Ny træner

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Kvoller »

Lampard har også spillere i Chelsea, som han har spillet med dengang. Jeg er ikke i tvivl om, at både Xavi og Lampard er så professionelle at de sagtens kan lede dem.
Xavi skal bare turde tage spillere ud af start-11'eren, hvis de ikke spiller godt.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Ny træner

Indlæg af Blaugrana al vent »

Zidane er også et eksempel på en træner uden erfaring der alligevel skaber historie.
Jeg bløder Blaugrana

Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:Lampard har også spillere i Chelsea, som han har spillet med dengang. Jeg er ikke i tvivl om, at både Xavi og Lampard er så professionelle at de sagtens kan lede dem.
Xavi skal bare turde tage spillere ud af start-11'eren, hvis de ikke spiller godt.
Men har lampard taget nogle af disse spillere ud? Er det ikke nærmest kun Azpli der stadig er der fra Lampards tid. Han er anfører nu.

Jeg tror enhver mand i xavis sted, vil have ualmindeligt svært ved at bænke bussi og Piq, hvilket er de 2 spillere flest folk herinde, ønsker pænt langt væk, i hvert fald af de erablerede.

Pep havde spillet sammen med Puyol og xavi, mener jeg, men der var jo ikke skyggen af tvivl om at de selvfølgelig skulle spille dengang pep startede. I dag er tvivlen der vedr piq og bussi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Xavi refuses to sign any contract for Barça until the club officially part ways with Valverde. [Sin Concesiones]

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Ny træner

Indlæg af whidgee »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... ommer.html

Kæmpe respekt hvis det her passer. Den helt rigtige beslutning af Xavi

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

whidgee skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... ommer.html

Kæmpe respekt hvis det her passer. Den helt rigtige beslutning af Xavi
Enig, det er også en pæn understregning af, at ledelsen burde have taget den snak med Valverde først og følgende tage fat i Xavi, fremfor at det er noget EV skal høre om via medierne. Det må, alt andet lige, være lidt af en lussing.

Hvad klubben så gør i mellemtiden, bliver spændende.

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Lasse N »

Gerneralt synes jeg aldrig det lyder særlig optimalt når spillerne er ven med træneren og omvendt. Ifølge min vurdering burde der være en større afstand end der er nu. Måske er det for tidligt? Man kan kun håbe på, at Xavi kan formå at banke i bordet og være hård, for det kræves der mere end nogensinde før, for at få det her hold ordentligt igang igen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

Lasse N skrev:Gerneralt synes jeg aldrig det lyder særlig optimalt når spillerne er ven med træneren og omvendt. Ifølge min vurdering burde der være en større afstand end der er nu. Måske er det for tidligt? Man kan kun håbe på, at Xavi kan formå at banke i bordet og være hård, for det kræves der mere end nogensinde før, for at få det her hold ordentligt igang igen.
Ja, man kan håbe at han tager stålhandskerne på og gør det, som han vurderer er nødvendigt og hvis den vurdering flugter med hvad der ofte er givet udtryk for i diverse tråde her, indebærer det at bænke Busi, Pique og Suarez.

Uanset hvad, bliver det spændende at følge med i udviklingen.

Og mon ikke at tilgangen af Xavi betyder at Neymar i hvert fald ikke vender tilbage. Mener at have læst, at Xavi skulle have udtalt sig i sagen om Ney, dengang det var "Tæt på," at Ney skiftede tilbage.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Starnils »

Nogen der ved, hvorfor spillerne konsekvent har bakket op om Valverde?
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Ny træner

Indlæg af whidgee »

Nu skrives der at Barca alligevel vil fyre Valverde med det samme. Og at B-holdets træner tager over resten af sæsonen :eek:

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Lasse N »

Dytrax skrev:
Lasse N skrev:Gerneralt synes jeg aldrig det lyder særlig optimalt når spillerne er ven med træneren og omvendt. Ifølge min vurdering burde der være en større afstand end der er nu. Måske er det for tidligt? Man kan kun håbe på, at Xavi kan formå at banke i bordet og være hård, for det kræves der mere end nogensinde før, for at få det her hold ordentligt igang igen.

Uanset hvad, bliver det spændende at følge med i udviklingen.


Og mon ikke at tilgangen af Xavi betyder at Neymar i hvert fald ikke vender tilbage. Mener at have læst, at Xavi skulle have udtalt sig i sagen om Ney, dengang det var "Tæt på," at Ney skiftede tilbage.


Det er der ingen tvivl om ja. Der må også være mange der tænker at det ikke kan gå mere galt, end det har gjort de sidste år :cry:

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mindes dog at Ney og Xavi vist ikke havde det bedste forhold.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Dytrax »

whidgee skrev:Nu skrives der at Barca alligevel vil fyre Valverde med det samme. Og at B-holdets træner tager over resten af sæsonen :eek:
Man bliver helt rundtosset :eek:

Brugeravatar
Lasse N
Indlæg: 212
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 12:29 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Lasse N »

Dytrax skrev:
whidgee skrev:Nu skrives der at Barca alligevel vil fyre Valverde med det samme. Og at B-holdets træner tager over resten af sæsonen :eek:
Man bliver helt rundtosset :eek:
hvad er der dog foregået bag kulisserne her? vi røg ud ud i en semifinale i Supercopaen, ja okay, det er hvad det er. Men hvorfor så ikke lave sådan en fyring efter den jammerlige aften i Rom, eller den fuldstændige jammerlige katastrofale aften i Liverpool. ELLER, når man lige vælger at tabe Pokaltuneringen efterfølgende, til fucking Valencia.

Hvorfor forsvarer spillerne ham så meget offentligt, når det virker som om at der er nogen der har fået nok og gået til ledelsen?

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Ny træner

Indlæg af emo »

whidgee skrev:Nu skrives der at Barca alligevel vil fyre Valverde med det samme. Og at B-holdets træner tager over resten af sæsonen :eek:
Det er synd for B holdet! For han har virkelig gang i en god sæson med dem. Men Pimienta skulle være en dygtig træner, så lad os se hvad han kan.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Ny træner

Indlæg af Norbit »

Synes at båndet mellem Barca og Valverde er brudt sammen. Man skal se og få ham ud i en fart. Et nederlag i næste kamp vil kun forøge presset. Valverde er ikke manden der kan redde det her hold. Han har nu haft 3 sæsoner, og det kun blevet værre og værre. Ligemeget hvem end det bliver, så skal han ud.


Jeg fatter ikke hvorfor man lader Messi, Busquets og Pique beslutte hvem der skal være træner eller ej. Det er ledelsens beslutning og længere er den ikke. Han har været med til to af de vildeste nederlag i klubbens CL historie.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster