Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨| BREAKING: Deco has approved Porto coach Sergio Conceicao, as the replacement of Xavi.

[ Via: Catalunya Radio 🥉]

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
søn feb 04, 2024 2:12 pm
🚨🚨| BREAKING: Deco has approved Porto coach Sergio Conceicao, as the replacement of Xavi.

[ Via: Catalunya Radio 🥉]
Er det godt eller skidt ?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

Filten skrev:
søn feb 04, 2024 3:08 pm
Dytrax skrev:
søn feb 04, 2024 2:12 pm
🚨🚨| BREAKING: Deco has approved Porto coach Sergio Conceicao, as the replacement of Xavi.

[ Via: Catalunya Radio 🥉]
Er det godt eller skidt ?
Det er en vennetjeneste til sin landsmand. Barcelona drives ikke som en professionel klub længere :?

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DeanCassady »

Billede
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15010
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Lopezzz »

Portugiserne overtager byen men Hansi er også tæt på at skrive under.

Men jeg vil helst have Pep tilbage.
MDCCCXCIX

sorens
Indlæg: 383
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Ny træner

Indlæg af sorens »

Hvad er argumenterne for og imod Sergio?

Så vidt jeg er bekendt passer han ikke som en fod i hose til Barca-spillestilen og La Masia spillertyperne. Men måske er der brug for en der give det et frisk pust? Det kan i øvrigt også siges om flere af de andre "nye" navne som overvejes.

Han har ok succes med Porto. Men har han bevist nok?

Styr på defensiven, men samtidig også med en stærkt offensivt præg. Er det det vi har brug for?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

❗️| Hansi Flick has already started learning Spanish. The German coach is seeking a new challenge in the summer and the Barça job interests him.

[Via: Christian Falk🥇]

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man feb 05, 2024 7:57 pm
❗️| Hansi Flick has already started learning Spanish. The German coach is seeking a new challenge in the summer and the Barça job interests him.

[Via: Christian Falk🥇]
Alle laver jo Duolingo nu til dags….

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

Dytrax skrev:
man feb 05, 2024 7:57 pm
❗️| Hansi Flick has already started learning Spanish. The German coach is seeking a new challenge in the summer and the Barça job interests him.

[Via: Christian Falk🥇]
Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Jeg er ekstrem forbavset over Barca-ledelsens intellektuelle evner?? Lige når man tror, at vi har ramt afgrunden for de dummeste beslutninger, så dukker der sådan noget her op. Hvor har man parkeret hjernen væk henne :crazy:

HVAD I ALVERDEN ER ARGUMENTET FOR, at en tysker, som vandt nogle titler med Bayern (en klub som har ejet Bundesligaen i mere end et årti), og derefter med lunken præstation for det tyske landshold fik en fyrreseddel, nu skal til at styre verdens største klub?? Hvad er grunden, please fortæl mig!! Please :|

Så langt hellere Ronald Koeman igen !!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Ny træner

Indlæg af !Option »

Barca80 skrev:
man feb 05, 2024 10:44 pm
Dytrax skrev:
man feb 05, 2024 7:57 pm
❗️| Hansi Flick has already started learning Spanish. The German coach is seeking a new challenge in the summer and the Barça job interests him.

[Via: Christian Falk🥇]
Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Jeg er ekstrem forbavset over Barca-ledelsens intellektuelle evner?? Lige når man tror, at vi har ramt afgrunden for de dummeste beslutninger, så dukker der sådan noget her op. Hvor har man parkeret hjernen væk henne :crazy:

HVAD I ALVERDEN ER ARGUMENTET FOR, at en tysker, som vandt nogle titler med Bayern (en klub som har ejet Bundesligaen i mere end et årti), og derefter med lunken præstation for det tyske landshold fik en fyrreseddel, nu skal til at styre verdens største klub?? Hvad er grunden, please fortæl mig!! Please :|

Så langt hellere Ronald Koeman igen !!
Inden du brænder en sikring, så har Deco udtalt at de ikke har talt med nogen trænere endnu. Så koldt vand i blodet.
Rey Abi!

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
man feb 05, 2024 10:44 pm
Dytrax skrev:
man feb 05, 2024 7:57 pm
❗️| Hansi Flick has already started learning Spanish. The German coach is seeking a new challenge in the summer and the Barça job interests him.

[Via: Christian Falk🥇]
Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Jeg er ekstrem forbavset over Barca-ledelsens intellektuelle evner?? Lige når man tror, at vi har ramt afgrunden for de dummeste beslutninger, så dukker der sådan noget her op. Hvor har man parkeret hjernen væk henne :crazy:

HVAD I ALVERDEN ER ARGUMENTET FOR, at en tysker, som vandt nogle titler med Bayern (en klub som har ejet Bundesligaen i mere end et årti), og derefter med lunken præstation for det tyske landshold fik en fyrreseddel, nu skal til at styre verdens største klub?? Hvad er grunden, please fortæl mig!! Please :|

Så langt hellere Ronald Koeman igen !!
Hvad er der galt med at han er tysk?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

Hvem skal være træneren? Det lugter lidt af, at det skal Mourinho. Det skal være en træner, der har været i flere klubber og vundet ting og sager med dem. Problemet er bare, at manden er færdig og passer slet ikke ift. spillestilen.

thomas
Indlæg: 195
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Ny træner

Indlæg af thomas »

Jeg har en skidt fornemmelse omkring det ansvar Deco har. Jeg har svært ved at se hans store evner, selvom det selvfølgelig er svært at se bag kulisserne. Det her med at tidligere spillere bliver spilleragenter og derefter sportsdirektører er en tvivlsom karrierevej, set fra et rent professionelt perspektiv. Selvfølgelig har man gode kontakter osv. Men er man en god leder, kan man tænke strategisk, være god forhandler? Og de netværk man har opbygget kan lige såvel være en hæmsko og begrænse ens objektive dømmekraft.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DrGink »

thomas skrev:
tirs feb 06, 2024 11:22 am
Jeg har en skidt fornemmelse omkring det ansvar Deco har. Jeg har svært ved at se hans store evner, selvom det selvfølgelig er svært at se bag kulisserne. Det her med at tidligere spillere bliver spilleragenter og derefter sportsdirektører er en tvivlsom karrierevej, set fra et rent professionelt perspektiv. Selvfølgelig har man gode kontakter osv. Men er man en god leder, kan man tænke strategisk, være god forhandler? Og de netværk man har opbygget kan lige såvel være en hæmsko og begrænse ens objektive dømmekraft.
I concur.

Det var lidt alternativt at han var spilleragent og samtidig spejder for Barca i sydamerika.

Han viser han er i stand til at sno sig vej igennem til en toppost, men han er jo ikke blevet valgt for sine præstationer som sportsdirektør eller fordi han har vist talent for det internt i klubben.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

❗️| There's a disagreement between Laporta and Deco. The former wants Flick, meanwhile Deco thinks Conceição is the choice.
[Via: Javi Miguel🥇]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster