eller vise glimt af det, der i mange år har placeret dem i verdenseliten.

Jeg tror på, at Koeman tør bænke og/eller skille sig af med de spillere, der ikke længere tjener klubbens bedste. Hvem der kommer til og hvem der ryger ud, tør jeg ikke spå om. Rygterne siger, at Vidal, Raki og Suarez er på vej væk - Mon ikke, at vi også i dette transfervindue, kan forvente at Busi og Alba også stempler ud og afslutter karrieren ét eller andet sted, hvor presset ikke er så højt og hvor man tjener en ok skilling?

Men ledelsen er den samme, så det er formentlig bare gammel vin på nye flasker og så kører Cirkus Barto indtil marts, hvor vi forhåbentlig får en præsident og ledelse ind, der kommer med en langsigtet plan og strategi, samt cojones på størrelse med vandmeloner...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Ny træner

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
tirs aug 18, 2020 12:02 pm
Man skal være mere end ualmindeligt blind, hvis man ikke kan se, hvad noget af problemet på banen er: Langsomme, trætte spillere, hvor jeg synes, at især Busi har skillet sig negativt ud. Mod Bayern tabte han bolden... Var det 3 gange, indenfor kampens første sekunder?
Raki, Pique og Alba har også været lottokuponer, man vidste aldrig, om de ville tage en slapper på kontoret eller vise glimt af det, der i mange år har placeret dem i verdenseliten.

Jeg tror på, at Koeman tør bænke og/eller skille sig af med de spillere, der ikke længere tjener klubbens bedste. Hvem der kommer til og hvem der ryger ud, tør jeg ikke spå om. Rygterne siger, at Vidal, Raki og Suarez er på vej væk - Mon ikke, at vi også i dette transfervindue, kan forvente at Busi og Alba også stempler ud og afslutter karrieren ét eller andet sted, hvor presset ikke er så højt og hvor man tjener en ok skilling?

Men ledelsen er den samme, så det er formentlig bare gammel vin på nye flasker og så kører Cirkus Barto indtil marts, hvor vi forhåbentlig får en præsident og ledelse ind, der kommer med en langsigtet plan og strategi, samt cojones på størrelse med vandmeloner...
Jeg er i princippet enig i det hele.. blot ikke sikker på at Koeman er den rette, og synes egentlig at man skal begynde et andet sted.

Bayern havde faktisk stort set identiske problemer i starten af sæsonen hvor alle de gamle spillere blev ønsket langt væk og de lå på en sjette/syvende plads i ligaen.

De skiftede kun træner og pludselig spiller de som et hold, hvor alle giver sig 100% og gamle blomstrer op: Lewan, Muller som gode eksempler.

Jeg tror ikke Koeman kan gøre det samme i Barca.. jeg ville hellere starte et helt nyt kapitel - med Xavi som træner, og så gå efter Neymar som eneste indkøb, og sælge alt dødvægt hvis muligt, og så lade de unge få startpladsen, på nær på Messi, Neymar, De Jong, Ter stegens pladser.

På den måde har man et helt nyt kapitel hvor man bygger et nyt ungt hold op men beholder Messi som playmaker og desuden i Neymar har en af verdens bedste dribler så alt kreativitet ikke ligger på Messis skuldre.

Jeg tror at den cocktail vil kunne få holdet til at sprudle som ikke set længe.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs aug 18, 2020 12:18 pm
Dytrax skrev:
tirs aug 18, 2020 12:02 pm
Man skal være mere end ualmindeligt blind, hvis man ikke kan se, hvad noget af problemet på banen er: Langsomme, trætte spillere, hvor jeg synes, at især Busi har skillet sig negativt ud. Mod Bayern tabte han bolden... Var det 3 gange, indenfor kampens første sekunder?
Raki, Pique og Alba har også været lottokuponer, man vidste aldrig, om de ville tage en slapper på kontoret eller vise glimt af det, der i mange år har placeret dem i verdenseliten.

Jeg tror på, at Koeman tør bænke og/eller skille sig af med de spillere, der ikke længere tjener klubbens bedste. Hvem der kommer til og hvem der ryger ud, tør jeg ikke spå om. Rygterne siger, at Vidal, Raki og Suarez er på vej væk - Mon ikke, at vi også i dette transfervindue, kan forvente at Busi og Alba også stempler ud og afslutter karrieren ét eller andet sted, hvor presset ikke er så højt og hvor man tjener en ok skilling?

Men ledelsen er den samme, så det er formentlig bare gammel vin på nye flasker og så kører Cirkus Barto indtil marts, hvor vi forhåbentlig får en præsident og ledelse ind, der kommer med en langsigtet plan og strategi, samt cojones på størrelse med vandmeloner...
Jeg er i princippet enig i det hele.. blot ikke sikker på at Koeman er den rette, og synes egentlig at man skal begynde et andet sted.

Bayern havde faktisk stort set identiske problemer i starten af sæsonen hvor alle de gamle spillere blev ønsket langt væk og de lå på en sjette/syvende plads i ligaen.

De skiftede kun træner og pludselig spiller de som et hold, hvor alle giver sig 100% og gamle blomstrer op: Lewan, Muller som gode eksempler.

Jeg tror ikke Koeman kan gøre det samme i Barca.. jeg ville hellere starte et helt nyt kapitel - med Xavi som træner, og så gå efter Neymar som eneste indkøb, og sælge alt dødvægt hvis muligt, og så lade de unge få startpladsen, på nær på Messi, Neymar, De Jong, Ter stegens pladser.

På den måde har man et helt nyt kapitel hvor man bygger et nyt ungt hold op men beholder Messi som playmaker og desuden i Neymar har en af verdens bedste dribler så alt kreativitet ikke ligger på Messis skuldre.

Jeg tror at den cocktail vil kunne få holdet til at sprudle som ikke set længe.
Jeg ved godt, at min udmelding om, at jeg "Tror han tør," ikke kan bruges til en hujende, men det er en mavefornemmelse og måske også styret af, at det næsten umuligt kan blive værre. Håber ikke, at jeg jinxer... :eek:

Hvis man kigger på de klubber, hvor Koeman har været træner, vil jeg ikke umiddelbart mene, at han er den rette, men når det nu ér ham, håber jeg, at han vil gå ind og søge at gøre det diametralt modsatte af Setien, for dén tilgang fungerede ikke.

Jeg ville elske at se Xavi som træner, men ved ikke, om det er et fodboldromantisk ønske der i virkeligheden ikke lader sig gøre. Det vil i hvert fald kræve en ny ledelse.
Jeg kan i øvrigt godt se det fungere, hvis man gør som du skriver og økser det meste af holdet, men beholder de bærende, kreative spillere, samt får Neymar tilbage.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster