Præsidentvalg 2015

Trænere og klubbens ledelse

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hvem stemmer du på?

Agustí Benedito
8
13%
Jordi Farré
2
3%
Josep Maria Bartomeu
5
8%
Joan Laporta (selvom det ikke er officielt endnu, virker det ret sikkert at han stiller op)
47
73%
En anden
2
3%
 
Afgivne stemmer: 64

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Vælgerne har skuffet. Ikke Laporta, men vælgerne, og de fortjener også den her nidding, hvis han ender med at blive valgt.
Selvfølgelig har laporta skuffet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Vælgerne har skuffet. Ikke Laporta, men vælgerne, og de fortjener også den her nidding, hvis han ender med at blive valgt.
Selvfølgelig har laporta skuffet.

Jep, du synes det, men jeg synes, at vælgerne har skuffet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Vælgerne har skuffet. Ikke Laporta, men vælgerne, og de fortjener også den her nidding, hvis han ender med at blive valgt.
Selvfølgelig har laporta skuffet.

Jep, du synes det, men jeg synes, at vælgerne har skuffet.
Det synes jeg da også. Men at fratage alt skyld fra laporta holder sgu ikke. Han tog det tydeligt for givet at han ville vinde og det har bidt ham i røven.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Vælgerne har skuffet. Ikke Laporta, men vælgerne, og de fortjener også den her nidding, hvis han ender med at blive valgt.
Selvfølgelig har laporta skuffet.

Jep, du synes det, men jeg synes, at vælgerne har skuffet.
Det synes jeg da også. Men at fratage alt skyld fra laporta holder sgu ikke. Han tog det tydeligt for givet at han ville vinde og det har bidt ham i røven.
Hm.. med kort varsel, for han ventede vel først til næste sommer, hvor planerne var muligvis meget mere gennemtænkte og programmet var i skabet, så han gjorde det, som han synes ville virke, hvilket ikke ønskes. Jeg ser klart vælgerne som dem, der skuffer fælt. 40% og så at vælge Bartomeu efter alle skandalerne? Det er bare ikke i orden.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af A$AP »

Det har generelt bare været et dårligt valg, på grænsen til næsten at være useriøst. Selvfølgelig har vælgerne i højt grad skuffet, men Laporta har godt nok heller ikke været specielt overbevisende, tydeligvis. Det var den same old La Masia cliché og så mente han åbenbart at det ville semitere hans sejr at have Abidal og Cruyff med ham, det var jo som om at han en hel måned inden valget havde været i Ibiza sammen med 10 modeller og slappet af. Han kunne i den grad have organiseret og forberedt sig bedre op til dette valg imo. Han kunne lære noget af Benedito.

Jeg er mindst lige så skuffet som alle andre over resultatet af dette valg.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Laporta ventede og ventede med at melde sig som kanditat. Måske i håb om at klubben ikke ville vinde noget om han ville komme frem som den store frelser der ville føre klubben tilbage til succes. Problemet var bare at imens han ventede så vandt barca alt. Og det med et hold som barto i høj grad har sat sammen (spillere og træner han hentede i sommers).

Da laporta så kom frem så kom der ikke meget fra ham andet end Abidal skulle være SD(selvom jeg tror at man voldsomt har overvurderet dennes betydning) og cruyff igen ville spille en rolle. Da det så begyndte at gå skidt så ville han hente pogba men der havde klubben allerede hentet arda (barto var snu). Så kom angrebene men igen så angriber han en mand som ikke er dømt for noget endnu og som stadig har vundet triplen. Her kan det også siges at selvom mange af os fans er trætte af qatar så virker det seriøst ikke til at vælgerne går ret meget op i det. Til sidst har laporta (efter at mødet om at slå sig sammen med benedito ikke lykkedes) tigget de andre kandidater om at trække sig så han kunne få deres stemmer.

Fakta er at det har været en svag kampagne fra laporta. Jeg er ekstremt skuffet over det han har leveret. Det har været mere show end andet.

Edit: ASAP kom først ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

TV3s første poll.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af kklaus »

Graphic: Exit poll Barcelona presidential elections #fcblive (among 5000 votes) [tv3]
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Jep, men igen, så er det vælgerne, det falder på, imo. Du nævner selv Benedito, som havde forberedt, men hvad skete der? Bartomeu har jo været virkelig snu og beregnende. Han valgte at skyde valget på det rette tidspunkt og vandt sikkert også nogle points på den konto samt at de ting, han foretog sig, ting, som ikke burde lade sig gøre, f.eks. købet af Arda, da det var en midlertidig bestyrelse, der foretog denne handel, som muligvis ikke engang er lovlig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Nå men vi kan altid håbe på at barto ryger i spjældet og der snart er valg igen...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Mon ikke vicepræsidenten tager over, hvis han ryger i spjældet? Ligesom han tog over, da Rosell stak af.
Senest rettet af Kubala lør jul 18, 2015 9:14 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

En ting er sikkert og det er, at vælgerne er kujoner og de fortjener heller ikke en bedre leder.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Piquénbauer »

Tror for det første ikke at der sker noget med barto. Han skal nok få snoet sig uden om en eventuel dom. Men jo det ville det nok. Man kan dog altid håbe...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Kubala »

Ja, de kommer til at sno sig igennem det, men Barca kommer sikkert til at betale regning for det. Det kan godt være, at Laporta overdrev med beløbet på 122 mio. euro, men jeg kan godt forestille mig, at beløbet kan blive i omegnen af 70-80 mio. euro, hvis DIS får medhold i deres efterkrav.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Præsidentvalg 2015

Indlæg af Raman93 »

Senest rettet af Raman93 lør jul 18, 2015 9:23 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster