Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Ny træner

Indlæg af SantJordi »

Så skete det alligevel at Xavi gav op (i en fælles beslutning med ledelsen…)

Det er synd at det ikke blev en succes, men foruden et flot første halvår, så er det er det kun gået nedad niveaumæssigt, spillemæssigt og taktisk. Det til trods for store investeringer i truppen. Lad os håbe at han får mere erfaring og kommer tilbage senere i karrieren.

Klopp er træt af presset, hvilket vil være større i Barca. Peps kommentarer er meget sigende. Desuden spiller han eb helt helt anden form for fodbold, så ham ser jeg ikke som en match. Hvis jeg var Laporta ville jeg henvende mig til følgende, i givne rækkefølge:

Pep
Mikel Arteta
Xabi Alonso
Imanol Alguacil
De Zerbi
Michel
Ange P.
Spalletti

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DrGink »

Nåja Arteta. Ham kunne man måske godt lokke. Han ville sgu også være fantaisk at få fat i.

Pep selvfølgelig også, men det tænker jeg er urealistisk.

Antimadridista
Indlæg: 9234
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

SantJordi skrev:
søn jan 28, 2024 2:29 am
Så skete det alligevel at Xavi gav op (i en fælles beslutning med ledelsen…)

Det er synd at det ikke blev en succes, men foruden et flot første halvår, så er det er det kun gået nedad niveaumæssigt, spillemæssigt og taktisk. Det til trods for store investeringer i truppen. Lad os håbe at han får mere erfaring og kommer tilbage senere i karrieren.

Klopp er træt af presset, hvilket vil være større i Barca. Peps kommentarer er meget sigende. Desuden spiller han eb helt helt anden form for fodbold, så ham ser jeg ikke som en match. Hvis jeg var Laporta ville jeg henvende mig til følgende, i givne rækkefølge:

Pep
Mikel Arteta
Xabi Alonso
Imanol Alguacil
De Zerbi
Michel
Ange P.
Spalletti
De 2 første er urealistiske. De Zerbi vil være min favorit. Michel selvfølglig også, men vil han smutte fra sit mesterværk….

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
søn jan 28, 2024 10:49 am
SantJordi skrev:
søn jan 28, 2024 2:29 am
Så skete det alligevel at Xavi gav op (i en fælles beslutning med ledelsen…)

Det er synd at det ikke blev en succes, men foruden et flot første halvår, så er det er det kun gået nedad niveaumæssigt, spillemæssigt og taktisk. Det til trods for store investeringer i truppen. Lad os håbe at han får mere erfaring og kommer tilbage senere i karrieren.

Klopp er træt af presset, hvilket vil være større i Barca. Peps kommentarer er meget sigende. Desuden spiller han eb helt helt anden form for fodbold, så ham ser jeg ikke som en match. Hvis jeg var Laporta ville jeg henvende mig til følgende, i givne rækkefølge:

Pep
Mikel Arteta
Xabi Alonso
Imanol Alguacil
De Zerbi
Michel
Ange P.
Spalletti
De 2 første er urealistiske. De Zerbi vil være min favorit. Michel selvfølglig også, men vil han smutte fra sit mesterværk….
Jeg tænker alle trænere er realistiske, hvem vil misse muligheden for at træne FC Barcelona?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9234
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
søn jan 28, 2024 12:04 pm
Antimadridista skrev:
søn jan 28, 2024 10:49 am
SantJordi skrev:
søn jan 28, 2024 2:29 am
Så skete det alligevel at Xavi gav op (i en fælles beslutning med ledelsen…)

Det er synd at det ikke blev en succes, men foruden et flot første halvår, så er det er det kun gået nedad niveaumæssigt, spillemæssigt og taktisk. Det til trods for store investeringer i truppen. Lad os håbe at han får mere erfaring og kommer tilbage senere i karrieren.

Klopp er træt af presset, hvilket vil være større i Barca. Peps kommentarer er meget sigende. Desuden spiller han eb helt helt anden form for fodbold, så ham ser jeg ikke som en match. Hvis jeg var Laporta ville jeg henvende mig til følgende, i givne rækkefølge:

Pep
Mikel Arteta
Xabi Alonso
Imanol Alguacil
De Zerbi
Michel
Ange P.
Spalletti
De 2 første er urealistiske. De Zerbi vil være min favorit. Michel selvfølglig også, men vil han smutte fra sit mesterværk….
Jeg tænker alle trænere er realistiske, hvem vil misse muligheden for at træne FC Barcelona?
Lige nu vil jeg mene pep og Mikel er et ret godt sted i forvejen..

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

Jeg håber ikke den kommende træner er en som KUN har haft succes i én klub. Det er alt for risikabelt og jeg gider simpelthen ikke tage chancer igen.

Jeg håber bare ikke det bliver en som De Zerbi (Brighton), Michel (Girona) eller Alonso (Leverkusen), som kun har gjort det fremragende i én klub i et par sæsoner :thumbdown:

I en stor klub som Barcelona, har man simpelthen ikke tid til at eksperimentere, som man gjorde med Xavi over 2 sæsoner. Det skal være en træner som har haft succes i mange år, eller haft relativ succes i mindst 2-3 forskellige klubber/ligaer. Sagt på en anden måde, det skal være en træner som har været afprøvet godt og grundigt i forskellige forhold og overvundet mange forskellig typer af udfordringer i fodboldverdenen :?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

De Zerbi kunne være fedt. Han har været i en del klubber og har enormt erfaring, men han overtager for Pep i City, så ved ikke, om han vil til Barca først eller vente på, at Pep går af; altså tager ikke chancer med andre storklubber inden da.

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Ny træner

Indlæg af ladislau »

Tror faktisk det skal være den slags træner, hvis vi skal have succes både mht spillestil og resultater.
Vores bedste tider har netop været med meget ideologiske trænere. De innovative trænere har skabt Barca magien

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Parla »

Skulle ikke undre mig at Xavi vender det hele nu hvor der ikke er pres på spillerne for at holde ham i job.

DrGink
Indlæg: 694
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 663 gange
Blevet takket: 154 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DrGink »

Kubala skrev:
søn jan 28, 2024 3:21 pm
De Zerbi kunne være fedt. Han har været i en del klubber og har enormt erfaring, men han overtager for Pep i City, så ved ikke, om han vil til Barca først eller vente på, at Pep går af; altså tager ikke chancer med andre storklubber inden da.
I så fald må pep gerne blive færdig med en Champions League mere til sommer, så kan han blive sportsdirektør i Barca og lokke Arteta til som træner.

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Parla »

DrGink skrev:
søn jan 28, 2024 7:13 pm
Kubala skrev:
søn jan 28, 2024 3:21 pm
De Zerbi kunne være fedt. Han har været i en del klubber og har enormt erfaring, men han overtager for Pep i City, så ved ikke, om han vil til Barca først eller vente på, at Pep går af; altså tager ikke chancer med andre storklubber inden da.
I så fald må pep gerne blive færdig med en Champions League mere til sommer, så kan han blive sportsdirektør i Barca og lokke Arteta til som træner.
Haha. Man har vel lov til at drømme

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kubala »

DrGink skrev:
søn jan 28, 2024 7:13 pm
Kubala skrev:
søn jan 28, 2024 3:21 pm
De Zerbi kunne være fedt. Han har været i en del klubber og har enormt erfaring, men han overtager for Pep i City, så ved ikke, om han vil til Barca først eller vente på, at Pep går af; altså tager ikke chancer med andre storklubber inden da.
I så fald må pep gerne blive færdig med en Champions League mere til sommer, så kan han blive sportsdirektør i Barca og lokke Arteta til som træner.
Tror sgu ikke, at Pep tager over som sportsdirektør. Han bliver nok landstræner for et landshold efter City. Det var noget, han drømte om på et tidspunkt, og også at træne et hold i Itallien. Mener også, at Klopp ønskede at være træner for det tyske landshold.

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Filten »

Læste lige på forsiden, at 3 spillere fældede en tårer mht Xavi. Gavi, lewan og cancelo og spillerne har spurgt om han vil genoverveje sin beslutning om at blive, mon ikke det er lewandowski og hans sikre startplads der har spurgt? 🤣
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1771
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Barca80 »

Det kommer til at være nogle deprimerende måneder helt frem til sommeren med en masse trænernavne, som sættes i forbindelse med Barca. :cry:

Det seneste uhyggelige navn er Hans Flick, som LAPORTA åbenbart meget, meget gerne vil have fingrende i :sick: jeg bliver syg bare ved høre navnet.

Ja, manden har vundet titler med Bayern - altså en klub der mere end et årti har været alt dominerende i Bundesligaen, hurra imponerende !! Udover Bayern, så er hans bedrift at ryge med røv og albuer fra det tyske landshold med en flot fyrreseddel !! :?

Måske er Xavi ikke det eneste problem i klubben, men også ledelsen som tager administrative beslutninger. For det mig en gåde hvorfor Laporta insisterer på Hans F***ing Flick - mildt sagt en gåde ?? :crazy:

Læs mere her:
https://indkast.dk/overraskende-tranerk ... -barcelona

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Ny træner

Indlæg af DeanCassady »

Arteta ville være fantastisk, men det sker næppe.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster